Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kjekke og lette ting i løpet av dagen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-01-08, 19:19   #1
janine75
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 94
janine75 er på en erverdig vei

Kjekke og lette ting i løpet av dagen

hei!
spør her jeg...
jeg tror jeg (som flere andre sikkert...) får i meg for lite i løpet av dagen. så skjønner at kroppen sparer!!!
men hva kan jeg lett putte i munnen i løpet av dagen for å få i meg nok fett og mat generelt...
trenger gode tips for å kvitte meg med de siste kiloene...
jeg spiser gjerne vossafår eller ridderost eller noe slikt noe. trenger noe som ikke må forberedes hjemmefra! lunsjen er grei for der er det salat m ymse oppi. være seg skinke og ost, reker og egg eller kylling. Men ellers i løpet av dagen blir det ofte lite mat.. middagen er også stort sett grei!

noen tips folkens?

__________________


janine75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 20:15   #2
Kvark
Juniormedlem
 
Kvark sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 63
Innlegg: 44
Kvark er på en erverdig vei

Sv: Kjekke og lette ting i løpet av dagen

Bruker baconcrisp til mellommåltid jeg, problemet er saltet, men det er jo så godt og enkelt.

__________________

[/url]
Kvark er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 20:42   #3
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Kjekke og lette ting i løpet av dagen

Den siste uka nå har jeg spist 2 stilker stangselleri med Baconost på tube til mellommål hver dag - enkelt og greit OG veldig godt.

Eller en hjemmelaget karbonade med litt "innhold" (ost, div. gr.saker, egg, e.l.).

Ellers har jeg laget opp noen av Georgines gode cocosa-sjokolader som er greie å "snoke" på når man har lyst på noe søtt (+ at man får i seg fett). Jeg bruker 25 gr. sukkerfri mørk sjokolade(tror den er fra "Sukkerfritt", inneholder ca 2 karber pr 100 gr. + 48 g sukkeralkoh.) og 100 gr. cocosa - og det blir ca 20 små former. Unner meg 1-2 stk. innimellom.

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dagen derpå ... Valeriana Lavkarbo generelt 1 08-12-07 06:12
Om starten på dagen ssskaldeman Spis deg ned i vekt med Skaldeman 5 29-06-07 09:04
Hvilke fettkilder skal jeg få i meg i løpet av dagen? Hvor mye? Solan Generell ernæringsdebatt 7 21-02-07 22:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no