Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Store klær i Italia?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-08-10, 15:03   #1
siljeand
Medlem
 
siljeand sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 94
siljeand er på en erverdig vei

Store klær i Italia?

Veldig sent å spørre nå, men jeg kom ikke på det før nå. Jeg reiser til Italia på lørdag, og skal være en uke i Nord-Italia (Calosso). Vi skal sikkert innom noen byer, så er det noen spesielle butikker jeg kan se etter som dere vet selger store klær?

På forhånd takk

siljeand er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 08:03   #2
Jannejoh
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Kongsberg
Innlegg: 14
Jannejoh er på en erverdig vei

Sv: Store klær i Italia?

Jeg var i Italia i mai og fikk kun kjøpt meg en nattkjole i min str. Jeg bruker str 44-46 og fant ingenting annet jeg kunne kjøpe av klær til meg selv, ble litt til ungene i stedenfor da

Jannejoh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo på min måte Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 13:00   #3
tjeldberg
Medlem
 
tjeldberg sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 176
tjeldberg er på en erverdig vei

Sv: Store klær i Italia?

Bare ei lita avsporing..
Var i Romania.. da var jeg sikkert 15 kilo lettere. Det er med andre ord noen år siden, men alikavel også da nærmere 90kg. De største klærne jeg fant var såkalte "one size". Å de var alt for små til meg også da :P Veldig dårlig land for shopping for overvektige!! Skal også sies de andre overvektige jeg så, var gjerne tysk eller engelsk.. inne i de rumenske byene med lite turister skilte jeg meg godt ut ja!!!

Anyway, har vært i endel andre land, å kan si at de har HM de fleste steder. Mark and spencer er ett engelsk merke, men de har størrelser ikke bare ment for barbidukker. Annet tips er å se etter de store sentrene, der er det litt mer internasjonale merker, som gjerne fører litt større størrelser enn de små og lokale. De lokale er gjerne laget for små italienere, med noe annen kroppsbygging enn oss skandinavere.

Selv kan jeg handle i "vanlig" størrelse, blant de største størrelsene riktignok, men vet ikke hvilken størrelse du er. Det er jo også noe forskjell i ulike merker.

Ha en fin tur
Å kos deg med god italiensk ost, skinke, oljer og salater.. (og muligens litt rødvin) litt misunnelig nu ja :P

__________________
Me out
tjeldberg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og lchf Svar med sitat
Svar

Emneord
italia, klær, shopping


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mattips i Italia? solamito Lavkarbo generelt 12 04-04-11 09:25
Noen som vet om etisk produserte klær i store størrelser? Fetpåmidten Generell diskusjon 10 28-01-09 23:34
Klær? Jabba Spørsmål og svar 21 20-11-08 20:23
Italia Grovsnus Lavkarbo generelt 14 14-04-08 09:00
Klær...? Hyper Spørsmål og svar 14 29-10-06 09:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no