Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Jeg elsker max hamburger!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-06-11, 21:48   #1
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Jeg elsker max hamburger!

idag var vi i sverige og handlet på Nordby. Seovfölgelig löp timene avgårde og vi måtte spise middag der. Ungene ville ha burger og jeg tenkte at max sikkert ihvertfall kunde ha en salat til meg men gjett om jeg ble positivt overrasket da kwh oppdaget at de har et "low carb" meal! <3

Det var burger med masse dressing, ost, tomat, lök og med stoooore salatblader isteden for brød! Nåm!

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 21:52   #2
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg elsker max hamburger!!!

Så flott da

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 22:02   #3
manebane
Seniormedlem
 
manebane sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
Innlegg: 559
manebane er ny på veien

Sv: Jeg elsker max hamburger!!!

Me like

__________________
Min dagbok.



manebane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 22:09   #4
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg elsker max hamburger!!!

Så god er’n ikke, kjøper heller kyllingvinger eller spare ribbs i butikken… Max burger har forresten startet opp i Oslo…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 22:18   #5
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Jeg elsker max hamburger!!!

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Så god er’n ikke, kjøper heller kyllingvinger eller spare ribbs i butikken… Max burger har forresten startet opp i Oslo…

spare ribbs på ketolyse?? hehe

de jeg har sett har MASSE karbs og spare ribbs som er så nammenam

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 22:34   #6
bittersweet
Medlem
 
bittersweet sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 105
bittersweet er ny på veien

Sv: Jeg elsker max hamburger!!!

har masse venner som spiser burgern på max i oslo! De sier den er god!

__________________


bittersweet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: selvkomponert, nesten induksjon Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 22:43   #7
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Jeg elsker max hamburger!!!

Jeg syntes den var god men det jeg egentlig ville pointeren var at debhar lowcarb på menyen for det er det ikke mange som har!

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 23:29   #8
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg elsker max hamburger!!!

Hei,
Max burgers lavkarbo, GI burgere… er gammelt nytt! Skal ikke så mye til å gjøre hamburger’n lavkarbo på andre steder heller – bare be om å få den pakket i salatblad istedenfor brødet…

Nei, ikke den innsausa i den ekle amerikansk spare ribbs saus, kun grillkrydder – sikkert litt sukker i men heller den enn hamburger. Så på hjemmesidene at innholdet i lavkarbo burgeren var 6,6 kh mente å huske det var høyere… det var kanskje med tilbehøret i lavkarbo menyen det ble litt i meste laget for meg.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 23:44   #9
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Jeg elsker max hamburger!!!

hvorfor er du så negativ til innlegget mitt, arnakristin? For meg var lavkarboburgern på menyen en nyhet og noe som jeg gjerne ville dele med de andre her inne. Ingen tvinger deg å spise den burgeren men jeg synes det er flott att jeg kan gå på fastfoodrestaurant med ungene uten å trengebå gjøre masse specialbestillinger.

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 23:54   #10
Olive Oil
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 327
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: Jeg elsker max hamburger!!!

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Max burgers lavkarbo, GI burgere… er gammelt nytt! Skal ikke så mye til å gjøre hamburger’n lavkarbo på andre steder heller – bare be om å få den pakket i salatblad istedenfor brødet…

Nei, ikke den innsausa i den ekle amerikansk spare ribbs saus, kun grillkrydder – sikkert litt sukker i men heller den enn hamburger. Så på hjemmesidene at innholdet i lavkarbo burgeren var 6,6 kh mente å huske det var høyere… det var kanskje med tilbehøret i lavkarbo menyen det ble litt i meste laget for meg.

Hvorfor så negativ?

Om du foretrekker spareribs fulle av brunt sukker fremfor litt stivelse i en hamburger, er det verst for deg, for å si det sånn.

__________________
Min journal



Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 02:25   #11
Mariekjeks
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 11
Mariekjeks er på en erverdig vei

Sv: Jeg elsker max hamburger!!!

Hvorfor så negativ?

Sikkert fordi det er "gammelt nytt".

Mariekjeks er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 07:34   #12
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Jeg elsker max hamburger!

Jeg leste sex hamburger ... *fnis*

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 08:38   #13
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Jeg elsker max hamburger!

Om man ikke har vært noe glad i sånn utskjelt fastfood-mat i utgangspunktet, så lar man seg sikkert ikke forføre av Maxburgern heller, men jeg synes lowcarb-menyen deres var helt utmerket. Klinte på en ekstra boks bearnaise-saus, hadde sidesalat av ruccola og annet grønt, og opplevde hele måltidet som ytterst tilfredsstillende. Men jeg er altså en sånn som liker smaken av burgerking-burgere og sånt...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 08:58   #14
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: Jeg elsker max hamburger!

Opprinnelig lagt inn av Edla, her.

idag var vi i sverige og handlet på Nordby. Seovfölgelig löp timene avgårde og vi måtte spise middag der. Ungene ville ha burger og jeg tenkte at max sikkert ihvertfall kunde ha en salat til meg men gjett om jeg ble positivt overrasket da kwh oppdaget at de har et "low carb" meal! <3

Det var burger med masse dressing, ost, tomat, lök og med stoooore salatblader isteden for brød! Nåm!

takk for tips jeg bor like ved oslo, nå skal jeg definitivt stikke innom der en dag og smake på burger

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 09:15   #15
wafle4
Juniormedlem
 
wafle4 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 33
wafle4 er på en erverdig vei

Sv: Jeg elsker max hamburger!

Flott at det er noen som begynner å tenke lavkarbo til menyer på både fastfood steder og restauranter. Vi må jo være ganske mange som er opptatt av det etterhvert. Flott at noen tenker nytt, og jeg er ihvertfall veldig glad for å bli opplyst om det. Kommer til å spise på max i sverige neste gang, og i oslo for den saks skyld, er bare fryktelig sjelden jeg er der. TAKK FOR OPPLYSNINGEN

wafle4 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: minst mulig karbo Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 09:21   #16
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Jeg elsker max hamburger!

GI-burgeren er helt kanon!! Synes den med salatblader er et evig klin. Mer klin enn kos men kan man ikke spise noe annet, så er den jo super

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 09:29   #17
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Jeg elsker max hamburger!!!

Opprinnelig lagt inn av Edla, her.

Jeg syntes den var god men det jeg egentlig ville pointeren var at debhar lowcarb på menyen for det er det ikke mange som har!

Jeg tok poenget ditt Og kan kjenne igjen følelsen av å bli positiv overasket. Ofte er det jo litt pes å gå inn på reaturanter, og tenker at det er vel kanskje noen grønne blader jeg kan spise, så jeg skjønner deg veldig godt. Hyggelig for hele familien det, at mor også kan være med på morroa.

Forde om en kan gå i en butikk å få et kyllinglår i en pose og knaske i seg, så er det jo noe med at å spise også er en sosial ting, og at det ikke trenger å bli alt for sært, også med tanken på hva en signaliserer til sine barn.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 10:03   #18
Trj
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
Innlegg: 538
Trj er en juvelTrj er en juvelTrj er en juvel

Sv: Jeg elsker max hamburger!

Ethvert lavkarbo-alternativ som blir tilgjengelig når man av og til trenger mat i forbifarten er et STORT pluss. Jeg farter mye omkring i jobben min og opplever det som en matmessig utfordring.

__________________



Min journal
Trj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 12:23   #19
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg elsker max hamburger!

Aldri hørt om stedet før og synes dette høres veldig bra ut! Av og til har en lyst på junk og da er det flott at det finnes steder som selger det til oss uten at vi trenger å skeie helt ut! Aner ikke hvor den er eller noe, men ikke umulig jeg stikker innom om jeg finner den Flott at du deler, var tydeligvis mange som ikke viste dette =)

  Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 12:44   #20
Tommeline
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Vestfold
Innlegg: 52
Tommeline er på en erverdig vei

Sv: Jeg elsker max hamburger!

Takk for tipset Edla, vi pleier å handle på Nordby senteret og da vet jeg hvor jeg kan spise, nam

Tommeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, men orker ikke telle karber Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 14:04   #21
e84
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 112
e84 er på en erverdig vei

Sv: Jeg elsker max hamburger!!!

Opprinnelig lagt inn av Edla, her.

hvorfor er du så negativ til innlegget mitt, arnakristin? For meg var lavkarboburgern på menyen en nyhet og noe som jeg gjerne ville dele med de andre her inne. Ingen tvinger deg å spise den burgeren men jeg synes det er flott att jeg kan gå på fastfoodrestaurant med ungene uten å trengebå gjøre masse specialbestillinger.

Enig med deg. Dette er flott!

e84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og trening Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 14:47   #22
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: Jeg elsker max hamburger!

Hey, jeg skal jo til Oslo neste helg!
Da vet jeg hvor jeg kan spise hamburger med litt bedre samvittighet, hihi!

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 14:50   #23
monja
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Rock City
Alder: 46
Innlegg: 325
monja er på en erverdig vei

Sv: Jeg elsker max hamburger!!!

Så flott at det finnes alternativer til oss og når vi vil spise ute. Det er jo ikke så mange som har et low carb alternativ på menyen akkurat. Takk for tips

__________________
Min MUP

monja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 15:35   #24
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Jeg elsker max hamburger!!!

Bare hyggelig alle dere!
Det var veldig hyggelig å kunne spise sammen med familien uten at ungene maser om at jeg må spise annerledes ennd em, de er små men de får med seg ALT fordetom!

De som ikke vet hvor MAX ligger i oslol så ligger det der hvor Burger King lå før, på Egertorget! Jeg kan ikke love at MAx Norge har lowcarb men det virker jo mest sannsynelig!

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 16:07   #25
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Jeg elsker max hamburger!!!

Opprinnelig lagt inn av Edla, her.

De som ikke vet hvor MAX ligger i oslol så ligger det der hvor Burger King lå før, på Egertorget! Jeg kan ikke love at MAx Norge har lowcarb men det virker jo mest sannsynelig!

Topp! Flott å ha alternativer til lavkarbomat ute i verden!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hamburger m/hvitløksdressing ala Egon Rioja Middag 3 04-12-11 19:08
Hamburger stoppet tyv LenaBeatrice Generell diskusjon 0 13-04-10 22:32
Hamburger m/brød Gabben Middag 1 20-03-09 15:57
Min Hamburger Linn H Middag 7 31-08-07 22:33
Hamburger Ruska Lavkarbo generelt 4 28-01-05 14:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no