Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen som vet hvor mange karber det er i fylt squash?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-01-09, 13:51   #1
miss_chica
Gjest
 
Innlegg: n/a

Noen som vet hvor mange karber det er i fylt squash?

Tenkte å lage det til middag i dag, men jeg vet ikke hvor mange karber den inneholder...
I tillegg har jeg ikke vekt hjemme, så jeg får ikke veid maten min.
Jeg lager salat til lunsj hver dag, og da bruker jeg ca to salatblader, 4cm agurk og to ringer rød paprika. aner ikke hva dette veier, så vet ikke hvor mange karber det blir
i tillegg tar jeg en normal posjon med enten brokkoli eller blomkol ved siden av middagen. hva blir dette?

suuupert om noen kan hjelpe meg!

  Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 14:44   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Noen som vet hvor mange karber det er i fylt squash?

Tilgi meg at jeg ler litt nå - det er IKKE vondt ment altså. Det er bare at du spør om noen vet hvor mye karber det er i noe som du ikke vet hva veier og som du ikke sier noe om hva inneholder - og det er litt vanskelig å svare på...

Fylt squash kan jo være fylt med så mangt, sant? Og en squash kan være i så mange størrelser - og veie så mangt... Og hvor mye veier en normal porsjon med brokkoli egentlig?

Jeg tror at det vil være lønnsomt for deg å kjøpe deg en vekt som du kan bruke hjemme. Da vil du lettere kunne få kontroll selv, og du vil kunne stille mer presise spørsmål som du kan få hjelp til.

Skulle ønske jeg kunne svare og hjelpe, men det får jeg ikke til gitt....



PS. Hvis det er noen trøst, så stiller jeg akkurat sånne spørsmål selv i andre sammenhenger når hodet er fullt av forvirring og stress samtidig som ønsket om å gjøre ting riktig er påtrengende. Sikkert derfor jeg lo litt også. Gjenkjennelseseffekten kan være morsom den! DS.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 15:30   #3
miss_chica
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som vet hvor mange karber det er i fylt squash?

hehe, poenget var egentlig at jeg skulle legge ut en link i tillegg hehe
sånn går det når man er ny og forvirret jah!
men håper bare jeg ikke får i meg for mye karber i løpet av en dag, så hvis noen spiste sånn ca det samme så kanskje de visste ca karber (på salaten)

var den linken her jeg tenkte på:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19454

da prøver jeg igjen jeg =)

  Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 15:49   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Noen som vet hvor mange karber det er i fylt squash?

Vanskelig å si når man ikke vet hvor mye ting veier

Det er nok lurt å invistere i en vekt Ellers så har du ingen kontroll over inntaket av karber

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fylt squash Solskinn Festmat 8 10-05-09 14:10
Noen som vet hvor mange karber det er i Holiday dipmix? tufsa83 Lavkarbo generelt 17 15-01-09 10:59
Spiller det noen rolle hvor mange karber jeg spiser ... Karro Generell diskusjon 4 08-02-08 21:41
Hvor mange karber er det i nabobrødet til Torkel - noen som vet? Tette80 Ketolysekuren 1 21-08-07 23:43
Squash fylt med mandler, gulrot og ingefær Marianne Middag 0 07-02-05 20:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no