Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Latterlige ferdigprodukter

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-04-11, 15:12   #1
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel
Talking

Latterlige ferdigprodukter

Sitter å ler litt for meg selv av alle mulig rare ferdigprodukter som er på markedet!

Jeg må si at prior omelettegg tar kaka!


Måtte le godt av den frossene potetstappa også, inneholder KUN poteter, og man koker opp med smør, melk, salt, pepper og evt andre rotgrønnsaker :P Ikke så veldig mye mer avansert å lage det helt fra bunn selv




Noen flere som vil dele noen latterlige produkter dere har kommet over? Det trenger ikke nødvendigvis å være mat, men ting som bare rett og slett er for dumt Kanskje noen har sett noen merkelige produkter i utlandet? Når vi har så mye rart i Norge er det sikkert mye morsomt å støte på utenfor landegrensene også

Dette er jo bare en "tulletråd", men humoren er på bånd for tia, og akkurat nå synes jeg det hysterisk morsomt (det er kanskje å ta i litt da ) med sånne menigsløse produkter

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 15:18   #2
Lillevoff
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 186
Lillevoff er ny på veien

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Hvis man ikke klarer å piske sammen noen egg, bør man i det hele tatt håndtere en stekeplate på varm komfyr da? Kjenner jeg er skeptisk...

__________________
Start 01.09.2009
Delmål 1,2 & 3: -9kg oppnådd 02.11.2009, -9kg oppnådd 01.04.2010! -7kg oppnådd 07.10.2010!
Delmål 4:


Lillevoff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 15:56   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Det blir bare dummere og dummere...

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 16:40   #4
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Den omelett-greia har iallefall blitt den store vitsen her i huset.
Å lage omelett selv klarte guttene mine fra 10-års-alderen helt uten hjelp av ferdig omelettrøre fra Prior.
Ene guttungen min som er utdannet baker og drev det lokale bakeriet her ei tid forteller at i storindustrien har ferdig knekkede egg vært vanlig i lange tider. Litt logisk at bakeren ikke gidder å knekke 100 egg daglig da......

Jeg reagerer veldig på reklamer for foreksempel GodMorgen youghurter og diverse frokoster som Havrefras som reklamen sier er så fantastisk sunne, selv om de er jo nesten sukkertøy

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 17:27   #5
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Omelettmix brukes på storkjøkkener og kafeer og sånn, men å bruke det i et vanlig kjøkken, blir bare teit. Men det er sikkert en fin måte å tjene penger på....de potetene og...himmel...
Jeg syns de muffinsmixene og vaffelmixene er teite og jeg da....

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 17:33   #6
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Denne potetmosen er faktisk veldig god og veldig kjapp å lage. Den smaker hjemmelaget.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 17:35   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Hvor mye koster den da, Kanutten? Og hvor mange poteter er det i en pose?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 17:50   #8
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hvor mye koster den da, Kanutten? Og hvor mange poteter er det i en pose?

Jeg tror jeg betaler 25 kr for en pose og den holder til fire gutter/menn.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 18:20   #9
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Får se på en pose hvor mange poteter det er i den, en gang

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 18:24   #10
pirilen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 12
pirilen er på en erverdig vei

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Noen som har sett filmen "Idiocracy"? Med slike produkter er vi nok godt på vei ;-)

http://www.imdb.com/title/tt0387808/

__________________
Virket uoverkommelig, men dette er jo lett!! :-)

pirilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 18:29   #11
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Vi fikk bakoversveis av omelettmiksen da vi så den på Meny for en liten stund siden. Hadde jeg lest om den ville jeg sjekket om det var 1. april
Men så tenker jeg også at det var vel omtrent samme reaksjon da de begynte å selge ferdighøvlet ost, og det har jo tatt en god bit av ostemarkedet

Ellers kommer jeg ikke på noen flere produkter i øyeblikket, men jeg er ganske overbevist om at det er mange ute i markedet

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 18:42   #12
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Eneste nytten jeg kan se av den omelett- miksen er at det er lettere å drasse på en liten kartong ferdig knuste egg, enn å ta sjansen på å reise på hyttetur langt inne på vidda og risikere omelett- miks i matkurven når man kommer frem!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 18:47   #13
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Har man råd til å drive og kjøpe sånt, isteden for det som tar litt lenger tid, men er billigere, så er det jo bare til gå for det. Strimla biffkjøtt f.eks. Er jo stor forskjell på prisen på kjøttstykker og strimla.. Og veldig lett å bare skjære det opp selv.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 18:49   #14
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Dette forklet går i alle fall i kategorien latterlig produkt for meg - og det er jo ferdiglaget (og trådstarter skrev jo at det ikke bare var matprodukter som fikk være med ) Dette blir faktisk presentert som et super-forkle kanskje praktisk, men jeg synes ikke det høres behagelig ut.

Sitat:

Forkle som du kan ta på deg i en fei!

Forkle laget av bomull med metallring som du bare smetter rundt midjen. Utrolig praktisk og enkelt å ta på seg.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 18:50   #15
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Værst av alt er det vel med den såkalte revne osten, som ikke er ost engang.. Prisforskjellen på revet ost og et stykke ost er syk.. I tillegg så er det jo ofte mel og sånt tull i de revne posene, som gjør prisforskjellen enda større.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 18:51   #16
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Har man råd til å drive og kjøpe sånt, isteden for det som tar litt lenger tid, men er billigere, så er det jo bare til gå for det. Strimla biffkjøtt f.eks. Er jo stor forskjell på prisen på kjøttstykker og strimla.. Og veldig lett å bare skjære det opp selv.

Jeg kjøper aldri ferdigstrimla kjøtt for da føler jeg at jeg ikke har får kontrollert kjøttet.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 18:54   #17
mysil
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Akershus
Alder: 43
Innlegg: 201
mysil er på en erverdig vei

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Ferdig tacokjøttdeig hadde dem en periode i butikkene, ikke sett det på ei stund så veit ikke om det er å få kjøpt nå.
Jeg gidder ikke betale ekstra for sånne ting, er jo såpass enkelt og ikke minst billigere å mekke sammen det samme hjemme

__________________







mysil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 19:05   #18
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Har man råd til å drive og kjøpe sånt, isteden for det som tar litt lenger tid, men er billigere, så er det jo bare til gå for det. Strimla biffkjøtt f.eks. Er jo stor forskjell på prisen på kjøttstykker og strimla.. Og veldig lett å bare skjære det opp selv.

Jeg har råd til alt dette. Men ikke faen om jeg kjøper slikt. Jeg synes det er umoralsk at produsenter pusher produkter som skal hjelpe folk ut av denne såkalte "tidsklemma".

Vås.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 19:23   #19
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Eneste nytten jeg kan se av den omelett- miksen er at det er lettere å drasse på en liten kartong ferdig knuste egg, enn å ta sjansen på å reise på hyttetur langt inne på vidda og risikere omelett- miks i matkurven når man kommer frem!

Vel, det koster ikke mange kaloriene å knuse noen egg og ha på ei flaske eller en termos heller Det er det vi gjør når vi er på tur

Det verste er ikke at slike produkter lages, det verste er at det sannsynligvis kommer til å selge veldig godt også

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 19:25   #20
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Haha, forkle som du kan ta på deg i en fei I motsentning til vanlige forkle som man må bruke hele 10 sekunder på å få på seg da, eller?

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Dette forklet går i alle fall i kategorien latterlig produkt for meg - og det er jo ferdiglaget (og trådstarter skrev jo at det ikke bare var matprodukter som fikk være med ) Dette blir faktisk presentert som et super-forkle kanskje praktisk, men jeg synes ikke det høres behagelig ut.


Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 19:31   #21
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Produkter som er helt vanlig og som mange kjøper er jo feks: revet ost, ferdig skivet ost, ferdig hakke kjøtt(kjøttdeig), vann på flaske, ferdig kutta grønnsaker på pose, ferdig kutta salat i poser osv.

Hvorfor ikke da kjøpe ferdig knuste egg på kartong som det bare er å helle rett i panna? Om man er villig til å betale litt ekstra ser jeg ikke helt hva som er feil med det

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 19:32   #22
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Off ja. Salat i poser. Det kjøper jeg mye av..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 19:50   #23
monja
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Rock City
Alder: 46
Innlegg: 325
monja er på en erverdig vei

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Produkter som er helt vanlig og som mange kjøper er jo feks: revet ost, ferdig skivet ost, ferdig hakke kjøtt(kjøttdeig), vann på flaske, ferdig kutta grønnsaker på pose, ferdig kutta salat i poser osv.

Hvorfor ikke da kjøpe ferdig knuste egg på kartong som det bare er å helle rett i panna? Om man er villig til å betale litt ekstra ser jeg ikke helt hva som er feil med det

Helt enig, selv om jeg og har reagert på den omelettboksen.
Jeg kjøper heller ferdig kvernet kjøttdeig enn snabb, flaskevann og skivet ost jeg. Men jeg kommer nok aldri til å kjøpe denne omelettboksen. Selv om jeg ser at den er fin til turbruk da. Hell eggene i panna over bålet og legg boksen på bålet så er man kvitt søppelet. Men likevel da.

__________________
Min MUP

monja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 20:23   #24
martita
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 43
martita er på en erverdig vei

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Eg skulle gjerne vore ein tur til USA og sjå på alt dei har der; ost på boks og majones med baconsmak, til dømes.
Lita fristande bombar av e-stoffar, trur eg.

__________________


martita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 22:36   #25
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

vann på flaske

Vann på flaske til 25,- kr. er noe av det mest idiotiske. Det er gratis vann i springen, og i Norge går det fremdeles an å drikke springvann. Er jeg tørst og det bare er en bensinstasjon der jeg er - kjøper jeg brus. Ikke pokker om jeg kjøper vann.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spis deg slank ferdigprodukter Lizzi Andre dietter 0 30-04-09 12:29
Div ferdigprodukter - hva er greit og hva ikke? Up-and-down Lavkarbo generelt 4 02-06-08 07:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no