Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon

Min Journal -> Min Blogg

Informasjon Informasjon fra administrasjonen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-09-07, 14:22   #51
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Herremin! Dette er nesten FOR gøy
*Avhengig*

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 14:29   #52
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Hei hei! Her kommer masekråka

Jeg skjønner at dette fortsatt er helt ferskt. Men har lest litt rundt og forsket noe innmari på blogginga nå.

Så jeg har noen spørsmål!

*Er det mulig å få siste innlegg først? Eller er det en innstilling man kan fikse sjøl?
*Kan man få på plass en quote-funksjon i bloggene? Er jo veldig praktisk da
*Jeg føler nå at en av de funksjonene jeg kommer til å få mest bruk for er "abbonerte blogger", men den ligger ikke så lettilgjengelig, ville det ha vært mulig at den kunne ha vært tilgjengelig i baren til venstre med en gang man trykker seg inn på blogger?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 14:32   #53
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Jeg ser for meg at det kan bli veldig gøy å blogge selv, men det er ikke akkurat lettvint å navigere seg rundt for å finne det man vil lese av andre ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 15:28   #54
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Men atte... Jeg har ingen på min venneliste, men likevel så har folk kunnet kommentere og lese innleggene mine. Har jeg misforstått noe?

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 15:31   #55
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Tusta85, her.

Men atte... Jeg har ingen på min venneliste, men likevel så har folk kunnet kommentere og lese innleggene mine. Har jeg misforstått noe?

Du trenger bare venneliste om du ønsker å begrense tilgangen til bloggen din, i utgangpunktet har bloggene samme tilgangsbegrensning som forumet min journal.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 15:31   #56
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Aha... Da skjønner jeg! Takk for svar!

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 19:25   #57
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Sikkert et dumt sp.mål, men jeg finner faktisk ikke ut hvordan jeg lager meg en blogg. Har vært inne på mitt blogg-panel men hva skal jeg gjøre/velge for å få laget en blogg??

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 19:34   #58
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Er det mulig å få fotoalbum? (sånn Facebook-aktig).

  Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 19:38   #59
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Hei hei! Her kommer masekråka

Jeg skjønner at dette fortsatt er helt ferskt. Men har lest litt rundt og forsket noe innmari på blogginga nå.

Så jeg har noen spørsmål!

*Er det mulig å få siste innlegg først? Eller er det en innstilling man kan fikse sjøl?
*Kan man få på plass en quote-funksjon i bloggene? Er jo veldig praktisk da
*Jeg føler nå at en av de funksjonene jeg kommer til å få mest bruk for er "abbonerte blogger", men den ligger ikke så lettilgjengelig, ville det ha vært mulig at den kunne ha vært tilgjengelig i baren til venstre med en gang man trykker seg inn på blogger?

Abbonerte logger??..
Nå spør sikker jeg VELDIG dumt, men er det de bloggene du vil "abbonere"på ..Altså de du vil ha oppdateringer på??.....Følge med på?

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 19:40   #60
Pipp
Seniormedlem
 
Pipp sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 51
Innlegg: 13.866
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Nett, her.

Sikkert et dumt sp.mål, men jeg finner faktisk ikke ut hvordan jeg lager meg en blogg. Har vært inne på mitt blogg-panel men hva skal jeg gjøre/velge for å få laget en blogg??

Gå inn på bloggkontrollpanelen din og deretter inn på bloggtittel og bloggbeskrivelse....Der legger du inn hva du vil bloggen skal hete og hva hensikten er med den...

For å legge til første innlegg må du til "gå til min blogg" og deretter "post til min blogg"

Prøv det Nett

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 19:42   #61
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Abbonerte logger??..
Nå spør sikker jeg VELDIG dumt, men er det de bloggene du vil "abbonere"på ..Altså de du vil ha oppdateringer på??.....Følge med på?

Abbonerte blogger ja, akkurat som når du trykker på kontrollpanelet ditt her, og alle tråder du har skrevet i dukker opp. Jeg forstår det sånn at man må abbonere ved å velge "abboner på bloggen", at man ikke får det automatisk ved å skrive der??!?
Når man skal se på bloggene man abbonerer på så må man trykke blogger > kontrollpanel > abbonerte blogger.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 17:46   #62
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

blir visst opptatt her i kveld ja
må komme meg inn i systemet her hehe

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 18:43   #63
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

*Er det mulig å få siste innlegg først? Eller er det en innstilling man kan fikse sjøl?
*Kan man få på plass en quote-funksjon i bloggene? Er jo veldig praktisk da
*Jeg føler nå at en av de funksjonene jeg kommer til å få mest bruk for er "abbonerte blogger", men den ligger ikke så lettilgjengelig, ville det ha vært mulig at den kunne ha vært tilgjengelig i baren til venstre med en gang man trykker seg inn på blogger?

Signerer dette, jeg og.

I tillegg så savner jeg det at man kan se kostholdsfilosofier, uten å måtte gå inn på profilen som nå.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 18:47   #64
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Er det bare jeg som synes dette ikke er bare positivt? Jeg vil gjerne beholde journalen min jeg... synes det blir så vanskelig å ha "noen venner" og kanskje vil ikke de være venner med meg osv... Skjønner at en del har vært plaget av at noen har brukt informasjon mot de IRL, men er det nødvendig å kutte ut å få kommentarer i de journalene som allerede er? Og om jeg vil ha venner, hvordan legger jeg de i så fall til??

Jeg har vært inn der og opprettet blogg, og prøvd å finne ut av systemet,men jeg er akkurat nå bare frustrert over hele greia, og synes den er uoversiktlig...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 19:13   #65
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Jeef: Du må ikke ha begrenset tilgang i bloggen din om du ikke vil. Det er bare et alternativ for de som ikke vil ha bloggen sin åpen for alle, å lukke den for alle som ikke er på vennelista

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 19:22   #66
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Jeg syntes også det var uoversiktlig til å begynne med, men det gikk ikke så lang til før jeg fant ut av det. Gi det litt tid, så skal du se det bedrer seg.

Morsomt med blogg! Men det er vanskeligere å følge de man vil følge, for en blogg inneholder så mye mer enn journalen gjorde. Og spesielt er det tidkrevende nå som journalene fortsatt er aktive, da blir det dobbelt opp liksom.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 21:31   #67
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

men hvor lang tid vil det ta før vi ikke får kommentarrer i journalene da? Jeg har innmari mye å tenke på for tiden, og når jeg da ikke helt forstår bloggen er jeg litt redd jeg ikke har noe sted å skrive og få kommentarer... JEg vil gjerne beholde journalen min slik den er nå inntil jeg har energi nok til å sette meg inn i den bloggtingen...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 11:07   #68
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Oy, skal si det har skjedd spennende ting akkurat når jeg har vært nesten offline i noen dager!
Virker kjempepositivt dette synes jeg, men føler meg litt i bakevja siden jeg ikke har vært her på noen dager.
Tenk om alle har etablert vennskap allerede, og ingen vil være venn med meg?


__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 12:39   #69
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Noen spørsmål.

Synes bloggene våre for "ikke inviterte/de som ikke står på vennelisten" ?

Hvis jeg lager en begrenset tilgang på bloggen min, og glemmer å legge til noen i vennelisten min, som jeg faktisk gjerne ville ha der. Hvordan er det mulig for vedkommende å se min blogg, for event å spørre om å få tilgang? Eller kanskje de synes det er vanskelig...Ikke lett dette.

Er det mulig å "prikke" innlegg i bloggene? Jeg ser at en blogg kan rangeres, men det er ikke alltid hele bloggen er god selv om enkelte innlegg er det....

Kan noen forklare litt om "Foreldrekategori" Skjønner ikke den helt jeg...

Kommer kanskje noen flere spørsmål og funderinger...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 13:00   #70
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Noen spørsmål.

Synes bloggene våre for "ikke inviterte/de som ikke står på vennelisten" ?

Hvis jeg lager en begrenset tilgang på bloggen min, og glemmer å legge til noen i vennelisten min, som jeg faktisk gjerne ville ha der. Hvordan er det mulig for vedkommende å se min blogg, for event å spørre om å få tilgang? Eller kanskje de synes det er vanskelig...Ikke lett dette.

Er det mulig å "prikke" innlegg i bloggene? Jeg ser at en blogg kan rangeres, men det er ikke alltid hele bloggen er god selv om enkelte innlegg er det....

Kan noen forklare litt om "Foreldrekategori" Skjønner ikke den helt jeg...

Kommer kanskje noen flere spørsmål og funderinger...

Har ikke svar på spørsmålet dit, for jeg har akkurat oppdaget dette nye, men jeg vil gjerne tipse om å bruke medlemslista. Den er ganske lang, men det er allievel ganske fort gjort å gå igjennom den, og så er du sikker på at du ikke glemmer noen.

Selv lurer jeg på om jeg skal sende mail til de jeg har lagt til min venneliste. Ser egentlig ikke ut som det er nødvendig, siden min blogg bare vil synes for mine venner...

Hvordan gjør dere andre det?

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 13:08   #71
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Ser egentlig ikke ut som det er nødvendig, siden min blogg bare vil synes for mine venner...

Vet du om vennelisten er den samme for blogg som forum generelt? Eller er det mulig å ha to vennelister?

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 13:26   #72
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Vet du om vennelisten er den samme for blogg som forum generelt? Eller er det mulig å ha to vennelister?

Fant bare et alternativ, så den gjelder nok for begge deler. Jeg har ikke brukt min før på forum generelt, derfor spiller det ingen rolle for meg om det bare er en, men det kan kanskje bli litt kræsj for noen som har vendt seg til å bruke den allerede...

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 12:13   #73
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Jeg synes det er litt trist at man kan "plukke ut" noen få å være venner med jeg da... trodde liksom det holdt med et lukket forum her inne

Og er disse blogene noe man kan google seg frem til? jeg vil helst være anonym, og har heller ikke journalen min der som man kan linke/google slik det har vært.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 13:04   #74
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Kan noen forklare litt om "Foreldrekategori"

Tror det er hvis du vil lage en kategori rett under en annen.

Feks at hovedkategorien kaller du "slanking" og da kan den være foreldrekategori til "måling og veiing" og en annen "oppskrifter"

Testet... Det er bare en måte å legge de forskjellige kategoriene i den rekkefølgen du vil ha dem i...

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 13:07   #75
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Må tilstå at jeg har gitt opp hele blogg-styret. Jeg syns at det er (ser) rotete og uoversiktlig (ut). Og jeg kommer IKKE til å åpne blogg. Jeg kunne godt tenkte meg å beholde journal - men siden det ikke er mulig for andre å kommentere er det jo ikke helt vits i det heller. Jeg kommer kanskje til å fjerne journalen min og slutte med journalføring i det hele tatt. Det som allerede står der er det greitt å finne tilbake til.

Jeg høres gjerne sur ut, men det er ikke meningen å virke sur eller negativ. Jeg er bare den som må ha struktur og orden (og visuell ryddighet i det jeg leser/ser på) og det syns jeg ikke det blir med dette blogg opplegget. Som jeg sa syns jeg det er rotete og uoversiktlig og jeg kommer heller ikke til å bruke tid å energi på å lese/prøve å finne frem. Sorry !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Piskeklubb? Fjonken Trening 277 09-10-06 20:03
Hvorfor vil ikke familien min tro vitaminer er viktig ang kost Tidligere bruker Kosttilskudd 7 06-12-04 14:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no