Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Bare 3 kilo igjen! Bare Tre!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-08-10, 09:19   #1
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Bare 3 kilo igjen! Bare Tre!

Ny minstenotering i dag, første gang på to måneder. Det går treeeeeeegt nå når jeg nærmer meg målet. Men ned er da ned, tross alt!

Tre kilo da dere!!!!!! Med den farten jeg har nå bør det kanskje gå til jul? Håper det!

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 09:35   #2
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Bare 3 kilo igjen! Bare T R E!!!

Opprinnelig lagt inn av wollafruen, her.

Ny minstenotering i dag, første gang på to måneder. Det går treeeeeeegt nå når jeg nærmer meg målet. Men ned er da ned, tross alt!

Tre kilo da dere!!!!!! Med den farten jeg har nå bør det kanskje gå til jul? Håper det!

Ååååå 3 kg, bare 3 kg!!!! Det er jo så og si i mål det!
Gratulere med ny minstenotering forresten, herlig når det tross alt går i riktig retning

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 09:38   #3
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bare 3 kilo igjen! Bare T R E!!!

Gleder meg på dine vegne Wollafruen. Grattis.

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 12:25   #4
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Bare 3 kilo igjen! Bare T R E!!!

Gratulerer med kjemperesultat. Jeg trodde kanskje ikke det gikk an å komme lenger ned enn din nåværende BMI på 22,5 med lavkarbo. Du må jo nå være kjempeslank og fin .

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 12:55   #5
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Bare 3 kilo igjen! Bare T R E!!!

Tusen takk Jeg begyner å føle meg veldig vel i den kroppen jeg har fått tilbake nå.

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Gratulerer med kjemperesultat. Jeg trodde kanskje ikke det gikk an å komme lenger ned enn din nåværende BMI på 22,5 med lavkarbo. Du må jo nå være kjempeslank og fin .

Ja, det begynner å hjelpe, Pearl. Om det ikke går an har jeg da ikke tenkt over Jeg har et ønske om å komme meg ned til 63,5 for så å stabiliere vekten en kilo-halvannen opp derfra (kommer vel på litt væske igjen når man gradvis venner kroppen til litt mer karber igjen?).

Og så står toning av kropp for tur. Mye styrketrening og fortsette med løpingen - etter halvmaraton i høst.

Det er en ganske deilig følselse når man ser at det nytter. Ser alle fordele og ikke minst kjenner dem, av lavkarbokostholdet. Jeg har fått et helt nytt liv!

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 00:11   #6
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Bare 3 kilo igjen! Bare Tre!

WoW. HalvMaraton. Jeg er imponert. Hvis du er så flink å løpe så får du sikkert strammet opp alt som skal strammes opp.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 12:45   #7
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Bare 3 kilo igjen! Bare Tre!

Så fantastisk deilig følelse. Gratulerer med en imponerende jobb :hurra:
Lykke til med maraton neste mnd.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 22:40   #8
Ivett
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Alder: 42
Innlegg: 112
Ivett er ny på veien

Sv: Bare 3 kilo igjen! Bare Tre!

gratulerer så masse

__________________
Ketolyse start - 7 januar 2010
Første delmål, -25,5 kg i boks 31/07/10

Ny MÅL:
Ivett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 08:38   #9
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Bare 3 kilo igjen! Bare Tre!

Og nå fortsetter jammen nedgangen, 66.1 kg i dag! *hoppe opp og ned*

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har bare gått ned 2,5 kilo på Atkins Yatta! Lavkarbo generelt 11 01-07-10 23:15
Bare 5 kilo? Maritassn Spørsmål og svar 4 30-09-09 10:29
Bare en dag igjen Schmoopy Ketolysekuren 0 07-02-09 17:05
Har bare gått ned 3 kilo på 3 uker - hvorfor ? Morradi Ketolysekuren 29 03-10-07 09:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no