Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Atkins, induksjonskuren - spørsmål!

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-02-09, 22:40   #1
sisterHood
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 3
sisterHood er på en erverdig vei

Atkins, induksjonskuren - spørsmål!

Håper jeg poster dette på riktig sted.

Jeg går på induksjonskur (Atkins), og jeg har en rekke spørsmål som jeg lurer fælt på, og jeg håper at noen tar seg tid til å svare.

1. Kan jeg bruke johannesbrødkjernemel på dette tidspunktet i kuren?

2. Kan jeg bruke Sukrin nå, og hvis jeg kan, er det (stor) sjanse for å falle ut av ketose? Dette lurer jeg en del på siden jeg falt ut av ketose i dag på pga Atkins bar, presterte å spise to stk. Så det holder jeg meg i hvert fall unna i fremtiden.

Wææ! Håper på svar fra dere erfarne!!

sisterHood er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 23:22   #2
valleygirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Atkins, induksjonskuren - spørsmål!

jeg har brukt jbk uten problemer og også sukrin. ingen av dem inneholder karbs. Men atkins promoterer så "ren" mat som mulig. jeg har også opplevd at bars nok tas opp mer enn det som angis som netto karber........ og hiver meg ut av ketose.

  Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 23:25   #3
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Atkins, induksjonskuren - spørsmål!

Induksjonen er ment som en ren start og verken JBKM eller Sukrin har sin naturlige plass i denne tiden.

  Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 23:43   #4
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Atkins, induksjonskuren - spørsmål!

Er det noe unaturlig med JBKM da?

Er det ikke bare en frukt/malt frø fra en frukt? Økologisk dyrket til og med

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 01:50   #5
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Atkins, induksjonskuren - spørsmål!

man skal jo ikke ha frø på induksjonen men jeg har alltid tenkt at JBKM er helt okey på induksjon.

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 09:56   #6
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Atkins, induksjonskuren - spørsmål!

Dette med frø i forhold til induksjon er litt relativt da. Er det ikke mer snakk om typ solsikkefrø og sånn? Grønnsaksfrø spiser man uansett (er jo frø inni squashen, tomaten, agurken og auberginen for eksempel)

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 11:05   #7
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Atkins, induksjonskuren - spørsmål!

Se her

Tillatte matvarer på Atkins induksjon

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 00:19   #8
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Atkins, induksjonskuren - spørsmål!

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Dette med frø i forhold til induksjon er litt relativt da. Er det ikke mer snakk om typ solsikkefrø og sånn? Grønnsaksfrø spiser man uansett (er jo frø inni squashen, tomaten, agurken og auberginen for eksempel)

åja sant men da er det jo ihvertfall ikke noe prob.

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nyest her inne (med spørsmål om Atkins Induksjonsfasen) Mørkemannen Atkins kosthold 12 03-04-08 23:44
Ny på atkins, noen spørsmål ... Yunapjuna Induksjonen 12 03-01-08 19:58
Et spørsmål angående spiseforstyrrelse light og Atkins blyanten Spørsmål og svar 17 09-06-07 22:35
Jeg har mange spørsmål om Atkins, lyst å svare? Vigdinil Spørsmål og svar 13 04-01-06 08:08
Spørsmål om Atkins Juline Lavkarbo generelt 2 04-08-05 09:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no