Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-04-15, 19:35   #51
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Knutar av Gunnhild Øyehaug.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-04-15, 10:03   #52
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Prost Gotvins Geometri av Gert Nygårdsahug på lydbok.

Etter en liten pause er jeg på denne igjen, snart halvveis. Det blir litt vel likt Tom Egeland i grunnen, selv om jeg ser denne kom før hans bøker.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-04-15, 12:16   #53
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Holder på med "Ikke si det til noen" av Jon Gangdal, samme som skrev" Christofferboken " ( "Jeg tenker du skjønner det sjøl")Er bare helt i starten enda.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 14-04-15, 12:28   #54
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

"Kikk og bruk" av Bjørn Ove Høyland, om fuglekikking.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 17-04-15, 22:31   #55
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg husker ikke hvor eksplisitt Geralds game var på volden, men hele temaet går på at et par er på hyttetur i ødemarka, og mannen dør rett etter han har lenket henne med håndjern i senga. Og så er det plutselig noen i hytta.... Jeg digget boka, mest pga detaljene på slutten. Om man leser den bør man legge merke til tidshenvisningene Og man får aldri det samme forholdet til sangen "the joker igjen".
Jeg var veldig King fan før, men en blanding av en eks som var sykelig opphengt i det og litt for mange dårlige filmatiseringer på rad gjorde at jeg falt av. Men jeg fikk lyst til å ta det opp igjen nå.

Noen år siden jeg leste G g, men den var grøssende bra, husker jeg
Ellers er jeg akkurat ferdig med John Ajvide Lindqvist sin Himmelstrand. Menneskeskildringene hans er så intense/tragiske, selv om jeg ikke helt vet om jeg likte denne romanen.
Så ble jeg også ferdig med "Analfabeten som kunne regne", av Jonas Jonasson, og den var jo artig nok i alle sine tilfeldigheter (men ikke noe nytt i forhold til "hundreåringen").

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 18-04-15, 11:04   #56
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Book of Daniel av E.L. Doctorow. Lett skissert over historien rundt Rosenberg-paret. De første som ble henrettet i USA som følge av kommunistisk aktivitet (de lekket informasjon om atomteknologi til Sovjet) under den kalde krigen, men sett fra perspektivet til en fiktiv sønn som voksen. Spennende!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-04-15, 22:02   #57
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Åsa Hellberg- Sonjas siste vilje.

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-15, 04:31   #58
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Knutar av Gunnhild Øyehaug.

Hva synes du om boken? Jeg har tenkt å lese denne, selv om det ikke er min sjanger. Har hatt faren hennes som lærer.


Nå har jeg akkurat lest ut Stalker av Lars Kepler, staret sent fredag kveld, så det har gått unna, men synes ikke denne boken var like spennende som de andre bøkene i serien.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-15, 11:20   #59
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Hva synes du om boken? Jeg har tenkt å lese denne, selv om det ikke er min sjanger. Har hatt faren hennes som lærer.


Nå har jeg akkurat lest ut Stalker av Lars Kepler, staret sent fredag kveld, så det har gått unna, men synes ikke denne boken var like spennende som de andre bøkene i serien.

Hun skriver veldig, veldig bra! Men mange av novellene, som ofte er på grensen til kortprosa/prosadikt, er tidvis ganske absurde, da. Og hun leker seg en del med formen. Men hun har en veldig evne til å skrive om de litt store, forslitte temaene på en ny og frisk måte, og har mye hjertevarme og humor. Kommer nok til å lese mer av henne.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-04-15, 20:28   #60
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Sofie Sarenbrant - Avdeling 73

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 22-04-15, 22:01   #61
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Stephen King- Nattens hus.

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-15, 17:28   #62
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Har nettopp lest Tine J.Sir "Jeg tror bestemor lå med Frank Zappa", en liten perle! Jeg elsket boken fra første til siste side (hvilket ikke var langt, det er bare en flis på 90 sider!) og da jeg lukket den etter å ha lest den ferdig hadde jeg gåsehud på armene.

Takk for tips. Nå har jeg lest den. En utrolig sjarmerende bok. Ja, en perle.😊

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 27-04-15, 11:26   #63
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Holder på med "Bokhandelen på Broadway" av Deorah Meyler og er ikke sikker på hva jeg synes om den. Den startet bra, men nå mot slutten synes jeg handlingen blir mer og mer tøvete og usannsynlig og synes settingen med hovedpersonen og hennes kjæreste er mer og mer underlig. Men jeg ska lese den ferdig, har ikke mye igjen og lurer jo litt på hvordan dette ender, det innrømmer jeg. Men altså - litt snodig.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 27-04-15, 13:43   #64
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Mikkel Bugge, Yttersider.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-04-15, 17:04   #65
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Ble akkurat ferdig med Confess av Colin Hover. Veldig bra bok om mennesker og forhold og sånt. Fikk litt Eleanor & Park-følelse av det - bare mer voksen og med mer plot.

Holder nå på med The Night Circus av Erin Morgenstern. Veldig fine skildringer. Får en veldig Harry Potter-esque følelse av det. Men alt alt alt for lite plot (altså lite som skjer).

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 28-04-15, 16:43   #66
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Ikke sant den var fin, Cho?

Jeg leser nå: Drep ikke en sangfugl av Harper Lee.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 02:10   #67
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Jeg har rundt ti bøker liggende som jeg egentlig har veldig lyst til å begynne på, men jeg kommer liksom aldri i gang...

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 13:58   #68
millah
Seniormedlem
 
millah sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Haugesund
Alder: 47
Innlegg: 1.172
millah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlys

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Jeg leser for lite akkurat nå, syns jeg, tida strekker ikke til. Men jeg har i alle fall nettopp lest "Felicia forsvann" av Felicia Felt. Felt skriver om en vanskelig oppvekst, og kritiserer kraftig moren, Anna Wahlgren, som jo er en ganske kjent svensk "barneguru". Tankevekkende bok. Og det er rart, plutselig føles min egen oppvekst veldig trygg og god, og jammen må jeg være en ganske god mor, selv, også. I alle fall til sammenligning.

Ellers liker jeg også både Stephen King og sønnen Joe Hill. Jeg har vel lest nesten alt av Stephen King. Jeg syns det er vanskelig å anbefale noen av bøkene hans, fordi jeg får alltid det jeg vil når jeg leser bøkene hans. Gode karakterer, eventyr og spennende historier (selv om det er et veeeldig hvitt og kristent USA han beskriver, dah, altså, ikke bevisst, tror jeg, men det er kanskje bare det miljøet han kjenner best). Uansett skriver han alt veldig levende, og med både psykologisk og samfunnsmessig forståelse.

Jeg har sansen for at han har laget et eget univers med bøkene sine, der du kan treffe igjen helter eller oppdage hint til hendelser i andre bøker. Serien "the Dark Tower" samler på mange trådene, syns jeg, og det er morsomt å se utviklingen i måten han skriver på fra den første boka, som han skrev da han var i tredveåra, og den siste som han skrev nå når han var nesten 70.

I tillegg til det har jeg litt sansen for at han avslører seg selv litt. Det å lese "The Shining" når du innser at han selv har hatt et alkoholproblem, er noe annet enn å lese det uten å vite det. Det blir også mer forståelig det at han hater filmatiseringen til Stanley Kubrick.

__________________

Neste delmål: Nå 120 kg innen sommerferien slutter den 20. juli

Her er forresten journalen min, og bloggen min.
millah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ganske liberal lavkarbo med naturlig mat og supermat Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 23:29   #69
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Akkurat avsluttet Angrep fra alle kanter av Tore Renberg, oppfølgeren til Vi sees i morgen. Ikke like slitsom, men samtidig føltes den som en transportetappe. Får se om det tar seg opp i neste.

Nå Fugletribunalet av Agnes Ravatn

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 14:09   #70
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Snart ferdig med Istvillingene av S.K. Tremayne. Syns den startet bra, men litt utover ble det litt langdrygt.

Når denne er ferdig skal jeg lese resten av Stephen King- Nattens hus. Rakk ikke å bli ferdig med den før jeg måtte levere den på biblioteket.

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 20:44   #71
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Ektemannens hemmelighet av Liane Moriarty. Veldig bra.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 14-05-15, 12:54   #72
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Galápagos av Kurt Vonnergut. Stas!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 08:15   #73
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Nå er jeg ferdig med ett lite Annika Bengtzon raid. Har lest de tre "første" (tidsmessig kronologisk) bøkene, Studio sex, Paradiset og Prime time. Nå tar jeg en pause fra serien og sjekker ut Kurt Vonnergut. Starter med Cats cradle

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 08:43   #74
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

"Stoner" av John Williams og jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvorfor denne boka er omtalt som helt vanvittig bra... Bør lese den ferdig i løpet av helga, men det rekker jeg ikke tror jeg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 16:41   #75
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Leser Mons Kallentoft- Sjeler av vind.

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
2015, bok, bøker, lese, lesing


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Eurodiet 2015-tråden TSG Eurodiett 133 31-05-15 13:18
Hva leser du nå? Rogue Andre bøker 1262 17-03-15 13:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no