Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Hvor lenge i fase 1?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-01-08, 13:09   #1
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill
Question

Hvor lenge i fase 1?

Jeg har noen spørsmål om hvordan dere andre har gjort dette.

Jeg vil veldig gjerne ned 30 kg, men kommer til å bli fornøyd om jeg går ned 20.

Jeg ser da for meg at jeg burde gå en stund på fase 1. Er det noen av dere som har gått på fase 1 lengre enn 30 dager?

Hvordan gikk dere ned i fase 1 mot fase 2? Går det mye saktere i fase 2?
(Dere må gjerne skrive hvor mye dere gikk ned i fase 1 og, er fint å få noen tall å sammenlikne med.)

Timen min nærmer seg nå, skal dit på torsdag. Jeg skal faste før blodprøvene, gjelder det vann også?

Jeg GLEDER MEG til å starte opp, det er jo nesten sykt.
Håper så inderlig dette vil være løsningen for meg.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 20:11   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge i fase 1?

der var du jo jeg kan ikke så mye, men starter likt som deg!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 20:27   #3
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor lenge i fase 1?

Jeg fikk beskjed om å gå på fase 1 i 30 dager, fase 2 i 40 dager og fase 3 i 30 dager. Allerede før start fikk jeg beskjed av ED-legen om at jeg skulle ta noen fase2-dager hvis det ble noe sosialt som jeg måtte være med på, og det ble det. Et kjøttstykke forandret en fase1-dag til fase-2, så det er ikke mye forskjell.

Senere har jeg gjort som mange andre og tatt noen fase1-dager selv etter at jeg har begynt på fase2. Dette liksom for å skjerpe seg hvis jeg har skeia ut.

Nedgangen min er ikke så mye å skryte av. Mest de første to ukene, men jeg er egentlig veldig glad for at jeg ikke har gått opp igjen, selv om det går treeeegt nedover nå. Med jula imellom og et par opphold på hotell i tillegg til forskjellige begivenheter.. kan ikke vente annet. Jeg startet i november.

Vet ikke om dette var noen stor trøst, men litt viljestyrke til å stå imot de gale fristelsene, så går det nok unna

Lykke til med dere.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:54   #4
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Hvor lenge i fase 1?

Da er vi 3 som starter likt Jeg skal til Lindbergs i morgen og få resultatene av blodprøvene og da forhåpentligvis få bestilt produktene.

Er megaklar nå altså - blir SÅ spennende å følge dere som starter helt likt som meg

Noen som vet hvor lang tid det tar før vi får produktene??? Et par timer ? he he. Noen som sa utålmodig ?!!

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 23:36   #5
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge i fase 1?

2-3 dager, tar det før produktene kommer. Jeg satser på at ondag 6.2-08. da er det full start på meg!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fase 1/2 Bigmamma South Beach 4 25-01-08 19:35
SB Fase 1 og trening Cyan South Beach 1 23-01-08 15:39
Fase 2 Enid Eurodiett 4 21-06-07 00:03
Fase 2 mabe Vedvarende vekttap 3 21-01-07 22:25
Noen spørsmål (fase 1) prinsesse Fase I 11 22-11-04 01:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no