Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > PCOS og karbohydratkontroll

Insulinresistens og alkohol ...

PCOS og karbohydratkontroll Lurer du på om du har rett kost? Et kontrollert karbohydratinntak ser ut til å ha gunstig påvirkning på denne hormonelle lidelsen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-06-08, 20:54   #26
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Insulinresistens og alkohol ...

Det er godt! Legen min har ikke sagt noe om fett, jeg har i grunn funnet fram til kostholdet selv via dette forumet!
Men det kan være en god idé, og om du tåler fett dårlig, så kan det hende at Lindbergs generelle kosthold kan være noe for deg, ser jo ikke ut som om du har så mye igjen å gå ned
Men, når det er sagt, så er ikke et par måneder så lenge. Men om man kan ta seg råd til et besøk hos Lindbergklinikken så har man en god forutsetning til å finne ut mest mulig i alle fall Det er en stor fordel for deg at du allerede har levd såpass lenge på lavkarbo at du har en del kjennskap til kosholdet. Det kan spare deg for både tid og penger!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 23:05   #27
moniq
Juniormedlem
 
moniq sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 55
Innlegg: 23
moniq er på en erverdig vei

Sv: Insulinresistens og alkohol ...

Neida, ett par måneder er ikke lenge og antagelig er mye av grunnen til at ting har stoppet opp nettopp trøttheten og tiltakslysten. Regner med at det kommer tilbake nå når jeg spiser riktig igjen, og dermed også psyken... det henger jo veldig sammen for min del

Takk igjen for mange gode råd, skal tråle pollisten og finne viner med lite sukker, er veldig glad i rødvin så det passer bra at det en ting jeg kan bruke

__________________
Start: 97
Delmål 1: 90...
Delmål 2: 80...
Delmål 3: 70...
Mål: 65 (Juhuuuu som jeg gleder meg)
moniq er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 01:48   #28
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Insulinresistens og alkohol ...

Bare hyggelig! Vil særlig anbefale argentinske viner, som f.eks St Lucas. Den er nydelig, og jeg har det for meg at de fleste argentinske vinene har lite restsukker

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Alkohol, lavkarbo og ketose Aline Lavkarbo generelt 198 21-03-13 11:40
Forklaring på insulinresistens MHM Dr Lindbergs 87 09-12-11 14:26
Et spørsmål om fett og alkohol Brimstone Spørsmål og svar 7 28-11-07 07:37
Alkohol på ketolyse **Angelica** Ketolysekuren 9 10-03-07 11:56
Alkohol i julen friflex Lavkarbo generelt 34 23-12-04 23:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no