Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Til alle sjokoladeelskere!

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-03-13, 15:27   #1
Marusjka
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 9
Marusjka er på en erverdig vei

Til alle sjokoladeelskere!

Ser at mange lurer på hvordan de kan begrense karbohydratinnholdet i snacksen de lager, og spesielt sjokolade er det store forskjeller på innholdet i. Vil i den forbindelse komme med et lite tips -som den søtmomsen jeg selv er. Økosjokolade sin kakaomasse er 100 % rå og fri for tilsetningsstoffer, den har alle de gode næringsstoffene intakt og inneholder kun 10,8 karbohydrater per 100 gram. Tilsett det du liker best, av krydder, aromaer, nøtter, havsalt, hva som helst, og du får akkurat den sjokoladen du vil ha. Kjøpes på helsekostbutikker og på okosjokolade.no Forøvrig et veldig serviceminded nettsted. Jeg kjøpte varer for over 500 kroner, og fikk da gratis frakt, pluss en mengde vareprøver med verdier for flere hundre kroner, kjempefornøyd!! Oppskrifter finner du også på nettsidene, og på pakningene.

Marusjka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no