Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Treningsspørsmål ... Kanskje rart

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-03-08, 21:53   #1
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Treningsspørsmål ... Kanskje rart

Har spurt i journalem min og, men lurer her og...
Hvordan får dere de der Ellipsemaskinene med armviftegreier på til å funke for trening? Jeg får ingen koordinering med dem, litt kanskje om jeg trår baklengs. Er det noe settings som funker? Hvor trør dere rytmen inn? Jeg trør den på ned, flat fot. Det blir helt krøkkete med armene da! Hva er det som jeg ikke forstår???

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 22:04   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Treningsspørsmål...kanskje rart

Jeg rett og slett dropper å ta med armene!
Har vonde albuer og skuldre og fikser ikke å få noen god rytme om jeg skal bale med armene også.
Ellers har jeg føttene litt som om jeg skulle jogge, altså opp og ned med hælene. Har jeg føttene flatt hele tiden, sovner tærne mine!

Har ellers oppdaget at jeg er avhengig av musikk med litt fart og god rytme for å få satt inn maks innsats!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 22:06   #3
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Treningsspørsmål...kanskje rart

Haha, bra vi gjør det helt likt da!
Prøv Kaisers Orkester, Ompa til du dør plata, den er kjempebra for ET!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 22:52   #4
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Treningsspørsmål...kanskje rart

jeg føler meg bare heeeelt teit på den, brukes kun når treningsstudioet er nesten tomt

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 09:52   #5
terry
Medlem
 
terry sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Finnmark
Alder: 57
Innlegg: 264
terry har en fantastisk aura rundt segterry har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Treningsspørsmål ... Kanskje rart

ang. trening... http://mjolkerister.wordpress.com/20...ellipsemaskin/
se videoen litt nede på sia

terry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 10:23   #6
Petronella
Medlem
 
Petronella sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 150
Petronella har en fantastisk aura rundt segPetronella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Treningsspørsmål ... Kanskje rart

Opprinnelig lagt inn av terry, her.

ang. trening... http://mjolkerister.wordpress.com/20...ellipsemaskin/
se videoen litt nede på sia

Helt konge!! kunne vært meg det der asså hehehe

__________________
Petronella

Petronella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 11:33   #7
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Treningsspørsmål ... Kanskje rart

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Har spurt i journalem min og, men lurer her og...
Hvordan får dere de der Ellipsemaskinene med armviftegreier på til å funke for trening? Jeg får ingen koordinering med dem, litt kanskje om jeg trår baklengs. Er det noe settings som funker? Hvor trør dere rytmen inn? Jeg trør den på ned, flat fot. Det blir helt krøkkete med armene da! Hva er det som jeg ikke forstår???

Jeg prøvde en sånn en gang. Forsto den ikke, jeg heller Alt var liksom helt feil...

  Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 15:16   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Treningsspørsmål ... Kanskje rart

Jeg elsker å trene på ellipsemaskiner. Gå/løpe kunne jeg ha gjort andre steder, et ødelagt bekken gjør sykling til en heller smertefull opplevelse og dårlige knær umuliggjør en steppmaskin.
Jeg får bare ikke til dette med armene, men det spiller ingen rolle. Armene kan jeg trene etterpå. Er bare glad jeg har funnet noe som gjør det ok å varme opp.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Det er mye rart.. Dorothy Artikler 1 03-07-06 16:37
Et litt rart spørsmål.. Tingeling Induksjonen 3 02-05-05 21:03
Så rart! Elisabeth Induksjonen 9 07-01-05 19:20
Lurer på mye rart i dag jeg...... elian Lavkarbo generelt 10 15-11-04 08:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no