Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Blodtypedietten

Dere som følger blodtypedietten

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-02-04, 22:57   #1
Emma
Juniormedlem
 
Emma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Vestfold
Innlegg: 10
Emma er på en erverdig vei

Dere som følger blodtypedietten

Spiser/drikker dere noe av det som det står nøytral på også, eller er dere så strenge og bare spiser det som er medisinsk?
Jeg er nemlig veldig glad i kylling, og det er desverre nøytralt på meg. Det er jo mye annet godt kjøtt jeg kan spise isteden, men jeg vil gjerne kunne spise kylling også.
Har bestilt boken "Blodtypedietten" nå, håper det ikke tar så lang tid før den kommer. Nå er jeg skikkelig motivert til å sette i gang.

Emma er avlogget   Svar med sitat
Gammel 02-02-04, 00:22   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Hei Hei! Kjempe kjekt med flere "blodtypere" her!


Nei jeg spiser IKKE bare det som er medisinsk.
Det er viktig å spise mat som er nøytral også slik at du får et nok variert kosthold til å dekke inn alt kroppen din trenger. (- Også å spise mer enn de mengdene som er anbefalt i boken.. )

Så kos deg med kyllingen din du!

Du er da blodtype O tenker jeg..?

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 02-02-04, 00:58   #3
Emma
Juniormedlem
 
Emma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Vestfold
Innlegg: 10
Emma er på en erverdig vei

Ja, jeg har blodtype 0.
Det var godt å høre at jeg kan spise litt av det som er nøytralt også.

Emma er avlogget   Svar med sitat
Gammel 02-02-04, 13:49   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Emma

Det var godt å høre at jeg kan spise litt av det som er nøytralt også.

Ikke bare litt men masse!
Maten skal jo først og fremst tilføre kroppen næringsstoffer. Det gjør både nøytral og medisinsk mat. At medisinsk gjør ekstra godt i kroppen er jo en fin bonus, men det er viktig å ikke henge seg for mye opp i det...

Bruker du karbohydratkontroll i tillegg eller?

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 03-02-04, 10:56   #5
Emma
Juniormedlem
 
Emma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Vestfold
Innlegg: 10
Emma er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Lise

Bruker du karbohydratkontroll i tillegg eller?

Jeg har ikke kommet helt 100 % i gang enda, men jeg er godt i gang. Jeg bestilte blodtypedietten-boken i helgen, så forhåpentligvis så ligger den i posten en av de nærmeste dagene nå.
Jeg skal først begynne å venne meg til blodtypedietten, også må jeg se om jeg går ned litt i vekt og om jeg føler meg bedre av å kun bruke den. Hvis ikke jeg går ned noe i vekt, så skal jeg starte med karbohydratkontroll også.
Jeg må liksom venne meg til dette litt gradvis.

Emma er avlogget   Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilke erfaringer har dere? Summer Blodtypedietten 12 19-03-12 21:05
hva spiser dere? Iset Induksjonen 14 29-01-04 19:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no