Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Rense kroppen?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-12-11, 22:53   #26
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Rense kroppen?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Hvem tok de første prøvene? Og hvor ble de andre prøvene sendt?
Tungmetallforgiftning er ganske alvorlig, var du til lege?

Tungmetaller setter seg som oftest i fettet, og jeg klarer ikke å se at man kan svette ut /benytte seg av elektrolyse for å få ut tungmetaller av kroppen.

les dette om elektrolyse (som dette detox-fotbadet er...):
http://no.wikipedia.org/wiki/Elektrolyse


Edit:
Seriøst; Hvis du har vært tungmetallforgiftet, så håper jeg at du var til lege og ikke på "spa"
http://www.npolar.no/no/forskning/tema/miljogifter.html

"De har en tendens til å hope seg opp i levende organismer
Mange av miljøgiftene er fettløselige, noe som betyr at de lagres i fettreservene og gjør dem vanskelige å bryte ned og skille ut for dyrene. Dyr som beiter på byttedyr som inneholder miljøgifter vil etter hvert få høyere miljøgiftnivåer enn det byttedyrene hadde (biomagnifisering). Konsentrasjonen av miljøgifter blir derfor større jo høyere opp i næringskjeden man kommer."
Tungmetaller er betegnet som miljøgifter. Og selv om dette er en artikkel om arktiske dyr, så gjelder de samme mekanismene for oss mennesker.

Og menneske vil bedras....

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 22:54   #27
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Rense kroppen?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Og menneske vil bedras....

Vi vil gjerne tro på det umulige, for og nå det mulige

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 22:58   #28
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Rense kroppen?

Og der sporet tråden fullstendig av ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 23:03   #29
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Rense kroppen?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Og der sporet tråden fullstendig av ...

O Og sånn går dagene

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 23:07   #30
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Rense kroppen?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

O Og sånn går dagene

.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 23:45   #31
Simba1
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 66
Simba1 er ny på veien

Sv: Rense kroppen?

Har forsøkt detox-fotbad.....putt en spiker nedi istedet for bena, så får man akkurat samme reaksjon. Og det er skummelt hva de tar for dette fotbadet (hvis man kjøper). Koster mange tusen kroner for en plastbalje, elektrode og en boks med salt Men tro kan flytte fjell, så hvis folk føler seg bedre så er jo det fint

Simba1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED fase1 Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 08:39   #32
L@dy jojo
Medlem
 
L@dy jojo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Ørje
Alder: 51
Innlegg: 233
L@dy jojo er ny på veien

Sv: Rense kroppen?

Ja jeg var tungmetallforgiftet, og ja jeg var alvorlig syk.

Nå skal det sies at det var jo bare en liten del av behandlingen da. Så mye mulig at detoxingen ikke var det som fikk meg bra igjen.
Men følte meg alltid veeeldig mye lettere i kroppen etter en behandling og velger å tro på kroppen min fremfor noe annet

__________________


L@dy jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - 15-20 gr karbo pr dag. Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 11:13   #33
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Rense kroppen?

Opprinnelig lagt inn av Hesteoghundejenta, her.

Ja jeg var tungmetallforgiftet, og ja jeg var alvorlig syk.

Nå skal det sies at det var jo bare en liten del av behandlingen da. Så mye mulig at detoxingen ikke var det som fikk meg bra igjen.
Men følte meg alltid veeeldig mye lettere i kroppen etter en behandling og velger å tro på kroppen min fremfor noe annet

Kjempefint at du ble frisk igjen.
Det jeg reagerte på, var at det hørtes ut som om detoxbehandlingen hadde gjort deg frisk. Hvis noen googler "detox/tungmetallforgiftning", så vil de etterhvert få opp innlegget ditt også. Og kanskje kjøpe dette fotbadet i stedet for å oppsøke lege...

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar

Emneord
avfallstoffer, detox, oppblåst, rensende, sykehusdiett


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kroppen min Katepotet Åpne dagbøker 0 18-05-11 18:13
Kroppen er rar Nussenasse Lavkarbo generelt 11 04-09-08 19:32
Hvor lang tid bruker egentlig kroppen på å brenne ferdig alkoholen i kroppen? Photobscura Lavkarbo generelt 26 04-05-08 22:43
Rense tarmen for parasitter? Eva Generell diskusjon 2 09-01-08 18:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no