Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Lavkarbo for veggis, vektproblem til tross for vegetarmat

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-11-07, 00:28   #1
Spirea
Medlem
 
Spirea sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Innlegg: 59
Spirea er ny på veien

Lavkarbo for veggis, vektproblem til tross for vegetarmat

Jada, jada, jeg vet jeg har mast om dette før, men det er altså viktig for meg, og jeg tror det er viktig for et par personer til: at det lages lavkarboopplegg for vegetarianere og for folk som ikke spiser kjøtt, men som kan spise fisk og skalldyr.

Jeg er lykkelig innehaver av en diger boks soyaprotein og skulle så veldig gjerne hatt litt hjelp til å bruke den. Jeg VET at mitt vanlige kosthold ikke inneholder nok proteiner, men jeg har ingen peiling på hvor mye proteiner jeg trenger ekstra etc.

Jeg trenger lavkarbo for veggis rett og slett, og alle de gangene jeg har etterspurt det, har jeg følt meg litt avfeid. Skulle gjerne hatt Skaldemann-mat jeg - men med planteolje og avocado.

Jeg ser ut som Micheleng-mannen.... og jeg vil bli meg selv igjen. Hjelp!

__________________
Still hungry after all these years...
Spirea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 04:04   #2
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Lavkarbo for veggis, vektproblem til tross for vegetarmat

Hei Spirea.

Du får min fulle støtte. Ikke at jeg har noen gode forslag, men jeg har etterhvert tenkt meg å utprøve vegetariske alternativer. Jeg elsker vegetarmat, og selvfølgelig er det også en løsning for oss som gjør det. Hvis du melder deg inn i Fedonklubben http://www.fedonklubben.no/, som iøvrig nå er gratis, ser du et digert menuprogram. Her er hver dag et vegetarisk forslag. Da vil du helt sikkert kunne finne mange fine forslag til kjøtterstatninger.

Lykke til og grønne hilsner fra meg

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 07:34   #3
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo for veggis, vektproblem til tross for vegetarmat

Det med responsen er vel fordi det ikke er mange vegetarianere her inne.
Spiser du fisk/skalldyr/egg/ost til hvert måltid, så får du nok proteiner.

Når det gjelder fett kan du spise feit fisk, meierismør, kokosolje, avocado, oliven, feite meieriprodukter og kaldpressede oljer.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 08:42   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo for veggis, vektproblem til tross for vegetarmat

Ja det er fullt mulig å legge seg på når man er vegetarianer (vet du ikke spør om det men må bare nevne det). Det er SÅ mange som tror at dersom man er vegetarianer så er man verdens sunneste og slankeste (tynneste) menneske. Tull! Man erstatter som regel alt av proteiner og fett med karbohydrater (jeg gjorde desverre det), ikke rart mange raser opp i vekt. Jeg var vegetarianer i SEKS ÅR, fra 1997 til 2003, og la på meg hele 35 kg. :dåne:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 09:44   #5
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo for veggis, vektproblem til tross for vegetarmat

Hei! Anbefaler deg å gå inn og lese journalen til Photobscura/Jorun, som har klart balansen mellom lavkarbo og vegetarianisme ypperlig! Der kan du sikkert få mange gode tips.

Her er en vegetaroppskrift fra meg, den er supergod:
Kutt to squash i skiver, og forvell dem i 2-3 minutter.
Skyll dem godt i kaldt vann i et dørslag, og når de er smått kalde/tørre legg dem i en ildfast form.
Smuldre 200 g fetaost over.
Visp sammen 4 egg, og bland inn salt, pepper, basilikum, finhakket hvitløk og 3 dl lettrømme. Hell over squashen.

Stek i ovnen på 180 grader i 15 minutt, skru ned varmen til 150 grader og stek i 20 minutter til.

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 10:02   #6
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo for veggis, vektproblem til tross for vegetarmat

Opprinnelig lagt inn av Spirea, her.

Jada, jada, jeg vet jeg har mast om dette før, men det er altså viktig for meg, og jeg tror det er viktig for et par personer til: at det lages lavkarboopplegg for vegetarianere og for folk som ikke spiser kjøtt, men som kan spise fisk og skalldyr.

Jeg er lykkelig innehaver av en diger boks soyaprotein og skulle så veldig gjerne hatt litt hjelp til å bruke den. Jeg VET at mitt vanlige kosthold ikke inneholder nok proteiner, men jeg har ingen peiling på hvor mye proteiner jeg trenger ekstra etc.

Jeg trenger lavkarbo for veggis rett og slett, og alle de gangene jeg har etterspurt det, har jeg følt meg litt avfeid. Skulle gjerne hatt Skaldemann-mat jeg - men med planteolje og avocado.

Jeg ser ut som Micheleng-mannen.... og jeg vil bli meg selv igjen. Hjelp!

Jeg skjønner godt at du blir frustrert over manglende respons når du etterspør hjelp og råd i forhold til vegetar-lavkarbo-kost. Men saken er jo at dette er et selvhjelpsforum - og da er man nesten avhengig av at det er flere i samme situasjon for å få svar, råd og hjelp. Frustrerende er det 'åkke som'.

Jeg vet ikke hvorfor du spiser vegetarkost, og det kan det selvfølgelig være mange grunner til. Men en tanke slår meg, og det er at det kan jo hende du er av de som helst ønsker å endre systemet - fremfor å tilpasse deg systemet. IKKE BLI SINT NÅ - jeg skal forklare hva jeg mener;

Du sier du ser ut som 'Michlin-mannen' - og du er vegetarianer. Faktum da er at det kan hende at din kropp og din kroppskjemi slett ikke har det noe bra med vegetar-kost. Hvorfor tvinger du den?

I Fedon sin første bok (Naturlig slank) står det en pasienthistorie om nettopp en vegetarianer som bare økte og økte i størrelse - til tross for kraftigere og kraftigere reduksjon av inntak. Sterk og skremmende historie, men veldig forklarende også.

Personlig er jeg av de som syns det er litt for hysterisk fokus på karbohydrater. Folk er så opptatt av å redusere mengden karbo - og øker gladelig mengden fett, men 'glemmer' å sørge for tilstrekkelig inntak av proteiner. Proteiner ER byggesteiner for kroppen, og kroppen vår er dessverre ikke sånn laget at vi kan droppe byggesteinene og samtidig forlange et solid fundament å stå på.

OI. Plutselig ser jeg at jeg kanskje virker både irritert og overbærende her jeg sitter og skriver. Det er ikke meningen. Ble bare litt engasjert her.

Jeg er ikke så mye på forumet lenger, og får ikke med meg så mange tråder. Men skal prøve å følge med her - og hjelpe til så godt jeg kan. Men kanskje får du råd og hjelp du ikke vil ha, men sånn er det av og til.

Syns du er tøff som ikke gir deg - bare spør - det er ikke farlig.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 10:06   #7
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo for veggis, vektproblem til tross for vegetarmat

Dette er jo ikke så veldig problematisk dersom du spiser fisk og skalldyr! Spiser du egg også?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 10:30   #8
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo for veggis, vektproblem til tross for vegetarmat

Opprinnelig lagt inn av Spirea, her.

Jeg er lykkelig innehaver av en diger boks soyaprotein og skulle så veldig gjerne hatt litt hjelp til å bruke den.

Jeg anbefaler å vurdere innholdet i følgende artikkel i Mat & Helse før du hiver innpå soyaprotein:

http://www.matoghelse.no/index.php?id=309734



-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 00:55   #9
Spirea
Medlem
 
Spirea sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Innlegg: 59
Spirea er ny på veien
Red face

Sv: Lavkarbo for veggis, vektproblem til tross for vegetarmat

Det er jo ikke det at jeg er sur eller sånn, og - Fedonisten - jeg er veggis fordi jeg ikke klarer tanken på kjøtt, eller slakt, eller hva det nå er. Har vært på Anatomisk Institutt i Oslo..... fått bekrefet at grillmat og partert menneske likner hverandre. Men uansett - muskler tiltaler meg på utsiden, som sterke brede, svulmende overarmer etc....

Lei for å ødelegge for dere, men mitt problem består mye i å akseptere at kjøtt er muskler, blod..... huff....

Lillemeg

__________________
Still hungry after all these years...
Spirea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 08:23   #10
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo for veggis, vektproblem til tross for vegetarmat

Når det gjelder det med kjøtt og hva det er og sånn, så er det jo ok å ha en slik holdning dersom en lever godt med den. Men når du ikke lever så veldig godt med den, så vil jeg foreslå at du jobber litt med å utfordre de tankene. Jeg slet veldig en stund med tanker om at jeg ikke synes det var noe kult å spise dyrelik. Men man kan ikke tenke slik. Det vil jo gjøre ganske mye gårdsarbeid veldig markabert, det fører til masse negative følelser i forhold til mat, og overvekt. Det finnes sikkert mange som kan hjelpe til med veldig mange gode argumenter dersom du trenger det.


Jeg spør igjen: Spiser du egg? Og spiser du ost? (Du kan jo forsøke å svare på meg som har tenkt å hjelpe deg å sette opp et forslag til meny istedet for å bli lei deg for motstand du vet kommer uansett ... Jeg har gått å ventet på et svar så jeg kan prøve meg på en meny til deg. )

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 00:53   #11
Spirea
Medlem
 
Spirea sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Innlegg: 59
Spirea er ny på veien
Smile

Sv: Lavkarbo for veggis, vektproblem til tross for vegetarmat

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Når det gjelder det med kjøtt og hva det er og sånn, så er det jo ok å ha en slik holdning dersom en lever godt med den. Men når du ikke lever så veldig godt med den, så vil jeg foreslå at du jobber litt med å utfordre de tankene. Jeg slet veldig en stund med tanker om at jeg ikke synes det var noe kult å spise dyrelik. Men man kan ikke tenke slik. Det vil jo gjøre ganske mye gårdsarbeid veldig markabert, det fører til masse negative følelser i forhold til mat, og overvekt. Det finnes sikkert mange som kan hjelpe til med veldig mange gode argumenter dersom du trenger det.


Jeg spør igjen: Spiser du egg? Og spiser du ost? (Du kan jo forsøke å svare på meg som har tenkt å hjelpe deg å sette opp et forslag til meny istedet for å bli lei deg for motstand du vet kommer uansett ... Jeg har gått å ventet på et svar så jeg kan prøve meg på en meny til deg. )

Huff, jada! Jeg spiser både ost og egg. Spiser helst Norbo-ost for den er lagd på microbiell løpe. Men sånt blir lett litt teknisk, det skjønner jeg. Jeg setter stor pris på engasjementet, jeg er ikke sur, bare litt frustrert over at jeg ikke klarer å finne ut av lavkarboopplegget uten hjelp.

Det er neppe noen mulighet til å snu mitt forhold til dyr - og ja - jeg syns allerede at endel gårdsarbeid framstår som veldig makabert, men det må jeg jo bare leve med. Jeg innser til fulle at det er jeg som er sær.

Orker du å sette opp noe for meg, blir jeg kjempeglad. Uansett sier jeg takk for engasjementet. Og - en gang til - jeg er ikke sur og prøver ikke å motarbeide "systemet". Jeg er lutter øre

__________________
Still hungry after all these years...
Spirea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 15:33   #12
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo for veggis, vektproblem til tross for vegetarmat

Ok, her er et lite forslag til et kosthold (som ikke er direkte etter noen filosofi, men som er veldig god lavkarbomat):

Dag 1:
Frokost: Omelett av 3 egg (stekt på middels varme sammen med masse olivenolje), med agurk og tomat til. Vann å drikke til alle måltider.

Lunch: Tunfisksalat med kaldpresset olivenolje på.

Middag; Fløstestekt sei (i meierismør) med stekt brokkoli (sammen, heller fløten på til slutt og har salt og pepper på).

Kveldsmat; avokado med ca 150g reker (evt mer dersom du føler du trenger det for å bli mett).
-------
Dag to;

Frokost; Frokostpannekake (søk og finn en god en her inne, her er uendelige variasjoner), med feks usukrede frosne blåbær.

Lunch: Eggesalat.

Middag; Laks med feks agurksalat (eller hva nå den der sursøte greien heter), og rømme, med dampede grønnsaker.

Kveldsmat; Fiberknekkebrød med hvertfall 120g ost på.
---------
Dag 3;

Frokost; Speilegg og fiberknekkebrød med masse smør evt. ost også (3-4 speilegg= ost ikke nødvendig, 1-2 egg = ost veldig nødvendig).

Lunch; Frokostpannekake med på jobb?

Middag; Stekt sei med masse løk og litt revne gulrøtter til.

Kveldsmat; Fiberknekke med en boks makrell i tomat.
--------

Dette er med veldig få karber siden du sa du gjerne skulle fulgt Skaldemann, men dersom du ønsker ketogen mat, så må du finne frokostpannekake med minst mulig karber (kanskje noen kan hjelpe deg å finne det dersom du ønsker det og spør om hjelp? ) og ikke spise revne gulrøtter og løk på dag tre, men heller spise brokkoli eller spinatstuing med litt fløte.

Du kan godt spise litt nøtter som mellommåltid dersom du blir sulten. Paranøtter og Macedamia tror jeg er greiest til det.

Håper dette var en liten pekepinn i riktig retning, og så kan du komme med forslag til meny på ting du kan spise som du liker ut i fra det jeg har satt opp her, så kan vi se over det, og sjekke at du er på riktig spor.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 23:37   #13
Spirea
Medlem
 
Spirea sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Innlegg: 59
Spirea er ny på veien

Sv: Lavkarbo for veggis, vektproblem til tross for vegetarmat

Wow! Takk Lise! Jeg skal sjekke om jeg finner oppskrift på frokostpannekake. Disse tipsene var jammen nyttige, for nå vet jeg sån ca. hva jeg skal tillate meg til hvert måltid. At macadamia og paranøtter er best visste jeg ikke, men jeg skal til Oslo til helga og da skal jeg handle. Takk igjen!

__________________
Still hungry after all these years...
Spirea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 23:42   #14
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo for veggis, vektproblem til tross for vegetarmat

Flott at jeg kunne være til litt hjelp. Paranøtter og macedamianøtter er dem det er minst karber i. (Også smaker de jo så nydelig også! )

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 00:08   #15
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo for veggis, vektproblem til tross for vegetarmat

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Flott at jeg kunne være til litt hjelp. Paranøtter og macedamianøtter er dem det er minst karber i. (Også smaker de jo så nydelig også! )

Sporer litt av, men mye av paranøttene jeg har sett på i det siste har det stått 13 karbo på. Kan det veksle så mye ??... stusset jeg

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 10:12   #16
blå
Juniormedlem
 
blå sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 40
Innlegg: 19
blå har litt lumsk oppførsel i fortiden

Sv: Lavkarbo for veggis, vektproblem til tross for vegetarmat

Opprinnelig lagt inn av Eva, her.

www.fedonklubben.no

GENIAL side
Tusen takk!

blå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 17:16   #17
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo for veggis, vektproblem til tross for vegetarmat

Har du sett denne?

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2940

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52
Bli med i 21-klubben! nalana Trening 66 10-03-05 15:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no