Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Takk - Støttemedlem

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-04-06, 11:18   #101
Grethe
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 61
Innlegg: 273
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takk - Støttemedlem

Jeg ble egentlig litt forvirra av dette jeg...kan man ikke bare betale til det kontonummeret som står 1503.75.56553 fra nettbanken? Hvor mye skal man eventuelt betale ? Føles nokså urettferdig at jeg skal ha så mye hjelp og nytte av disse sidene også er det ingen som får betalt .
Hilsen Grethe


Sist redigert av HP : 13-02-18 kl 20:45. Årsak: Byttet kontonummer
Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-04-06, 12:27   #102
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av Grethe

Jeg ble egentlig litt forvirra av dette jeg...kan man ikke bare betale til det kontonummeret som står 1503.75.56553 fra nettbanken? Hvor mye skal man eventuelt betale ?

Jeg betaler rett på konto jeg. Og har valgt å betale et lite månedlig beløp (50) på fast trekk, forde dette er lettest for meg. Men jeg er ikke helt sikker på om det er den måten mottaker helst ønsker det på ...

__________________
-lig hilsen Guro

Sist redigert av HP : 13-02-18 kl 20:28. Årsak: Endret kontonummer
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 26-04-06, 12:37   #103
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Me too... Betaler til kto..., men jeg er jo så gammel at jeg er unnskyldt for ikke å skjønne disse nymotens greiene Eller er det at jeg ikke gidder å forandre meg...fydda!

Mumle mumle mumle...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 26-04-06, 15:37   #104
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Takk - Støttemedlem

Til målet finnes mange veier.. Det er samma hvilken en velger, bare det kommer fra..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 26-04-06, 15:46   #105
Grethe
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 61
Innlegg: 273
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takk - Støttemedlem

Godt å se at det er flere som meg, trodde jeg var den siste i hele verden som ikke forsto noe her jeg.
Ha en fin dag alle sammen :-)

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-06-06, 22:02   #106
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Takk - Støttemedlem

Fant ikke igjen den "make a donation"-lenken i kveld jeg, nå som jeg endelig summet meg til å betale på nytt. Men brukte den andre lenken da.
Så nå har jeg betalt igjen.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-06, 22:29   #107
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Ville bare hente opp denne igjen jeg, for jeg ser det har kommet mange nye aktive medlemmer Veldig hyggelig!

Kanskje noen som har lyst til å bli støttemedlem nå som dere ser hvor fint det er her inne?

Ingen som må, men kjekt for de som driver Forumet å slippe å ta kostnader av egen lomme?

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 10:45   #108
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takk - Støttemedlem

Funker det ennå å bruke kontonummeret

synes det er greiere med et beløp i mnd enn en gang i året

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 11:05   #109
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Ja, det funker fint det.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 12:19   #110
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Må man bruke visa for å være støttemedlem??? Eller kan man betale det som giro? Har ikke visakort jeg. Og skulle gjerne fått betalt noe til dette flotte forumet...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 14:00   #111
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Må man bruke visa for å være støttemedlem??? Eller kan man betale det som giro? Har ikke visakort jeg. Og skulle gjerne fått betalt noe til dette flotte forumet...

Neida trenger ikke det

er bare å betale med nettbank/sikkert giro også.. husker ikke koss det fungerer helt

Opprinnelig lagt inn av HP

Her er kontonr.: 1503.75.56553 eller søk opp Lavkarbo.no på Vipps.

Mottaker:

Lavkarbo.no (eller Karbojunkie)
v/HP Wilhelmsen

--

Oppgi "lavkarbo.no - brukernavn" som betalingsinfo.

Beløpet er helt valgfritt.


Sist redigert av HP : 13-02-18 kl 20:27. Årsak: Endret kontonummer, nevnt Vipps
Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 15:50   #112
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Må ha adresse for å kunne betale i nettbank.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 16:10   #113
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Må ha adresse for å kunne betale i nettbank.

Det er vel bare dersom du skal legge det til i kontoregisteret. Det holder å skrive lavkarbo.no feks.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 16:50   #114
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

får bare beskjed om ugyldig kontonr...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 16:52   #115
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

får bare beskjed om ugyldig kontonr...

Sorry, min feil.

Nå er det gjort i allefall

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 17:46   #116
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Hvor lang tid går det fra man betaler og til man blir støttemedlem?? Betalte 30.3 , men er ikke blitt støttemedlem ...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 18:02   #117
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Hvor lang tid går det fra man betaler og til man blir støttemedlem?? Betalte 30.3 , men er ikke blitt støttemedlem ...

Jeg trodde Lise hadde ordnet, jeg fikser nå. Det går automatisk om en bruker paypal via kontrollpanelet.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 18:09   #118
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg trodde Lise hadde ordnet, jeg fikser nå. Det går automatisk om en bruker paypal via kontrollpanelet.

Oki... Thanks..

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 23:02   #119
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Takk - Støttemedlem

hvor mye er vanlig å gi ? gir dere fast eller kan en gi en gang i blandt,eller en gang for den saks skyld?

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 23:04   #120
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 43
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Hvis du går inn på kontrollpanelet, og ser langt nede, under ymse, på menyen til høyre. Så står der et valg om betal abbonnement. Der kan du selv velge hva som passer for deg.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 00:08   #121
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Hvis du går inn på kontrollpanelet, og ser langt nede, under ymse, på menyen til høyre. Så står der et valg om betal abbonnement. Der kan du selv velge hva som passer for deg.

Direkte link

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 18:28   #122
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Takk - Støttemedlem

Sånn,nå har jeg og meldt meg som støttemedlem
lurer litt på hva som forandrer seg jeg?
leste tidligere noen som sa at man hadde litt
fordeler som støtte medlem? (forventer lavkarbo
kake hver bursdag nå altså )

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 19:57   #123
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Hehe, kanskje en virtuell en.

Takk for støtten.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 20:29   #124
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Hehe, kanskje en virtuell en.

Takk for støtten.

Neida,er stor fornøyd med dette forumet,det er nok ganske sikkert at jeg ikke hadde klart meg så bra uten dere

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 22:36   #125
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Veldig godt å høre. Jeg blir så glad for å høre om alle som forumet er en støtte og hjelp for.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Takk Drs. Atkins and Agatston Nille Artikler 0 25-05-04 14:04
Takk til HP, Lise og Fedonisten for åndelig påfyll! Zoë Livets lyse side 4 13-05-04 12:29
Takk!! Nooria Generell diskusjon 1 24-04-04 00:23
Må bare si Tusen takk!!! cathrine Induksjonen 1 03-03-04 20:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no