Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Lavkarbohuset

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-02-12, 13:07   #1
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Lavkarbohuset

Lurer på å bestille meg noe fra Lavkarbohuset. Ser de har tortilla lefser som de hevder er verdens beste. Er det noen som har prøvd de her og er enig med dem? Lurer på å bestille det og pita brød....

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 13:13   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbohuset

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Lurer på å bestille meg noe fra Lavkarbohuset. Ser de har tortilla lefser som de hevder er verdens beste. Er det noen som har prøvd de her og er enig med dem? Lurer på å bestille det og pita brød....

Verdens beste , er vel og overdrive
De er helt greie på smak.

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 13:27   #3
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Lavkarbohuset

Jeg vurderte også å bestille, men første gang jeg prøver nettbutikk vil jeg gjerne ha det i postoppkrav for i fjor bla annet var det folk som ventet i mndvis på varene sine fra sukkerfritt.com. Jeg er ikke interessert i å betale for varer jeg må vente lenge på - så derfor velger jeg postoppkrav.

Men gi beskjed hvis du har bestilt ang leveringstid osv.

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 15:31   #4
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Lavkarbohuset

Jeg syntes de nye i Lavkarboweb shoppen er mye bedre enn Mama Lupes (husker ikke helt hva de heter,å jeg kan jo ikke lage link). Men det er ikke sikkert alle er enige om det, men her i huset er vi enige på det

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 17:36   #5
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Lavkarbohuset

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Jeg syntes de nye i Lavkarboweb shoppen er mye bedre enn Mama Lupes (husker ikke helt hva de heter,å jeg kan jo ikke lage link). Men det er ikke sikkert alle er enige om det, men her i huset er vi enige på det

Elin


Hva syns du er forskjellen på de da?

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 18:15   #6
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Lavkarbohuset

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Hva syns du er forskjellen på de da?



Vanskelig å forklare, men jeg syntes det er en annen konsistens å en annen "lukt" å smaken er litt mer lik de "høykarbo".

Jeg startet en tråd på disse 2 forskjellige typer tortilla for en god stund siden, å igjen med mine datakunnskaper så klarer ikke jeg å finne den å legge i link. (jeg burde kanskje få litt kursing i det av ungdommen i huset)

Men søk på det

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 18:28   #7
macadamia79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 187
macadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlys

Sv: Lavkarbohuset

Eller del en søt paprika på langs, legg i fyll og gratiner

__________________
"HVA du spiser er med på å bestemme HVOR MANGE kalorier kroppen bruker, fordi hjernen justerer energiuttaket etter både HVA SLAGS og HVOR MYE energi vi tar inn"
macadamia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: paleo 3.1 iceman Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 23:53   #8
maynard
Medlem
 
maynard sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 133
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbohuset

Synes mama lupes sine er best! Lettere å håndtere synes jeg og.
Det er så godt å kunne spise lakserull på lavkarbo

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 00:10   #9
hannerypa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 7
hannerypa er på en erverdig vei
Talking

Sv: Lavkarbohuset

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Lurer på å bestille meg noe fra Lavkarbohuset. Ser de har tortilla lefser som de hevder er verdens beste. Er det noen som har prøvd de her og er enig med dem? Lurer på å bestille det og pita brød....

Har bestiltt og hentet flere pakker med tortilla nå. Veldig gode på smak. 10 stk i pakken. Har brukt de som lomper og pizza bunn. Fungerte veldig bra som pizza, ble nesten lykkelig når jeg spiste den. Smakt som Italiensk Pizza. Kommer til å bestille mer derfra..

hannerypa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 10:14   #10
Jem
Juniormedlem
 
Jem sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 16
Jem er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbohuset

Å, så bra, nå ble jeg inspirert og bestilte et par pakker!

__________________
Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody's watching
Jem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (LCHF) Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 10:49   #11
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbohuset

Mama Lupes er kjempegode!! Men de skulle gjerne vært litt større så det var plass til mer fyll

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 11:11   #12
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Lavkarbohuset

Opprinnelig lagt inn av hannerypa, her.

Har bestiltt og hentet flere pakker med tortilla nå. Veldig gode på smak. 10 stk i pakken. Har brukt de som lomper og pizza bunn. Fungerte veldig bra som pizza, ble nesten lykkelig når jeg spiste den. Smakt som Italiensk Pizza. Kommer til å bestille mer derfra..

Hvor lang tid gikk det fra du bestilte/betalte til de kom?

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 11:38   #13
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Lavkarbohuset

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Hvor lang tid gikk det fra du bestilte/betalte til de kom?

Jeg har bestilt fra Lavkarbohuset flere ganger, og for meg har det aldri tatt mer enn en uke å få varene. Når jeg har bestilt har de alltid vært raske til å ekspedere, så tidsbegrensningen ligger på posten, ikke dem.

Mama Lupes lefsene synes jeg er kjempegode - bedre enn vanlige høykarbo lefser etter min mening, ligner mer på ferske tortillalefser.

I tillegg bestiller jeg lavkarbo brød og pizzabunn der med jevne mellomrom. Spesielt det brødet er deilig å ha oppskåret i skiver i fryseren og tine i brødristeren når jeg må ha et kjapt lite måltid.

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 11:41   #14
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Lavkarbohuset

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Hvor lang tid gikk det fra du bestilte/betalte til de kom?


Når jeg bestiller på lavkarboweb så har jeg det som regel dagen etterpå. Får sporingsnr tilsendt på mail å følger med.

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 12:24   #15
hannerypa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 7
hannerypa er på en erverdig vei
Smile

Sv: Lavkarbohuset

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Hvor lang tid gikk det fra du bestilte/betalte til de kom?

Tok to dager, bor ikke så langt unna, så da hentet jeg det 3 dagen.

hannerypa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 14:22   #16
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Lavkarbohuset

Takk Da skal jeg bestille når jeg får lønn!

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 11:13   #17
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Lavkarbohuset

Nå har de fått inn noen nye lefserJoseph's Bakery: Lavash bread

på lavkarboweben, de er store firkantet. Jeg har tidligere bestilt disse fra USA å syntes de er kjempegoe. www.lavkarbowebshop.no/index.php?main_page=product_info&cPath=70&products _id=335
Prøvde å lage link men det ble bare sånn ( edit, linken virker jo, det har jeg ikke fått til før)

Å så de har også fått inn større torlillaer
Smart & Delicious Low Carb Tortilla's - Large


Elin


Sist redigert av elien : 15-02-12 kl 11:18.
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 21:02   #18
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Lavkarbohuset

Jeg bare MÅ prøve. Ble sulten jeg nå. Tenk å prøve de med fyll og ....åh nei de skal testes ut ja. Er det noe anna jeg må teste der? Kanskje pizzabunn...

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 22:00   #19
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbohuset

Jeg har kjøpt disse store firkantene tidligere. Min erfaring er at de ble veldig fort tørre; nesten som vestlandslefse. Jeg oppbevarte dem slik det stod på pakken, men det nytta ikke. MEN de var gode så jeg kommer til å gi dem en ny sjanse€

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 23:03   #20
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Lavkarbohuset

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har kjøpt disse store firkantene tidligere. Min erfaring er at de ble veldig fort tørre; nesten som vestlandslefse. Jeg oppbevarte dem slik det stod på pakken, men det nytta ikke. MEN de var gode så jeg kommer til å gi dem en ny sjanse€


Jeg tar sukkerfri Sveet Chilisaus, blander med maiones til så sterkt du vil ha det, smører det på "lefsen" å har i salat å strimlet kylling file. Å ruller det i sammen. Det smaker himmelsk.

Jeg frysere ned 2 og 2 å tar de bare opp rett før bruk. Holder seg fine på den måten. Men nå blir det litt kortere vei enn fra USA så det kan også noe å si på tørrheten.

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 08:56   #21
Jem
Juniormedlem
 
Jem sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 16
Jem er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbohuset

Jeg bestilte to pakker tortillalefser fra Lavkarbohuset på onsdag - og fikk i de går. Dvs jeg hadde bestilt med postforsendelse (koster like mye som en pakke tortillalefser, men ok, hadde ikke mye valg). Men tror dere jaggu ikke at det kom en fyr som jobber der og ringte på døra hjemme, som "syntes det var mye porto å betale for en så liten forsendelse" så han kjørte like godt direkte ut han, siden han skulle et ærende i nærheten.. og slengte liksågreit på en ekstra tortillapakke også.. så mitt utbytte ble tre pakker - frakt til døra, personlig levert..

Ikke verst!

__________________
Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody's watching
Jem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (LCHF) Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 09:25   #22
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Lavkarbohuset

Opprinnelig lagt inn av Jem, her.

Jeg bestilte to pakker tortillalefser fra Lavkarbohuset på onsdag - og fikk i de går. Dvs jeg hadde bestilt med postforsendelse (koster like mye som en pakke tortillalefser, men ok, hadde ikke mye valg). Men tror dere jaggu ikke at det kom en fyr som jobber der og ringte på døra hjemme, som "syntes det var mye porto å betale for en så liten forsendelse" så han kjørte like godt direkte ut han, siden han skulle et ærende i nærheten.. og slengte liksågreit på en ekstra tortillapakke også.. så mitt utbytte ble tre pakker - frakt til døra, personlig levert..

Ikke verst!

WOW! Det kan man kalle service!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 13:31   #23
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Lavkarbohuset

Jeg skal betale på lavkarbohuset nå, men så spør de om rabatt kode. Når får man det egentlig?

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 14:52   #24
siljesfremgang
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Austrheim
Innlegg: 327
siljesfremgang har en fantastisk aura rundt segsiljesfremgang har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbohuset

Vet hva jeg skal bestille når pengene er på konto igjen...:P

__________________




siljesfremgang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 16:13   #25
Disen
Medlem
 
Disen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østlandet
Innlegg: 222
Disen er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbohuset

Jeg bestilte derfra for første gang i går, fikk mail i dag og skal hente varene i morgen. Bestilte litt av hvert, brød, sjokoladekake, pizza bunn, lefser og sjokolader til påska. Må ha noe å kose meg med i påska og har troen på disse sjokoladene.

__________________


Midtsommermål - 7 kilo
Disen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/atkins innspirert. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbohuset.no Slusken Lavkarbo generelt 12 26-09-12 10:11
Pasta fra Lavkarbohuset? lavkarbogirl Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 14-01-12 15:15
Lavkarbohuset.no M.L.E Lavkarbo generelt 15 26-10-11 18:03
Mailkorrespondanse med lavkarbohuset.no plastbox Generell diskusjon 0 10-09-11 14:12
Brød fra lavkarbohuset Cherry Bakst 42 03-09-11 13:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no