Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Multiquoting med uttrykksikoner

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-04-08, 15:34   #1
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Multiquoting med uttrykksikoner

Går det an å få gjort noe med dette?

syns det er så greit å multiquote, men blir veeeldig tungvint når man må gå i gang med å fjerne alle smiliene først.

går det an at de ikke følger med når man quoter, eller sette opp smilie grensa så problemer hvertfall blir litt mindre ved at man ikke må slette så mange ?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 15:52   #2
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Multi quoting med uttrykksikoner

Jeg er helt enig ja. Om ikke med smilyene, så iallefall med store bilder.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 19:43   #3
matvraket
Seniormedlem
 
matvraket sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 5.530
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Multi quoting med uttrykksikoner

hvordan multiquoter man?? har aldr fått det der til jeg..

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 22:07   #4
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Multiquoting med uttrykksikoner

Opprinnelig lagt inn av matvraket, her.

hvordan multiquoter man?? har aldr fått det der til jeg..

Da trykker du bare på dette ikonet før du trykker på Reply, så følger teksten med. Du kan trykke på denne i flere innlegg før du trykker på Reply.



__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 22:10   #5
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Multiquoting med uttrykksikoner

Se nå, jeg trykket på samme knappen i alle de foregående innleggene, og all tekst kommer med. Nå kan jeg redigere vekk så mye jeg vil, hvis jeg vil

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Går det an å få gjort noe med dette?

syns det er så greit å multiquote, men blir veeeldig tungvint når man må gå i gang med å fjerne alle smiliene først.

går det an at de ikke følger med når man quoter, eller sette opp smilie grensa så problemer hvertfall blir litt mindre ved at man ikke må slette så mange ?

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Jeg er helt enig ja. Om ikke med smilyene, så iallefall med store bilder.

Opprinnelig lagt inn av matvraket, her.

hvordan multiquoter man?? har aldr fått det der til jeg..

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Da trykker du bare på dette ikonet før du trykker på Reply, så følger teksten med. Du kan trykke på denne i flere innlegg før du trykker på Reply.



__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 11:14   #6
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Multiquoting med uttrykksikoner

*dytter* lurer ennå jeg

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 12:10   #7
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Multiquoting med uttrykksikoner

Jeg svarte visst matvraket på et spørsmål som var innviklet i din tråd, beklager..

Vi får håpe at de administrerende kan svare deg på det duspurte om, for det tror jeg ikke at vi kan fikse selv. Jeg har ikke funnet noe. Forresten sjelden at jeg trenger å slette noen smil.


__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg er så fornøyd og happy med resultatene! Nova Ketolysekuren 33 31-10-12 20:35
Info om diverse grønnsaker og frukt mofe Generell ernæringsdebatt 16 22-12-09 00:54
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no