Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-11-12, 10:27   #1
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Fy faen, helt rå video

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 10:40   #2
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Puh!
IMPRESSIVE!

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 10:49   #3
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

... og kulemusklene glimrer med sitt fravær...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 10:57   #4
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Så herlig,avslappet jente med tyggis gjør umulige ting
Denne må jeg se igjen med en gang.

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 11:23   #5
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

... og kulemusklene glimrer med sitt fravær...

Jepp. Rart det der. Hu trener som en mann og ser ikke ut som en kroppsbygger...

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 13:29   #6
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Fy fader så rått......

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 14:06   #7
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Hatten av!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 17:51   #8
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Jesus!!! Er det mulig? Ikke en eneste kulemuskel og hu trener som en mann, ser ut som en gudinne.

Er ikke dette motivasjon så veit ikke jeg.

  Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 09:06   #9
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Og hu tygger tyggis hele veien gjennom....

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 09:09   #10
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Og hu tygger tyggis hele veien gjennom....

Ja, og det irriterte meg litt

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 10:21   #11
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Ja, og det irriterte meg litt

Ha ha ha det irriterte meg også, jeg liker ikke når folk jafser/slafser tyggi i tide og utide. Stygg uvane

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 10:42   #12
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Ha ha ha det irriterte meg også, jeg liker ikke når folk jafser/slafser tyggi i tide og utide. Stygg uvane

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 10:52   #13
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Ha ha ha det irriterte meg også, jeg liker ikke når folk jafser/slafser tyggi i tide og utide. Stygg uvane

Helt enig. Det ser utrolig teit ut, det høres helt grusomt ut og om det er tyggis med lukt så stinker det helt jævlig også!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 08:30   #14
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Jeg la mer merke til at hun gjorde alt med et SMIL enn den tyggisen jeg.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 09:15   #15
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Jeg la mer merke til at hun gjorde alt med et SMIL enn den tyggisen jeg.

Meg og. Og den tyggien, jeg syntes mer den viste alderen hennes og jeg syntes det var sjarmerende. Men, at mennesker som går rundt og tygger høylytt på tyggi hele dagen er irriterende, det sier jeg meg ikke imot!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 23-11-12, 21:43   #16
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Ingen som ble imponert og applauderer prestasjonene? Er noe av det råeste jeg har sett iallefall og dyyyyp respekt fra min side.

Eller hva gamle?

  Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 15:27   #17
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Tja nå er det jo flere av oss som har gitt uttrykk for nesegrus beundring tidligere i tråden.....

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 15:31   #18
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Så henne på tv her en dag, imponerende!

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 15:41   #19
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Når man er 17 kan man vel klare stort sett hva som helst man legger litt energi i. Kroppen er fortsatt lett å forme og man har fritid og ingen forpliktelser.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 15:48   #20
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Når man er 17 kan man vel klare stort sett hva som helst man legger litt energi i. Kroppen er fortsatt lett å forme og man har fritid og ingen forpliktelser.

Jeg er snart 40 og det koster ikke veldig mye mer for meg enn ei på 17. Familiefar her med jobb og forpliktelser, så jeg ser ikke den store forskjellen i hvorfor det er så mye enklere for en 17 åring akkurat.

Man får til akkurat det man selv vil.

  Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 22:12   #21
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Jeg er snart 40 og det koster ikke veldig mye mer for meg enn ei på 17.

Vel, kroppen slutter å produsere nye celler i det du tipper 25, etter det er det stort sett vedlikehold. Så bare det tilsier jo at det er vanskeligere å forme en kropp etter f.eks fyllte tretti enn når du er 17. Og sekundært kommer det at mange av oss ikke har mulighet til å pleie eget ego på bekostning av omgivelsene på samme måte som vi kunne i tenårene.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 22:13   #22
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Vel, kroppen slutter å produsere nye celler i det du tipper 25, etter det er det stort sett vedlikehold. Så bare det tilsier jo at det er vanskeligere å forme en kropp etter f.eks fyllte tretti enn når du er 17. Og sekundært kommer det at mange av oss ikke har mulighet til å pleie eget ego på bekostning av omgivelsene på samme måte som vi kunne i tenårene.

Ok.

  Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 16:20   #23
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Jeg er snart 40 og det koster ikke veldig mye mer for meg enn ei på 17. Familiefar her med jobb og forpliktelser, så jeg ser ikke den store forskjellen i hvorfor det er så mye enklere for en 17 åring akkurat.

Man får til akkurat det man selv vil.

Tja... Jeg kunne jo brukt så mye fritid som overhodet mulig på trening, men det ville gått kraftig på bekostning av tiden med barn og kjæreste - og siden jeg er særbo så ser jeg ungene 2 kvelder i uka + annenhver helg og kjæresten det samme. Så nei - jeg prioriterer unger og kjæreste, men klemmer inn to styrkeøkter + 2-3 tur/joggeøkter i uka (noen ganger styrke og tur på samme dag) og det får holde, mer har jeg ikke tid til.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 19:09   #24
Drømmepie
Støttemedlem
 
Drømmepie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 42
Innlegg: 6.953
Drømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastisk

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Imponerende

__________________
Journalen

Startvekt 29.03..2021 89.3 kilo

Vekt per 03.08.2021 81.2
Drømmepie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunnere mat og mer aktivitet Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 19:17   #25
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Motivasjon: 17 år gammel bergensjente gjør crossfit

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Tja... Jeg kunne jo brukt så mye fritid som overhodet mulig på trening, men det ville gått kraftig på bekostning av tiden med barn og kjæreste - og siden jeg er særbo så ser jeg ungene 2 kvelder i uka + annenhver helg og kjæresten det samme. Så nei - jeg prioriterer unger og kjæreste, men klemmer inn to styrkeøkter + 2-3 tur/joggeøkter i uka (noen ganger styrke og tur på samme dag) og det får holde, mer har jeg ikke tid til.

2 styrke og 2-3 kardioøkter er vel hva jeg vil kalle meget bra? Man får til det man vil innenfor de rammer man kan disponere. Noen ganger passer det å bo på gymmet andre ganger så må slikt vente. Jeg og kona trener minst 2 ganger i uka sammen og det er både hyggelig og koselig synes vi. Å være sosial betyr ikke nødvendigvis å ikke trene da ;-)

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som trener crossfit? mofe Trening 5 12-07-12 17:07
Crossfit Kipp Trening 4 02-05-12 21:28
Kan jeg trene CROSSFIT med tarmsykdom og på lavkarbo? Jaudaa Trening 13 19-03-12 16:11
Hardtrening/Crossfit på lchf expert1 Trening 17 17-08-11 13:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no