Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Takk til dere alle sammen!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-07-07, 15:14   #1
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Takk til dere alle sammen!

Takker dere like greit nå, før jeg glemmer det.

Takk for Ziggylapper, vafler, kylling med rømmesaus og masalakrydder, Johannesbrødkjernemel, rømmegrøt, is, jukseris og ikke minst alle gode råd!

Da jeg gikk på Atkins for et par år siden, ga jeg til slutt opp. Vektnedgangen var liten, og jeg spøy til slutt av egg, omelett og kyllingfilet. Var så liten variasjon, fordi jeg visste ingenting.
Nå har jeg gått på Ketolyse siden mandag, og har allerede prøvd is, vafler, Ziggylapper og den utrolige gode oppskriften på kyllingfilet med rømme, bacon og masalakrydder. Samt den helt geniale blomkålrisen da! Skjønner at jeg ikke skal bli matlei med det første nå, nei! I tillegg har jeg gått ned nesten 2,5 kg. På bare god mat!

Så tusen takk! Dette er starten på mitt nye liv, føler jeg.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 12:59   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Takk til dere alle sammen!

You're very velcome

Og dette er bare toppen av isberget, du har enda til gode hundre gode lakseretter (f.eks stekt i rømme ), artige pizza-erstatninger, ostesuffleer, grønnsaker i fløtesaus, blomkålstappe, smørdamping, fantastiske former og jeg kunne holt på i evigheter...!!

Lykke til videre og med resten av livet!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 02:04   #3
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Takk til dere alle sammen!

Helt endig med deg, uten dette forumet hadde det vært en del vanskligere å variere maten. Så er med deg på en stor takk til de som deler oppskriftene sine!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

artige pizza-erstatninger

Det var en fin måte å si det på, har til nå ikke smakt en pizza-erstatning som har vært så god at jeg har ønsket å lage den igjen. Så skikkelig pizza og potetball er det eneste jeg virkelig savner på lavkarbo.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no