Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Min meny for i dag ... Synspunkter?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-12-09, 22:51   #1
Fishi2009
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Norges beste vestkant
Innlegg: 107
Fishi2009 er på en erverdig vei

Min meny for i dag ... Synspunkter?

Frokost/lunsj: To fiberrik med solskikkefrø. Pålegg: Makrell i tomat og litt majones (stod ikke opp før klokken 1030... ).

Middag: Kyllingvinger, kokt brokkoli, litt gresk salat med feta, agurk, tomat, oliven og litt kaldpresset olivenolje.

Kvelds: Cottage cheese med fenalår.

Kjenner at jeg har drukket for lite i dag... Skallebank i kveld... Har drukket vann, litt kaffe og et glass med Funlight saft...

Jeg ser også for meg at frokosten kun blir et fiberrik knekkebrød og at lunsjen blir middagsrester, en omelett eller en salat...

Hva tror dere?

Blir veldig takknemmelig for tilbakemeldinger!

Fishi2009 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 23:13   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Min meny for i dag ... Synspunkter?

Hei,
Lavkarbo er en fellesbetegnelse på karbo reduserte kosthold fra tilnærmet null til 150 kh per dag. Synes derfor det er litt vanskelig å gi råd når du ikke oppgir lavkarbo retning eventuelt hvor mange kh du har lagt deg på som daglig inntak.
For eksempel:
Fiberrik ville vært helt uaktuelt på ketolyse. Husk at tomater kan være en partystopper. Makrell i tomat inneholder ett eller annet sted mellom 8-13 kh pr 100 g og det hadde vært litt mye på et ketogent kosthold. For meg hadde det i alle fall vært for lite fett til middagen.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Synspunkter (om trening) lura Trening 2 18-01-09 22:49
Synspunkter på strategi viggkri Spørsmål og svar 3 31-12-08 10:23
Trenger litt synspunkter fra dere ... cilemora Lavkarbo generelt 4 29-02-08 13:30
Artikkel i Det Nye - synspunkter? winterblue Lavkarbo generelt 2 20-08-04 21:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no