Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Takk - Støttemedlem

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-01-06, 11:12   #76
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Takk - Støttemedlem

ja og bruk uleste innlegg overst !

men altsaa jeg har lyst og betale dette stotte medlemsskapet !! Jeg er jo her nesten hver dag

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 17-01-06, 12:07   #77
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av nøtta

men altsaa jeg har lyst og betale dette stotte medlemsskapet !! Jeg er jo her nesten hver dag

Ja, det er lurt! Det er et flott, nyttig og trivelig tiltak som vi gjerne vil beholde. Og det koster helt sikkert endel penger å drive det, i tillgg til alt arbeidet som ligger bak.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 31-01-06, 22:48   #78
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

HP, jeg prøvde å komme inn på den siden hvor det står hva støttemedlemskap koster og hvor betale...da får jeg dette svaret:

Anne, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

  1. Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
  2. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.


Hvorfor får jeg det'a?






__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 31-01-06, 23:56   #79
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Ja, det er enkelte som får en slik melding, også er det andre som faktisk kjøper støttemedlemskap Jeg skal finne ut av den

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 01-02-06, 10:09   #80
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Takk - Støttemedlem

jeg vil gjerne betale, men som dere sikkert har faatt med dere er min datahjerne lik 0 ! saa hvis jeg kunne faatt en saann idiotforklaring paa hvordan jeg betalte saa hadde det vaert veldig fint

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 01-02-06, 13:00   #81
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av nøtta

jeg vil gjerne betale, men som dere sikkert har faatt med dere er min datahjerne lik 0 ! saa hvis jeg kunne faatt en saann idiotforklaring paa hvordan jeg betalte saa hadde det vaert veldig fint

HP, hjelper deg sikkert.... Snart.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 02-02-06, 13:19   #82
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Takk - Støttemedlem

flott !

Har jo flytta inn hit vettu , og det er vel rett og rimelig at man betaler husleie !!!!!

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 02-02-06, 14:01   #83
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Ikke sant? Hva skulle vi gjort uten dette Forumet? Ganske herlig.....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 02-02-06, 14:15   #84
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av Anne

Ikke sant? Hva skulle vi gjort uten dette Forumet? Ganske herlig.....

Nå har jeg sent melding til HP og "purra" opp en grei forklaring på hvordan betale....så nå skjer det nok noe snart

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 02-02-06, 16:24   #85
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av Anne

Nå har jeg sent melding til HP og "purra" opp en grei forklaring på hvordan betale....så nå skjer det nok noe snart

Jeg skal legge ut en trinn for trinn forklaring så snart jeg får tid til å lage den

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 12-02-06, 01:16   #86
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Takk - Støttemedlem

Først.. Dette er et utrolig flott forum! Jeg liker meg veldig godt og har blitt imponert over den kunnskapen medlemmene innehar.

Nr 2.. en liten ide. Hva med å utveksle banner med SN. Endel folk der inne som er nysgjerrig på lavkarbo. Dessuten er det kanskje endel som kommer hit som heller burde vært på Slankenett. Vet at Slankenett og Lavkarbo er "konkurrenter" og i hver sin ende av kostholdsspekteret. Men en ting har begge forumene til felles, nemlig at brorparten av medlemmene søker hjelp til vektnedgang. Så hvorfor ikke samarbeide litt?
Jeg er moderator på SN og nyblitt medlem her.. men merker stadig flere er nysgjerrige på lavkarbo inne på SN. Det finnes også endel medlemmer der inne som faktisk kjører et lavkarbokosthold. Ikke mange, men jeg tror trenden er i ferd med å snu. Jeg har linket mange SN-medlemmer inn hit og jeg tror faktisk det vil bli enda flere med tida.

Så til slutt.. Dette med støttemedlemsskap ligger litt bortgjemt. Jeg fant dette ved en tilfeldighet. Kan det ikke komme i en egen rubrikk godt synlig på forsida av forumet?

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 12-02-06, 01:51   #87
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Støttemedlemskap er litt bortgjemt, - og det har vel vært egentlig litt bevisst. Det har vært for dem som søker det, - på mange måter.

Jeg jobber med å få på plass endel mer funksjonalitet og da vil støttemedlemskap bli promotert mer. Akkurat nå så får du "ingenting" for det - portsett fra en stjerne og tittel under navnet.

Utveksle banner med Slankenett vil være uaktuellt. Men lenke kan godt utveksles.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 12-02-06, 02:00   #88
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Takk - Støttemedlem

Jammen man kjøper da ikke støttemedlemskap for å få stjerne. Jeg tror de fleste kjøper et slikt medlemskap for at nettstedet og dere som driver det skal få det litt mer romslig. Dere gjør en utrolig flott jobb og nettstedet er nok navlestrengen til svært mange av brukerne.. Bare gildt da å kunne bidra med litt. Jeg er litt for ny her ennå til å kjøpe støttemedlemskap.. men trives jeg like godt her i fortsettelsen som nå kommer jeg nok til å kjøpe ja.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 14-03-06, 17:19   #89
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Jeg vil gjerne støtte litt...

Lønninga er kommet på konto, og jeg tenkte det var på tide å bidra med noen kroner til Lavkarbo.no - som bidrar med så mye til meg!
Fant et kontonummer her - 1503.75.56553 - og at man skulle skrive inn "Lavkarbo.no - brukernavn" på giro/meldingsfelt i nettbank.
Fungerer dette fortsatt?
Selv om jeg er veldig ny og ikke har vært så aktiv ennå, så synes jeg forumet er så fullt av informasjon at jeg gjerne vil støtte folket her med litt.
Kan jeg bare "svisje" penger fra nettbanken min .... f.eks. NÅ???

__________________
Sneglen kommer også frem!



Sist redigert av HP : 13-02-18 kl 20:29. Årsak: Endret kontonummer
Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-06, 17:51   #90
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Jeg vil gjerne støtte litt...

Det kan du Charmtassen. (vi blir veldig glade for at dere ønsker å hjelpe til! )
(kan du sende en PM når det er sendt, for systemet her inne funker ikke helt som det skal etter oppgraderingen, så HP får ikke mailvarsel lengre, også må vi stille inn profilen til støttemedlem manuelt.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 14-03-06, 17:55   #91
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Er det kanskje på tide men ny "årsvgift" ? Husker så dorlig ...

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 14-03-06, 17:58   #92
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Jeg vil gjerne støtte litt...

Opprinnelig lagt inn av Lise

Det kan du Charmtassen. (vi blir veldig glade for at dere ønsker å hjelpe til! )
(kan du sende en PM når det er sendt, for systemet her inne funker ikke helt som det skal etter oppgraderingen, så HP får ikke mailvarsel lengre, også må vi stille inn profilen til støttemedlem manuelt.

Suverent! *"Løper" til nettbanken!*

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-06, 22:48   #93
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Jeg vil gjerne støtte litt...

Takk for støtten

Jeg har nå lagt til en ny mulighet til å gi støtte. På hver søkeresultatside ligger der nå en knapp oppe til venstre:

Hvis du klikker den så blir du tatt til en sikker side der du kan skrive inn beløpet du ønsker å bidra med, så klikker du knappen der det står: "If you do not currently have a PayPal account, click here".

* PayPal er en uavhengig betalingstjeneste, internetts svar på BBS om du vil. Utav de følgende opplysningenen er det bare beløpet pluss opplysninger om navn, epost og din melding som blir tilgjengelig for lavkarbo.no

På etterfølgende side velger du

  1. type kort.
  2. Skriver inn kortnummer
  3. og fyller inn når det utløper.
  4. Så skriver du fornavn
  5. og etternavn
  6. Norge er forhåndsvalg som land
  7. Din adresse
  8. Adressefelt 2 er valgfritt
  9. "City" - vil si poststed
  10. "State / Province / Region:" her kan du skrive N for Norge
  11. Postal code = postnummer
  12. Epostadresse - en kvittering vil bli sendt fra paypal til denne adressen
  13. Telefonnummer - denne vil ikke bli delt med noen (lavkarbo.no får ikke vite ditt nummer).
  14. Sikkerhet, du skrive av tallene i feltet til høyre.
  15. Brukernavn / melding: Hvis du ønsker å få tittelen støttemedlem så skriver du her inn ditt brukernavn. Uten det har vi liten mulighet til å finne ut hvilken bruker som har bidratt med hva.
  16. Så klikker du "Continue checkout", dine data blir da verifisert og du må gi din siste bekreftelse før transaksjonen finner sted.
  17. Takk for støtten!
(Hvis du allerede har en paypal konto så logger du deg bare inn og slipper de 15 første punktene).

Hvis du ønsker at "støttemedlems stjernen" automatisk skal komme ved brukernavnet ditt bruker du denne lenken: http://forum.lavkarbo.no/payments.php når du bidrar med et støttemedlemskap.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".

Sist redigert av HP : 15-03-06 kl 19:44.
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 16-03-06, 14:45   #94
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Takk - Støttemedlem

jeg tenkte også at jeg ville bidra snart, nå har jeg brukt eller misbrukt dette forumet siden desember i fjor. men på våren er det som kjent ganske mange regninger, men når alle de er betalt å sånn. da skal jeg donere... hmm, donere, det hørtes hvertfall veldig fint ut.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-03-06, 12:22   #95
des65
Seniormedlem
 
des65 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Langt nord
Alder: 58
Innlegg: 601
des65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snill

Sv: Takk - Støttemedlem

Endelig! Se hva jeg har fått under navnet mitt!

__________________
Hilsen des65

1.delmål (under 100) nådd: 20.10.05
2.delmål (under 90) nådd: 23.01.06

3.delmål (under 80) nådd: Skal nåes før 1.juni 2006!!
des65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg tror jeg... Svar med sitat
Gammel 17-03-06, 14:21   #96
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Takk - Støttemedlem

Jeg får ikke til paynet jeg.. så jeg kan ikke donere noe som helst før jeg får ordna opp med det. Men altså kommer sterkere tilbake.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-03-06, 16:43   #97
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Jeg får ikke til paynet jeg.. så jeg kan ikke donere noe som helst før jeg får ordna opp med det. Men altså kommer sterkere tilbake.

Vi bruker ikke paynet

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 17-03-06, 17:22   #98
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av des65

Endelig! Se hva jeg har fått under navnet mitt!

Ja, jeg også! Er det ikke stiiiiilig?

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-03-06, 22:28   #99
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

HP - kan du sjekke når jeg betalte sist ?
Er det kanskje på tide med en ny donasjon ?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-03-06, 22:35   #100
Felix
Medlem
 
Felix sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 113
Felix har en fantastisk aura rundt segFelix har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takk - Støttemedlem

Den nye linken som er lagt ut fungerer helt UTMERKET selv for en som ikke er data-ekspert.. he-he. Belating og bekreftelse gikk i orden på et blunk.

Medl.skap for 1 år er nå på plass - føles derav bedre å bruke forumet!

PS! TAKK til dere alle som bidrar og ikke minst til dere som bruker MYE tid på selve administrasjonen av sidene

__________________
Felix(a)




Felix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Takk Drs. Atkins and Agatston Nille Artikler 0 25-05-04 14:04
Takk til HP, Lise og Fedonisten for åndelig påfyll! Zoë Livets lyse side 4 13-05-04 12:29
Takk!! Nooria Generell diskusjon 1 24-04-04 00:23
Må bare si Tusen takk!!! cathrine Induksjonen 1 03-03-04 20:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no