Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Noen som starter i disse dager?

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-10-09, 09:48   #1
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Post

Noen som starter i disse dager?

Er det noen som starter med SB kuren i disse dager og vil dele erfaringer her?

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 18:13   #2
Lavapia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 22
Lavapia er på en erverdig vei
Smile

Sv: Noen som starter i disse dager?

Heisann. Jeg er på dag to i fase 1 på SB.
Har aldrig gått på noen slik kur før,så dette blir spennende.

__________________
Førstegangs SB
Lavapia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 01:19   #3
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Smile

Sv: Noen som starter i disse dager?

Så bra!!
Da kan vi gå veien sammen da. Jeg venter på boka mi jeg da, regner med at jeg har den på torsdag. Har pause nå fra alt av slanking, men det ligger i bakhodet
Nok så tøff den ketolyse kuren også, så jeg tror ikke jeg får broblemer med fase 1, tror jeg, aner ikke helt hva det går ut på enda, men....

Hva synes du så langt da etter få dager på fase 1?

Det jeg har savnet på forumet her er hva folk har klart å gå ned på SB og hvor fort, det er jo litt interessant for en nybegynner da, et lite puff
Har du en plan for veie dager?
jeg veide meg alt for ofte på keto, men måtte forsikre meg om at det gikk veien
Har nok hoppet opp et par kg nå etter en uke på karbomat, men pytt sann, jeg vet de kommer av igjen etter fase 1...

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 20:24   #4
Amereta
Medlem
 
Amereta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 53
Amereta er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei! Jeg har hvert i fase en i litt over en uke nå. Hadde en del hodepine og svimmelhet de første dagene men begynner å bli bedre nå. Men nå innrømme at jeg drømmer litt om mat og sjokolade. Men det har gått bra så langt

Amereta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 20:34   #5
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jeg ender vel på SB, men ikke sånn helt rigid. Jeg har vært i ketose nå i seks-syv uker, så fase 1 anser jeg som unnagjort selv om jeg ikke har gått ned noe. Jeg har planer om å plukke en del fra matlistene, smamen med det jeg spiser nå. Jeg savner mer grønnsaker, bønner, youghurt og også noe frukt - så jeg får se om det blir etterhvert. Jeg må liksom få spist opp fullfettmaten min først... Og så er det litt avhengig av hva PT'en min sier jeg må putte i meg også, hun skal gå gjennom matdagboken min på mandag.

Jeg kommer til å telle kalorier, men ikke veie meg. Motsatt av mange andre kanskje, men det funker bedre for mitt hode.

Angående hvor fort så brukte venninnen min ca 5 måneder på ca 15 kilo. Da trente hun en gang om dagen også, så det ble dannet mye muskler... Husk at man skal leve også, så noen mirakelkur er det ikke. Men man spiser seg mett på mat som gjør at man får energiunderskudd.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 20:46   #6
Lavapia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 22
Lavapia er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei Mossa. Jeg synes det går relativt greit,men kjenner at jeg har dårlig med ideer når d gjelder hva jeg kan lage meg av mat,så det blir litt vel mye salat...... Begynner å bli litt lei. Jeg har ingen tanker om å drive å veie meg hver dag,det ser jeg ingen hensikt i. Men jeg tenker at onsdag kveld er grei veiedag. Jeg får ikke trent så mye som ønsket,men men. Jeg lurer å på om jeg kan spise 0% yoplait youghurt????? Den synes jeg har vært grei mellom middag å kveldsmat.

Lavapia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 20:51   #7
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Noen som starter i disse dager?

Les boken, der står det veldig greit hvilke søtstoff som er tillatt og hvilke melkeprodukter som er OK når.

South Beach supercharged er mer oppdatert enn den første utgaven og har litt flere ting på matlistene.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 22:46   #8
Lavapia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 22
Lavapia er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

ok. Er det bare å søke på nett på den boka eller?

__________________
Førstegangs SB
Lavapia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 23:14   #9
wbzn
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Ålgård
Innlegg: 1
wbzn er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei. Første gang jeg skriver her Jeg startet opp på mandag igjen. skal ta av 10 kg. Håper di er av til jul Tok ketostix i dag og var alerede på 50. er fornøyd me d er i gang

wbzn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 06:10   #10
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av wbzn, her.

Hei. Første gang jeg skriver her Jeg startet opp på mandag igjen. skal ta av 10 kg. Håper di er av til jul Tok ketostix i dag og var alerede på 50. er fornøyd me d er i gang

Pst! Dette er South Beach underforumet, her er vi ikke i ketose. Du hører hjemme hos Atkins eller Ketolysekuren.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 01:51   #11
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Noen som starter i disse dager?

Så koselig at det er så mange her inne!!!
det er greit å stå sammen med de små dumme spørsmålene, tips og ikke minst litt opp backing
Jeg googla boka og kjøpte den jeg har på Capris: http://www.capris.no/
Slets ikke dyr, med mange oppskrifter og en måltidslan for både fase 1 og 2. greit å se hva man evt kan og ikke kan spise sånn på trykk. Mye kylling der, det er ikke jeg glad i men man får jo små tips i alle fall.
Nå har jeg hatt en mega karbo uke, med sjokolader og dritt Men fra mandag er det streng SB kur. Boka er lest og prinsippet forstått, så nå er det 14 dager med utrenskning for tur. vel mye grønt for en som kommer fra ketolyse, men det går vel greit. ser fra måltidsplanen at det er minimalt med pasta, brød og ris, i fase 2, men litt, av og til, er bedre enn ingenting!
Hadde brøderstattning i ketolyse kuren, nøttebrød med pålegg. I denne kuren finnes det vel ingen lett variant av brød erstatning???
Noen som vet hvor høy GI Ingers rugbrød har?

Går jeg ned 15 kg på 5 mnd. så skal jeg juble. Da er jeg i mål Sukk skal gjøre en solid innsats med trim 3 ganger i uka også, samt at jeg går tur med hunden min hver da, det burde hjelpe på, synes jeg

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 01:54   #12
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Post

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av trhugo@online.no, her.

ok. Er det bare å søke på nett på den boka eller?

Du finner bilige bøker her : http://www.capris.no/searchresult.as...mproduct=False

har bestilt fra de flere ganger, de leverer kjapt og ribber deg ikke for dyre gebyrer, kun porto

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 10:12   #13
Lavapia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 22
Lavapia er på en erverdig vei
Smile

Sv: Noen som starter i disse dager?

Tusen takk,der e boka bestilt.
Glede meg til æ får den,kjekt med litt innspill å oppskrifte. Men kiloan dett no av,godt e d:-)))
Håpe d går bra me dåkker alle sammen.

__________________
Førstegangs SB
Lavapia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 10:25   #14
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av mossa, her.

Hadde brøderstattning i ketolyse kuren, nøttebrød med pålegg. I denne kuren finnes det vel ingen lett variant av brød erstatning???
Noen som vet hvor høy GI Ingers rugbrød har?

Nøttebrød blir nok for kaloririkt her, men vanlig grovbrød kan spises på fase 2 - inntil tre servings om dagen. Når/dersom jeg skal spise brød blir det nok rugbrød med mest mulig fiber og trege karbohydrater.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 11:42   #15
eple77
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 5
eple77 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei

Jeg er ny på dette forumet. Har SB boken som jeg har fulgt tidligere og som det nå er dags for å følge igjen. Har tenkt til å starte imorgen. Jeg har vel egentlig bare 3-4 kg som skal ned. Men de sitter tilgjengjeld eksremt godt. I og med at jeg "bare" skal ned 3 -4 kg ville dere kjørt fase 1 eller gått rett på fase 2? Litt usikker jeg....

Kjempe motiverende om vi kunne vært en liten gjeng som motiverte hverandre!!


Opprinnelig lagt inn av Margrethe, her.

Nøttebrød blir nok for kaloririkt her, men vanlig grovbrød kan spises på fase 2 - inntil tre servings om dagen. Når/dersom jeg skal spise brød blir det nok rugbrød med mest mulig fiber og trege karbohydrater.

eple77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 18:51   #16
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Noen som starter i disse dager?

Velkommen eple 77
Tror det lønner seg å ta fase 1 først også, selv om fase to virker som en fin måte å ta av på i seg selv, så virker det som fase en gir en ekstra utrensking av sukker og stabiliserer insulin. Kanskje du går ned ned dine 3-4 kg allerede der??

jeg har gått op 3 kg på en karbo uke jeg har hatt ( pause) Får håpe det er mest vann og at de raser av etter disse 14 dagene og drar med seg noen flere

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 11:10   #17
eple77
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 5
eple77 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av mossa, her.

Velkommen eple 77
Tror det lønner seg å ta fase 1 først også, selv om fase to virker som en fin måte å ta av på i seg selv, så virker det som fase en gir en ekstra utrensking av sukker og stabiliserer insulin. Kanskje du går ned ned dine 3-4 kg allerede der??

jeg har gått op 3 kg på en karbo uke jeg har hatt ( pause) Får håpe det er mest vann og at de raser av etter disse 14 dagene og drar med seg noen flere

Mine ekstar kilo har også kommet raskt på fordi jeg har fråtset i karbo!!! Må være super konsekvent med tanke på å holde seg unna karbo. Måtte snik veie meg idag tidlig og 1 kg ned siden igår!!! Det er jo helt rått da.
Men jeg følte meg veldig slapp og ukonsentrert igår. SYnes å huske at det var vanlig de første dagene før man får mer energi? Noen som vet?

eple77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 02:45   #18
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av eple77, her.

Mine ekstar kilo har også kommet raskt på fordi jeg har fråtset i karbo!!! Må være super konsekvent med tanke på å holde seg unna karbo. Måtte snik veie meg idag tidlig og 1 kg ned siden igår!!! Det er jo helt rått da.
Men jeg følte meg veldig slapp og ukonsentrert igår. SYnes å huske at det var vanlig de første dagene før man får mer energi? Noen som vet?

Jeg gikk på ketolyse først, brukte det som fase 1 (eller fant ut jeg ville skifte over og da var jeg allerede karboavvent), men da var jeg noe slapp og ukonsentrert, ja.

Jeg sliter litt med den karboopptrappingen, det går litt trått. Er jo blitt så vant til at jeg ikke skal spise karbo - og det blir fort enten eller her. På skolen er det kun loffaktig brød, ris, pasta og poteter å få tak i, så da blir det fort salat uten karbo. Jeg spiser en del tortillas, men der har lavkarbotortillasene mine færre kalorier, mindre karbo og mer protein enn fullkorntortillas, så da blir det det også... Jeg får vurdere frukt da og youghurt. Men jeg tenkte liksom at jeg skulle vente litt med det...

Brød er ikke noe jeg savner, så da holder jeg meg like godt unna

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 11:09   #19
eple77
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 5
eple77 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av Margrethe, her.

Jeg gikk på ketolyse først, brukte det som fase 1 (eller fant ut jeg ville skifte over og da var jeg allerede karboavvent), men da var jeg noe slapp og ukonsentrert, ja.




Brød er ikke noe jeg savner, så da holder jeg meg like godt unna

Jeg sliter litt med den karboopptrappingen, det går litt trått. Er jo blitt så vant til at jeg ikke skal spise karbo - og det blir fort enten eller her. På skolen er det kun loffaktig brød, ris, pasta og poteter å få tak i, så da blir det fort salat uten karbo. Jeg spiser en del tortillas, men der har lavkarbotortillasene mine færre kalorier, mindre karbo og mer protein enn fullkorntortillas, så da blir det det også... Jeg får vurdere frukt da og youghurt. Men jeg tenkte liksom at jeg skulle vente litt med det...

Brød har ikke jeg spist på mange år - og savner det ikke.
Når du sier enten eller, er du sånn at når du spiser noe karbo, f.eks kaker og boller så blir det fort for mye? Jeg er ihvertfall sånn - mister helt kontrollen hvis jeg får i meg raske karbo. Men ved å kutte ut, har jeg ingen behov for sånn mat i det hele tatt.
Yoghurt er bra da! Jeg kommer til å spise det når jeg skal trappe opp. Hvor mye har du gått ned?

eple77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 18:58   #20
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av eple77, her.

J
Brød har ikke jeg spist på mange år - og savner det ikke.
Når du sier enten eller, er du sånn at når du spiser noe karbo, f.eks kaker og boller så blir det fort for mye? Jeg er ihvertfall sånn - mister helt kontrollen hvis jeg får i meg raske karbo. Men ved å kutte ut, har jeg ingen behov for sånn mat i det hele tatt.
Yoghurt er bra da! Jeg kommer til å spise det når jeg skal trappe opp. Hvor mye har du gått ned?

Jeg mente vel enten eller som i at det enten blir ingen karbohydrater eller så blir det noen veldig få. Litt utydelig,ja Jeg har spist en halv sjokoladekjeks av raske karbohydrater siden starten på september - den gikk helt fint, hadde bestemt meg for at en var lov. Ellers har jeg ikke tatt i verken ris, pasta, poteter, melprodukter eller sukker.

Jeg er veldig redd for å få cravings, så derfor er jeg redd for å trappe opp. Frukt sitter langt inne og spise, men samtidig kunne jeg trengt det for å få i meg nok grønt. (2 cups pr måltid). Og - nå når jeg kutter i fett (i forhold til katolyse) så må jeg spise karbo for å få i meg næring - de siste to dagene har jeg knapt passert 1000 kcal.

I går til lunch spiste jeg kjøttsuppe med byggryn. Ingen cravings, men mye overskudd på trening, så jeg kjenner jo at kroppen trenger karbo også. Frokost i dag ble fettfri cottage cheese med kanel og en youghurt av typen ingen fett og tilsatt sukker. Er spent på hvordan kroppen reagerer på melkesukkeret utover dagen.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 12:45   #21
Kiddo
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som starter i disse dager?

Heisann!
Jeg tenker og begynne på South Beach! Merker jeg gleder meg.. )) Vet ikke hvorfor men jeg har aldri tenkt på denne dietten, og når jeg nå plutselig fikk et tips om den virker det jo helt topp. Jeg har ikke noe bok enda, så blir vel litt generelt i første periode med og følge matvarene som er lov etc...
Blir spennende dette, også lurer jeg på en liten ting...hvordan stiller man seg til crusha tomater? Man kan jo spise karbonadedeig, bønner etc..så jeg tenkte at da kunne vel en slags chiligryte være noe? Eller??
Lykke til alle.

  Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 04:00   #22
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av Kiddo, her.

Heisann!
Jeg tenker og begynne på South Beach! Merker jeg gleder meg.. )) Vet ikke hvorfor men jeg har aldri tenkt på denne dietten, og når jeg nå plutselig fikk et tips om den virker det jo helt topp. Jeg har ikke noe bok enda, så blir vel litt generelt i første periode med og følge matvarene som er lov etc...
Blir spennende dette, også lurer jeg på en liten ting...hvordan stiller man seg til crusha tomater? Man kan jo spise karbonadedeig, bønner etc..så jeg tenkte at da kunne vel en slags chiligryte være noe? Eller??
Lykke til alle.

Knuste tomater er lov, men uten tilsatt sukker. Les på innholdet!

http://www.southbeach-diet-plan.com/shoppinglist_p1.htm og http://www.southbeach-diet-plan.com/shoppinglist_p2.htm burde gi de fleste svarene. Men jeg anbefaler virkelig å kjøpe boken. Der er masse menyer og oppskrifter, gode tips og ideer.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 15:35   #23
Gobolla
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei på dere
Jeg er nå ferdig med første uke av fase en. Jeg har prøvd ketolye og optimal ernæring før, men det er for mye fett for meg. Jeg mister matlysten, og blir kvalm. Derfor prøver jeg ut South Beach, det er "nesten" sånn jeg spiser til daglig, bare ta bort poteter, brød, ris og pasta og sukker da selvfølgelig. + litt annet

Første uken har gått strålende, jeg har tilogmed spist den nye yoghurten Skyr som er uten tilsatt sukker 0% fett og laget på lettmelk, veldig god.
Vektnedgang: -2 kg, buksene sitter litt løsere, og klokken slenger litt rundt håndleddet. Inspirerende.

Ønsker alle sammen lykke til

  Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 21:15   #24
eple77
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 5
eple77 er på en erverdig vei
Talking

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av Gobolla, her.

Hei på dere
Jeg er nå ferdig med første uke av fase en. Jeg har prøvd ketolye og optimal ernæring før, men det er for mye fett for meg. Jeg mister matlysten, og blir kvalm. Derfor prøver jeg ut South Beach, det er "nesten" sånn jeg spiser til daglig, bare ta bort poteter, brød, ris og pasta og sukker da selvfølgelig. + litt annet

Første uken har gått strålende, jeg har tilogmed spist den nye yoghurten Skyr som er uten tilsatt sukker 0% fett og laget på lettmelk, veldig god.
Vektnedgang: -2 kg, buksene sitter litt løsere, og klokken slenger litt rundt håndleddet. Inspirerende.



Ønsker alle sammen lykke til

Og da er min første uke med SB over. - 2 kg på meg også, og veldig fornøyd med det. Ble litt rødvin i helgen selv om det ikke er lov de første ukene SB.... Men, men det var kanskje ikke så farlig siden det gikk bra tross alt. Da er det bare å kjøre på en uke til

eple77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 21:24   #25
Sandra35
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 38
Sandra35 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av mossa, her.

Så koselig at det er så mange her inne!!!
det er greit å stå sammen med de små dumme spørsmålene, tips og ikke minst litt opp backing
Jeg googla boka og kjøpte den jeg har på Capris: http://www.capris.no/
Slets ikke dyr, med mange oppskrifter og en måltidslan for både fase 1 og 2. greit å se hva man evt kan og ikke kan spise sånn på trykk. Mye kylling der, det er ikke jeg glad i men man får jo små tips i alle fall.
Nå har jeg hatt en mega karbo uke, med sjokolader og dritt Men fra mandag er det streng SB kur. Boka er lest og prinsippet forstått, så nå er det 14 dager med utrenskning for tur. vel mye grønt for en som kommer fra ketolyse, men det går vel greit. ser fra måltidsplanen at det er minimalt med pasta, brød og ris, i fase 2, men litt, av og til, er bedre enn ingenting!
Hadde brøderstattning i ketolyse kuren, nøttebrød med pålegg. I denne kuren finnes det vel ingen lett variant av brød erstatning???
Noen som vet hvor høy GI Ingers rugbrød har?

Går jeg ned 15 kg på 5 mnd. så skal jeg juble. Da er jeg i mål Sukk skal gjøre en solid innsats med trim 3 ganger i uka også, samt at jeg går tur med hunden min hver da, det burde hjelpe på, synes jeg

Begynte du med fase 1??

Sandra35 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som starter mandag 4. mai? kazza78 Ketolysekuren 264 05-05-10 23:45
Noen som starter 16. mars? Joranna Ketolysekuren 119 15-03-10 21:21
Er det noen som har lest disse lavkarbobøkene? Gracella Lavkarbobøker 4 19-02-09 20:07
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 23:25
NOEN som har disse bøkene? Hyper Spørsmål og svar 5 13-09-06 19:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no