Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Dere som trener mye

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-09-08, 21:32   #26
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Dere som trener mye

Ikke så mange som har nygrillet fisk i ferskvaren nei.
Makrell i tomat og tunfisk, begge rett fra boksen er kjapt, godt og billi

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 20:03   #27
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Dere som trener mye

Det kan nok diskuteres

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 20:29   #28
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Dere som trener mye

Om det er kjapt eller om det er billig?

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 21:16   #29
Annhild
Medlem
 
Annhild sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Molde
Alder: 51
Innlegg: 97
Annhild er på en erverdig vei

Sv: Dere som trener mye

Jeg hadde bekken problemer i mange år før jeg oppdaget Eskimo omega3.Har prøvd å være uten men da kommer smertene tilbake.Så jeg kommer aldri til å slutte med Eskimo

__________________
10 kg er nådd
Men aldri tilbake til mitt gamle jeg
Annhild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse,lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 22:13   #30
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Dere som trener mye

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Om det er kjapt eller om det er billig?

Om det er godt.

Annhild: Takk for tips! Har noe tutti frutti stående, men tror jeg klarer å holde meg for god til den. Kan eventuelt kjøpe inn vanlig voksen eskimo.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 09:12   #31
Annhild
Medlem
 
Annhild sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Molde
Alder: 51
Innlegg: 97
Annhild er på en erverdig vei

Sv: Dere som trener mye

Tutti Frutti er til barn og blir for svak til voksne.Anbefaler Eskimo for voksne på det sterkeste.Det skal og være sagt at jeg har prøvd andre merker men kommer alltid tilbake til Eskimo...)) Bare den som er god nok for meg.Takket være den så kunne jeg begynne å trene igjen. Lykke til med bekkenet å kiloene)

__________________
10 kg er nådd
Men aldri tilbake til mitt gamle jeg
Annhild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse,lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 14:37   #32
Storeblå
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3
Storeblå er på en erverdig vei

Sv: Dere som trener mye

Jeg blander meg litt inn i diskusjonen om hva en skal spise før og etter trening.
det bør gå lang tid fra du spiser til du trener, minst to timer. Kroppen bruker lang tid på å fordøye maten (ja ikke karbohydrater da), og det er ugunstig både for utbytte og kroppen å belaste den mens den jobber med fordøyelsen.

etter trening er det viktigste du gjør å få i deg drikke. ved moderat trening og godt lavkarbo-kosthold er ikke den første timen så kritisk i forhold til matinntak sett i forhold til væske-inntak.

Det er to ting som betyr noe etter at du har trent. 1. Å få ut slaggstofffene som blir produsert gjennom treningen. 2. Å få bygget opp muskelcellene etter treningen.
For å få til det første er væske det essensielle, og for å få til det andre er proteiner det essensielle.

Storeblå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert og lystbetont med inspirasjon fra Atkins og Middelhavslandene Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 14:53   #33
Paradis-Oscar
Medlem
 
Paradis-Oscar sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 252
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: Dere som trener mye

Opprinnelig lagt inn av Annhild, her.

Jeg hadde bekken problemer i mange år før jeg oppdaget Eskimo omega3.Har prøvd å være uten men da kommer smertene tilbake.Så jeg kommer aldri til å slutte med Eskimo

Jeg er også glad i Eskimo, men først og fremst fordi det er det reneste Omega 3 -produktet, altså med minimalt av miljøgifter i seg.

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Ikke så mange som har nygrillet fisk i ferskvaren nei.
Makrell i tomat og tunfisk, begge rett fra boksen er kjapt, godt og billi

Vel, det er vel begrenset hvor mye tunfisk man helst bør tylle i seg i 2008, så mye kvikksølv den inneholder... Og det gjelder til dels makrell også.
Er noe som heter "man får det man betaler for"...

__________________
Poscar = hunnkjønn ;-)
Paradis-Oscar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon & Ren mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dere på ketolyse, hvor mye trener dere? høna Ketolysekuren 5 13-07-08 14:14
Hvor mye trener dere? Romle Ketolysekuren 9 25-02-08 16:57
Hva trener dere? tommygutt Trening 8 09-01-08 13:57
Trener dere? Tussi jenta Ketolysekuren 8 21-08-07 17:05
Hva trener dere, og når på dagen trener dere? Chumpsy Lavkarbo generelt 7 08-08-05 20:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no