Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Mindre mage med lavkarbo?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-03-11, 18:58   #1
ganesha
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 2
ganesha er på en erverdig vei

Mindre mage med lavkarbo?

Hei! Jeg har gjort et forsøk på å begynne med lavkarbodiett tidligere, men etter 3 dager ga jeg opp i frustrasjon over å ikke finne mat jeg likte, pluss at jeg slet med å være kvalm og svimmel.
Jeg liker veldig lite, og prøvde å smake på ting og gi de et forsøk, men ble bare kvalm.

Nå har jeg enda mer motivasjon, for noe må gjøres. Jeg har søkt rundt på internett for å finne tips til hva jeg skal gjøre.

Har ganske normal kroppsbygging, men sliter med at magen er både ubehagelig og stor. Føler den bare blir større og større, og når jeg tar på den er den kjempemyk, og kan presses ganske langt inn. Tyder på en del luft. Mange ganger kjenner jeg luften flytte på seg inni der, og den rumler mer enn vanlig.

Så, kjære forumdeltakere. Vil dere være så snille å hjelpe meg til å finne ut hva det kan være? Kanskje noen har hatt samme problem og blitt kvitt det på noen måte? Føler det er sjenerende, og hvis jeg ikke holder inn magen ser det ut som at jeg er gravid i 6-7 mnd. Pinlig

På forhånd takk!!

ganesha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 19:05   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Mindre mage med lavkarbo?

Magen min er slik om jeg spiser hvetemel eller kornprodukter. Så lenge jeg holder meg til lavkarbo så er magen helt fin og flat.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 19:17   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Mindre mage med lavkarbo?

Hei,
…og velkommen hit!
Kvalme og svimelhet er en ganske normal reaksjon når man går fra høy- til lavkarbo, kan sammenlignes med abstinens og kroppen skriker etter lettilgjengelig drivstoff. For de fleste dreier det seg kun om noen dager mens noen få kan oppleve ubehag i opptil 2 uker, det er bare å stålsette seg for det vil gå over.
Jeg har samlet sammen litt nyttig informason og der finner du linker til en del oppskriftstråder, og finner du ikke noe du liker der så må du være ekstremt kresen…
Til alle nybegynnere på lavkarbo…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 19:53   #4
ganesha
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 2
ganesha er på en erverdig vei

Sv: Mindre mage med lavkarbo?

Takk for svar!
Skal se litt på tipsene for nybegynner. Håper dette er svaret som vil hjelpe meg med magen min.
Noen fler som har hatt problemer med oppblåst mage og sett gravid ut?

ganesha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 21:31   #5
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Mindre mage med lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av ganesha, her.

Takk for svar!
Skal se litt på tipsene for nybegynner. Håper dette er svaret som vil hjelpe meg med magen min.
Noen fler som har hatt problemer med oppblåst mage og sett gravid ut?

Jess, du er ikke alene! Herlighet, til og med min egen mor mente at jeg så ut som om jeg nærmet meg termin! FIRE dager etter jeg begynte med lavkarbo fikk jeg kommentarer om hvor mye mindre magen min hadde blitt. Det var bare luft og vann! Nå kommer det mye mindre luft ut bakveien også

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Svar

Emneord
luft, mage, normal, oppblåst, vekt


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
To uker inn i lavkarbo, treg mage og dårlige resultater Ele Spørsmål og svar 16 18-08-10 22:59
Tregere mage på lavkarbo? -marie- Barns kosthold 8 10-08-10 22:53
Amming og lavkarbo - mindre "ammetåke"? krokodillen Lavkarbo generelt 2 22-11-09 12:11
Løs mage Smiline Ketolysekuren 14 21-01-09 13:39
Mindre syk med lavkarbo? Sandy Lavkarbo generelt 10 19-12-08 08:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no