Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-04-11, 21:15   #151
Nunne Mor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 50
Nunne Mor er på en erverdig vei

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Hei snuppa mi :hug:

Kom over denne tråden og så det var deg, så godt å høre at du har fått vært hos legen og at du har fått noen svar på hvordan du kan bli bedre.

Og det er helt sant.. Ketolyse er ikke for alle! Men jeg syns du er tøff som har holdt ut så mange uker, du har jo virkelig fått en kick-start!

Jeg ser selv etter bare 2 uker med kjempe strengt kosthold, passer det ikke kroppen min eller livsstilen med 2 små barn. Jeg kommer også til å spise mer frukt, bær og grønnsaker. Men IKKE ris,pasta,poteter, bakevarer osv..

Så da er vi til god hjelp for hverandre! Gleder meg til du kommer på besøk!

Nunne Mor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo som passer helsen min ;) Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 22:17   #152
Husmor27
Medlem
 
Husmor27 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Buskerud
Innlegg: 293
Husmor27 er på en erverdig vei

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Hei og hå alle sammen!
Her kommer oppdatering etter legetimen min i dag
Som noen kanskje ser har jeg endret fra ketolyse, til generell lavkarbo, å det er det en god grunn for Min lever reagerer nemlig på mitt ketolyse kosthold, å leveren min er ikke glad for å få så mye fett hver eneste dag... DESSVERRE! Nå er det tatt prøver, så er spent på de. Nå skal jeg over på et kosthold som ikke inneholder så mye fett, men litt mere karbohydrater. Grunnen til at jeg har hatt så mye vondt i hodet, vært så slapp og sovet så dårlig, er mest sannsynlivis at min kropp ikke har det godt så langt ned på karbohydrat skalaen. Så, KETOLYSE ER IKKE FOR ALLE! Mitt beste råd, om du føler deg dårlig på ketolyse så langt ut i. Gå til legen din, få tatt litt prøver, å se hva som kommer fram, spesielt om du har en lege du stoler på Å det burde alle ha! Hår tapet mitt var mest sannsyligvis relatert til et relativt hurtig vektap, men et sikkert svar på dette kommer når blodprøve svarene kommer. Å en ting som var kjempe viktig, som virkelig ikke legen min kunne få understrekt nok, DRIKK NOK VANN!

Hovedregelen for meg fremover nå blir å holde meg unna brød, ris, pasta og poteter, å selvfølgelig sukkerholdige varer. Men jeg kommer til å introdusere litt mere bær, nøtter, og litt frukt inni mellom. Jeg håper at alle som sliter på ketolyse får den hjelpen de trenger

Så flott at legen har rådet deg over på generell lavkarbo og at du har fått tatt masse blodprøver - håper de kommer tilbake med gode resultater

__________________
]♥✩☾ Til vanlig er jeg slank og bedårende, men i dag har jeg fri!☾✩♥♥
Husmor27 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥Andersen/Lindberg♥ Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 00:04   #153
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Nunne Mor, her.

Hei snuppa mi :hug:

Kom over denne tråden og så det var deg, så godt å høre at du har fått vært hos legen og at du har fått noen svar på hvordan du kan bli bedre.

Og det er helt sant.. Ketolyse er ikke for alle! Men jeg syns du er tøff som har holdt ut så mange uker, du har jo virkelig fått en kick-start!

Jeg ser selv etter bare 2 uker med kjempe strengt kosthold, passer det ikke kroppen min eller livsstilen med 2 små barn. Jeg kommer også til å spise mer frukt, bær og grønnsaker. Men IKKE ris,pasta,poteter, bakevarer osv..

Så da er vi til god hjelp for hverandre! Gleder meg til du kommer på besøk!

Hei!!!

Ja er kjempe godt å få hjelp av en lege som faktisk tar deg på alvor.... Det er dessverre ikke alle forunt... Som du også skriver, nei ketolyse er ikke for alle, men jeg syns det er kjempe godt å ha fått en skikkelig kick start

Jeg har forresten kommet hjem i dag! Litt før tiden....

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har klart å gå ned de siste 12 kg i ketose? Dolly Spørsmål og svar 1 07-07-10 08:47
Noen som har lest noen skikkelig bra bøker i det siste? nellie Generell diskusjon 41 04-11-07 02:53
Noen som vil kjøpe av meg Fedons siste bok? Melkerull Lavkarbo generelt 1 26-04-07 17:33
Kan noen hjelpe? Gir snart opp..... LSH Spørsmål og svar 7 11-11-05 12:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no