Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Må bare si Tusen takk!!!

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-03-04, 19:05   #1
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill
Talking

Må bare si Tusen takk!!!

Er såå glad at jeg bare MÅ dele det med dere....har ikke veid meg på et par dager, men buksa er merkbart mye romsligere nå enn tidligere...og da blir jeg så kjempe-glad og motivert til å "kjempe"(selvom jeg egentlig ikke gjør det heller...*ler*..) videre!!
-Og hadde det ikke vært for all oppmuntring jeg har fått her hadde jeg helt sikkert sprukket...
Så TUSEN TAKK til alle, spesielt Nille, som har oppmuntra meg når jeg har lagt inn "sutre-innleggene" mine her!!!

cathrine

cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 03-03-04, 20:39   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Wink

Kjempefint å høre Cathrine. Det er det kjekkeste av alt når klærne blir vide. Det er en deilig følelse å "sagge" når buksa en har på før var trang !

Det er derfor vi er her vettu' - for å backe hverandre opp og å støtte de som trenger det. En dag er deg deg, en dag er det meg !

Det skulle forresten bare mangle at du ikke skulle se resultater - så flink som du har vært i det siste - men ikke vei deg enda allikevel !!

I går fant jeg målene mine jeg la inn på Atkins.com 28. juli - det kjekkeste var at jeg hadde tatt av 18 cm rundt livet....... det er viktigere for meg enn - 9,1 kg !

Klem fra meg


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Startvansker med intro - jeg er så sulten! donjuanwannabe Induksjonen 16 04-03-04 12:32
Hei dere;-( ayliah Generell diskusjon 3 01-03-04 22:28
Bare en liten oppfordring... Summer Generell diskusjon 5 29-02-04 17:52
Kaffi Kristian Vedvarende vekttap 16 28-01-04 13:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no