Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Lavkarbobøker

Matrevolutionen - Andreas Eenfeldt

Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-02-11, 14:56   #1
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Matrevolutionen - Andreas Eenfeldt

"Kostdoktorn" Andreas Eenfeldt gav jo ut sin Matrevolutionen nyleg, og ho er alt planlagt i norsk utgåve. Eg har lest første kapittel og syns det verkar som ei bok det er verdt å lese meir av, men eg tenker å vente til ho kjem ut på norsk. Ikkje for min eigen del, for eg har overhodet ingen problem med svensk, men det er lettare å låne boka vidare til familie og vener om ho er på norsk, tenker eg.

Ein ting til som eg også såg på Kostdoktorn's blogg, var at han har lest inn boka i studio, så ho kjem ut som lydbok i slutten av april. Det syns eg var kjempebra! Eg tenker at det vil bli perfekt for svigermor mi. Ho skulle hatt bra av LCHF, for ho har ei rekke plager som er i det klassiske nedslagsfeltet for LCHF, men ho er også blitt temmeleg svaksynt (skal ikkje skulde det på karbohydratar, men eg vil ikkje utelukke det heller!) så det begynner å bli lite vits i å tenke på å gi ho vanlege bøker.

Nei, kjempebra... det er fantastisk bra rett og slett.

Men eg har faktisk ikkje lest heile boka. Er det andre her som har gjort det, og som vil uttale seg om kva dei meiner og syns om ho?

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Svar

Emneord
eenfeldt, kostdoktorn, lchf, lydbok, matrevolusjonen


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt (Kostdoktorn) cillesnuppa Lavkarbobøker 15 22-10-12 23:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no