Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-11-10, 10:46   #276
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Kos deg på cafe MonicaStavanger er da e fin by detHar overhodet ingen cafeliv eller shoppe erfaring derifra da, har vært familiebesøk og bryllup+fornøyelses park og et havsenter en gang- når jeg har vært der oppigjennom

Ha en fin dag alle flinke mennesker her inne

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 14:28   #277
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Jenter. Her var det mye å lese seg gjennom gitt.

Så deilige med gode resultater, Moncia, deilig når det løsner, ser frem til et sånt hopp på vekta jeg også. Hvis det skjer da. Lov å håpe!

Denne uka var det ned 500 gram her, alle monner drar, det går sakte men sikker og gøy med nye tall på vekta. Godt å se det går ned etter helgen hvor jeg koset meg litt ekstra med vin og sånn.

I dag begynner jeg å trene på Spents, håper det kan hjelpe på vektnedgangen og ikke minst på kondisen.

Ha en super dag videre alle sammen, dere er kjempeflinke!!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 14:29   #278
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Oj, Streber, ser du har gått ned 9 kilo totalt, så flott, har du hatt et skikkelig hopp på vekta du også?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 15:05   #279
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Hei Jenter. Her var det mye å lese seg gjennom gitt.

Så deilige med gode resultater, Moncia, deilig når det løsner, ser frem til et sånt hopp på vekta jeg også. Hvis det skjer da. Lov å håpe!

Denne uka var det ned 500 gram her, alle monner drar, det går sakte men sikker og gøy med nye tall på vekta. Godt å se det går ned etter helgen hvor jeg koset meg litt ekstra med vin og sånn.

I dag begynner jeg å trene på Spents, håper det kan hjelpe på vektnedgangen og ikke minst på kondisen.

Ha en super dag videre alle sammen, dere er kjempeflinke!!

Så flott at du har meldt deg på treningssenter! GRATULERE!
Nå når vi snart skal over i fase 3 er det trening på menyen! Da oppfordrer de oss til å trø til!
Leste i vg her en dag at man kan trene seg til mange år yngre...det var ikke bare noen år, men mange tiår. Det er vel greit å begynne å forebygge nå når vi ikke er for gamle og skrantete

Ble ikke cafè idag...men alle kom hit istedenfor. Laget sopp suppe og brownies med is til de andre. Jeg koste meg med en bar...her på vestlandet er det kaaaaaaaaaaaaaaaaldt idag og det blåser opp til stiv kuling så nå er det bare å fyre i ovnen og kose seg inne.
Skal hente jenta mi i barnehagen nå, hun går i friluftsb.h. de er ute hele året....men de kler seg godt og har hver dag fantastiske roser i kinnene!

TITTI; grattis med vektnedgang, det er jo kjempe bra med en helt halvt kilo. Jeg drikker litt mer vin enn det jeg skal netsen hver helg og jeg går ned! Tror bare man ikke må ta altfor mye, det meste jeg har tatt er vel tre glass på en hel kveld. Jeg drikker også både rød og hvit!!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 15:16   #280
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Titti, jeg gikk ned litt før ED på et helt enkelt men veldig effektivt opplegg jeg fikk av ED doktorenPå selve ED opplegget-har vel holdt på 7 uker nå?-har jeg gått ned 6,5kg (kun 100 gr denne uken, pga mensen som gjør seg klar til å komme)

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 20:32   #281
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

God morgen!
Jeg tror ikke mine egne øyne!!!!!!!!!!!!!

Jeg har gått ned 1,8 kilo siden forrige uke!!!! Jeg bare skjønner det ikke, veide meg om og om igjen...jeg har vært sulten helt siden forrige onsdag og bare spist masse mat- uten karbohydrater men dog mye! Har også tatt noen ekstra måltider og sovet lite.....inkludert i natt!!!!

Nei nå ble jeg veldig glad! Der var motivasjonen på plass

Så hærlig well done!

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 21:53   #282
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

du har jo gått ned nesten 7 kilo på 7 uker ,og siden du gikk ned over 3 kilo rett før så er det nok derfor du ikke har gått ned mer på de 7 ukene.

hadde du gått rett på ed så ville nok vektapet vært omtrent det samme .rundt 9 kilo

flott gjort Streber

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 21:59   #283
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk takk Arkine

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 23:15   #284
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Så hærlig well done!

Åååååå, tusen takk grotingeling...

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 08:54   #285
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Da ligger vi faktisk helt likt, Streber. Jeg har også gått ned 6,5 kilo på ED på syv uker og gikk ned 2,5 kilo før jeg kom i gang med ED. Så totalt 9 her også.

Gud, så godt det var å komme i gang med treningen igjen. Var på noe som het Indoor Walking, kjenner det godt i armer og ben i dag ja. Blir vel enda verre i morgen. Men det er sånn deiligvondt!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 18:59   #286
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Deilig vondt, det er bra! Så får man en veldig god følelse etterpå. Syntes det er flott at alle har gått så mye ned. Jeg gikk ned 3,5 kg.før ED. Men det brukte jeg et år på!!!! Men nå er vi skikkelig inne på rett spor og kontakt med hverandre! Nå har jeg snakket m dere ukentlig i snart to mnd. Dere er en enormt god støtte!!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 22:39   #287
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Liten hilsen fra Sverige herBlir nok litt utskeilelser på tur, men får håpe det ikke blir så alt for mye opp og at det går fort av. Ikke noe særlig mer karbo-men det er litt kalorier i sukkerfrigodterier og litt saus på maten blir det.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 11:13   #288
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Slækk søndag morgen er bære lækkert , og etter en noe uheldig migrenerunde onsdag/torsdag (begynte vel egentlig på mandag....)
så kjenner jeg nå at overskuddet er på vei tilbake
Sitter her og faktisk har lyst til å gjøre noe , det er lenge siden sist gitt!!!!
Så skal jeg kaste meg rundt å testbake en julekakesort eller to (sukker- og mel-fri), eller skal jeg heller gå på loftet og begynne på de eskene som gjenstår å sortere????
Bake!!! Det må bli bake, er så lenge siden sist - og rydde kan jeg jo gjøre en annen dag
Ellers så er jeg faktisk fra og med i dag over i fase 3a-light.
Dvs at jeg de neste 2 ukene skal bytte ut 2 måltider med "vanlig" mat, men ellers følge fase 2 som en prøve på om vektreduksjonen fortsetter.
Så får vi se hva tallene sier på neste kontroll som er om nettopp 2 uker.

Hadde forresten ny minstenotering på den offisielle uke-veiingen i går; 82.9kg
Så da er alt vannet fra siste tantebesøk endelig borte, og i tillegg har altså 200g til forsvunnet siden forrige minstenotering
Ha en fantastisk søndag alle dere herlige mennesker, husk å leke

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 13:54   #289
Kikkin
Medlem
 
Kikkin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bærum
Alder: 43
Innlegg: 196
Kikkin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Her går det opp og ned for tiden...bokstavelig talt...
Klarer nok å skeie ut litt mer enn nødvendig for tida...vet det er bare meg det går utover, men er så lei for tida...

__________________


Min Journal
Kikkin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 14:09   #290
tinus76
Medlem
 
tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sør-vestlandet
Alder: 48
Innlegg: 447
tinus76 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei hei, jeg får vel melde meg inn i denne tråden. Kan ikke huske det var noe slikt for et års tid siden?

Kan fortelle at jeg begynte på ED for ett år siden, gikk ned 17 kg før jeg stoppet helt opp, nå har det gått opp igjen - og jeg skal prøve på nytt. Jeg får bare ikke prioritert meg selv og dietten da vi har bodd i koffert i 3 mnd, er midt i husbygging og har bodd litt her og der.
Nå har vi flytta inn i kjelleren og denn uka skal vi bære inn resten av tinga. OM en god uke flytter vi inn i hoved delen. Etter vi er på plass så skal det bli deiligt å leve et normalt liv igjen.

Denne gangen er det faktisk på jobb jeg sliter mest med å holde meg, er inne i en stresset periode og trenger kvikk energi - spiser hele tiden! Sist gang var det hjemme det var vanskelig å holde seg fra skapene på kvelden.

Sier hver helg at jeg skal prøve på nytt på mandagen, og nå er det søndag igjen...

Så da skal jeg atter en gang prøve og håper jeg motiverer meg selv med å være her inne. Merker det hjelper på, så det skal bli godt at vi får bredbånd igjen denne uken og jeg kan gå inn på forumet litt oftere!!

Premien er satt til mai 2011 - og jeg MÅ komme i mål til det.

Må KLARE DETTE NÅ!

Gleder meg til å bli kjent med dere

__________________
Klem fra Tinus gift med mannen, mamma til E04, J06, J08
Min_Journal - Startdato: 20.10.09, Startvekt: 96 kg, skal ned minst 31 kg


tinus76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 15:12   #291
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Tinus, velkommen tilbake du også!! Jeg har også strevd med å holde ting på plass etter at jeg hadde første runde på ED. Har gått på ketolyse en stund, og det funker jo, men jeg har en lei tendens til å spise litt for mye mat, samt skeie ut for mye, slik at det går litt vel sakte. Har startet opp med fase 2 jeg da, for se om jeg får mannet meg opp til å ta en runde med fase1 etterhvert.....Lurt med en felles tråd,forressten!

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 15:54   #292
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

så kjenner jeg nå at overskuddet er på vei tilbake
Sitter her og faktisk har lyst til å gjøre noe , det er lenge siden sist gitt!!!!med i dag over i fase 3a-light.

Så deilig! Jeg føler meg sliten hele tiden jeg, men jeg er jo på fase 1. i 3 dager til! og GRATULERER med nedgang =)

Jeg har de siste dagene, siste uken??, vært ganske lei. Har spist litt for lite, og litt for mye tomat. Og alt for masse lettbrus. Og jeg irriterer meg over at jeg blir så deppet av å spise tomat! Har vært skikkelig fysen på alt, men holdt meg unna det meste. utrnom tomaten. veldig unødvendig, det er jo ikke SÅ godt....

Igår hadde jeg en skikkelig utskeielse. Jeg var på teater, og etterpå var det tapasrestaurant, og da pappa og min onkel sa de spanderte alt, klarte jeg bare ikke sitte det med salat og soyanøtter. Jeg holdt meg unna poteter og alt slikt, det værste var vel den ostebollen jeg spiste! Og når pappa trår til med vin for 200kroner glasset :O :O sier jeg heller ikke nei. Ble et par glass

MEN, det var verdt det! Eller, hvis jeg ikke har gått opp igjen på onsdag hos leegn da,,,,kanskje jeg tar et par ekstra dager på fase en? Uansett!

Nå føler jeg at jeg er igang, er godt fornøyd med pangstart, men nå SKAL jeg være fornøyd så lenge det går riktig vei. Nå er jeg på jobb og lukter nystekte boller,,,men har igrunn ikke lyst på. Fortsatt godt fornøyd etter gårsdagen

Og HEI til alle jeg ikke har sett her før. Fortsatt god søndag alle sammen

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 15:56   #293
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Velkommen tilbake Solange og Tinus76

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 16:12   #294
tinus76
Medlem
 
tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sør-vestlandet
Alder: 48
Innlegg: 447
tinus76 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Solange, kjekt å se andre "kjente" her. Du og Grote - var jo her sist du og

Ja, syns denne tråden var kjekk

__________________
Klem fra Tinus gift med mannen, mamma til E04, J06, J08
Min_Journal - Startdato: 20.10.09, Startvekt: 96 kg, skal ned minst 31 kg


tinus76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 19:07   #295
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

i dag hadde jeg en rar opplevelse
var på middag hos min søster ,,kyling i karri med ris og desert ,vel det gikk ned på høykant ,
men det som var det rare var at jeg fikk så inderlig vondt i venstre skulder

leste det at noen andre også fikk det ,etter å ha vært på lavkarbo i lengre tid ,og så kjørte på med et karbomåltid,
det varte en times tid

og desuten så takler jeg ikke ED mer , så jeg har gått over til spis degslank,,
den funker jeg går ned ,,men sprakk jo på middagen i dag.

men ser nok innom her alikevel det hender jeg har spist litt ED kjeks og caramellbar

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 20:13   #296
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Kjedelig at du ikke fant deg til rette på ED Arkine, men håper du nå har funnet løsningen for deg.
Titt gjerne innom oss, du vet jo hvor vi er
Lykke til videre

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 20:43   #297
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

Så deilig! Jeg føler meg sliten hele tiden jeg, men jeg er jo på fase 1. i 3 dager til! og GRATULERER med nedgang =)

Jeg har de siste dagene, siste uken??, vært ganske lei. Har spist litt for lite, og litt for mye tomat. Og alt for masse lettbrus. Og jeg irriterer meg over at jeg blir så deppet av å spise tomat! Har vært skikkelig fysen på alt, men holdt meg unna det meste. utrnom tomaten. veldig unødvendig, det er jo ikke SÅ godt....

Mille89; rart at man føler tomater er å "skeie" ut!!!!!! Før kastet jeg meg over sjokolade, hadde vi kaker i helgen gikk jeg å småspiste hele dagene og snop på lørdag var hele lørdag med goooood mat på kvelden. Skal nok gå bra med noen ekstra tomater skal du se....
..jeg spiste litt kylling og fetaost i fase1, var på tur i Oslo, møtte gamle venner på cafe! Jeg hadde gått ned litt over 8 kilo på kontrollen. Tok heller ingen ekstra dager på fase1 fordi jeg spiste litt kjøtt og ost!
Syntes du var flink jeg som holdt deg til lavkarbo mat. Du tok ikke dessert og annet snask!....

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

og desuten så takler jeg ikke ED mer , så jeg har gått over til spis degslank,,
den funker jeg går ned ,,men sprakk jo på middagen i dag.
men ser nok innom her alikevel det hender jeg har spist litt ED kjeks og caramellbar

Lykke til Arkine! Stikk innom, som jeg har sagt før, vi må ha før og etter bilder når kroppen er i mål

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Slækk søndag morgen er bære lækkert , og etter en noe uheldig migrenerunde onsdag/torsdag (begynte vel egentlig på mandag....)
så kjenner jeg nå at overskuddet er på vei tilbake
Sitter her og faktisk har lyst til å gjøre noe , det er lenge siden sist gitt!!!!
Ellers så er jeg faktisk fra og med i dag over i fase 3a-light.
Dvs at jeg de neste 2 ukene skal bytte ut 2 måltider med "vanlig" mat, men ellers følge fase 2 som en prøve på om vektreduksjonen fortsetter.
Så får vi se hva tallene sier på neste kontroll som er om nettopp 2 uker.

Hadde forresten ny minstenotering på den offisielle uke-veiingen i går; 82.9kg
Så da er alt vannet fra siste tantebesøk endelig borte, og i tillegg har altså 200g til forsvunnet siden forrige minstenotering
Ha en fantastisk søndag alle dere herlige mennesker, husk å leke

Gratulere med minstenotering og energi nivå tilbake! Måtte smile når jeg leste meldingen din! Blir godt humør av alle de morsomme figurene!
Helt enig med deg, man må huske å leke og bevege seg!
Lykke til i 3a!!!!!!!

Fint med alle "nye"/"gamle" ED, lettere å følge hverandre når vi har en felles tråd! For min del er det mer og oftere oppmuntrende!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 20:45   #298
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

har jo gått på ED fler ganger ,syns jo produktene er greie ,men føler at jeg må være helt asosial for å få det til,,å motivasjonen sank etter tre uker når jeg skjeiet ut litt i to dager å fire kilo opp,og tok meg inn igjen og nesten en uke å ingeting ned ,,

så fant ut at det er enklere med spisdegslank, maten er god ,og jeg går ned ,
den middagen hos min søster i dag var en strek i regninga ,,ho har i all tid servert noe stek av noe slag ,og grønnsaker , så regnet med at det skulle gå bra ,,vel i dag kyllinggryte i karrisaus og ris ,,og ikke en grønnsak å se
hadde ikke lyst til å være sær , så spiste ,mer enn jeg skulle også, tok snaut med desert da
og ble kvalm å uvel og vondt i skuldra
men veien går vidre

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 20:53   #299
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Ingen er like og ED funker sikkert ikke for alle! Jeg har prøvd ekstremt mye forskjellig før....derfor fungerer dette for meg! Jeg bare må være helt konsekvent ellers virker det ikke. Dessuten er det dyrt så vår økonomi kan ikke ha meg av og på det her. Så på en positiv måte, tvinger jeg meg selv til å gjennomføre dette. Jeg har aldri vært så langt nede siden jeg giftet meg....snart 10 år siden!!!! Tror egentlig jeg veide mer den gang også.....

...men det beste Arkine er å finne noe som funker for deg! Har hørt om spis deg slank, hørtes genialt ut!!!!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 09:26   #300
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Morn folkens, må bare rapportere fra julekakebakeforsøket i helga - det gikk ikke bra!!!
Prøvde meg på en sukkerfri variant av kolakaker (svenske julekjeks som smaker karamell), men å bruke natreen var ingen sukess
Men... det betyr jo bare at jeg må prøve igjen, ny rapport når neste forsøk er gjennomført

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no