Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Anbefaling av Ultra på Brynsenteret

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-04-12, 15:20   #1
yoga
Juniormedlem
 
yoga sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 38
yoga er på en erverdig vei

Anbefaling av Ultra på Brynsenteret

Det er ikke ofte jeg kommer med anbefalinger av butikker på forum, men denne gangen gjør jeg et unntak.

I stad var jeg en tur på Ultra på Brys for å handle litt småting, og da kom jeg over flere hyller med lavkarbo-, rå mat- og glutenfrieprodukter. Jeg så alt fra fiberhusk, til gojibærsnacks og kokosmel. Jeg kom i snakk med ei som jobber der som fortalte at de har begynt å satse på denne typen matvarer da de har flere kunder som etterspør det. De kommer nok også til å utvide ytterligere, sa hun.

Det er som kjent dyrt med denne typen matvarer i Norge, men i forhold til helsekostbutikker synes jeg det ikke var ille. Eksempelvis kostet kokosmel 100,- og quinoamel under 100-lappen.

Jeg anbefaler virkelig å stikke innom her neste gang det skal handles inn ingredienser hvis du bor i nærheten.

yoga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten melk, gluten og nøtter - Fedon (moderat lavkarbo/lavglykemisk) Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 16:01   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Anbefaling av Ultra på Brynsenteret

Kan tipse om at Meny på Ringnes Park også har en del av disse spesialvarene - fiberhusk, fibrex, sukrin, mandelmel, og mer som jeg ikke har oversikt over. (Og fullt utvalg sjokoladeprinsen-sukkerfrisjokolader...)

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 20:43   #3
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Anbefaling av Ultra på Brynsenteret

Det er i samme bygget som tannlegen min holder til.... og der er jeg jo ganske ofte for tiden.... *banner litt* Skal ta en tur og kikke allerede 12.mai!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg fant medisterdeig på Ultra Ski purple Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 16-02-10 19:50
Siljes ûber ultra fantastisk gode pølsegrateng Siljevanilje Middag 10 08-12-06 10:51
Fant 3 Atkins-kakemixer på Ultra i går! Iset Lavkarbo generelt 9 03-10-06 07:06
De har visst Pecan Delights også på Ultra ja... Iset Generell diskusjon 24 13-11-05 20:00
De har Toffee Squares på Ultra! Iset Generell diskusjon 27 07-11-05 23:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no