Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-09-06, 16:52   #1
nita58
Medlem
 
nita58 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 55
Innlegg: 424
nita58 har en fantastisk aura rundt segnita58 har en fantastisk aura rundt seg

Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren?

Hei!

Jeg gleder og gruer meg til mandag, som er min veiedag!!

Hvor mange av oss er det som har valgt Ketolysekuren her i dette forumet?? Ser at noen er Atkins, egenkomponert etc.

Vil ønske dere en riktig god helg!! - er motivert og skal være flink i helgen, muligens et glass vin til maten kommer jeg til å unne meg!

Klem

__________________









nita58 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse......igjen :o) Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 18:23   #2
LilleVille
Medlem
 
LilleVille sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 347
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

Jeg er ihvertfall på ketolysekuren, så da er vi to

Jeg veier meg på torsdager. Har gått ned 1,5 kg på 4 uker, er ikke helt fornøyd med det. Men nå kutter jeg ned på karbene og teller til 15 uten slingringsmonn, så skal vi se om DET hjelper!

__________________

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 18:29   #3
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

Jeg er på ketolyse-kosthold!
Holdt på siden 10 juli, og gått ned 9 kilo siden da
Veldig fornøyd med det..

Jeg veier meg også mandager...Egentlig litt bevisst...Mandag er første dagen etter helga...hehe....
Får meg til å tenke meg om iallefall to ganger, før jeg putter noe søtt i munnen..

Lykke til da!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 20:33   #4
Fast-i-fisken
Medlem
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Vestfold
Alder: 55
Innlegg: 50
Fast-i-fisken er ny på veien

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

Og jeg er her. Har gått ned en god del og begynner å nærme meg en kroppsfasong jeg liker. Målet først var 13 kg. Da trodde jeg at jeg var tilbake til fasongen jeg hadde for ca 10 år siden. Men alderen har lagt litt mer rundt magen. Så nå forsøker jeg meg med noen kg til.
Begynnte først med Fedon. Gikk over til Ketolyse i juli. Fikk litt fortgang i sakene igjen og formen ble bedre. Ingen sultfølelse og full av energi.

Lykke til videre folkens.

__________________
6.9.09: 81,1 kg
1.10.09: 76 kg
22.10.09: 74,1 kg
6.1.10: 77 kg full av julekarber
Mål: 72 kg i mai
Fast-i-fisken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 21:11   #5
nita58
Medlem
 
nita58 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 55
Innlegg: 424
nita58 har en fantastisk aura rundt segnita58 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

Så koselig da, at vi er flere med samme type kosholds opplegg

Vi får bare backe hverandre opp, dette greier vi!!!!! Ikke sant!!!

Målet mitt er å miste 22 kg totalt til februar 2007, helst til slutten av januar til fødselsdagen min . Men ikke no stress, bruker heller litt tid på dette, da kg har sneket seg innpå meg over lang tid. Men målet er der, og jeg gir meg ikke, gode og dårlige dager-HERE I COME

Kjempeflink du har vært Hyper, har du noen gode råd å gi oss nykomlinger på Ketolysekuren??

Ha en fin kveld folkens!

__________________









nita58 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse......igjen :o) Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 10:41   #6
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

jeg har vært på ketolyse ca et halvt års tid, og det har vært veldig effektivt.
har vel tatt av nesten 20 kg siden jeg begynte sånn semi-aktivt i januar.
mesteparten er tatt av med ketolyse,.

eneste tipset jeg kan gi til nybegynnere er les boka skikkelig også spør her.
hehe.. ketolyseboka er min bibel. og snart skal den lånes vekk til min mor som vil også prøve.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 14:34   #7
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

Begynnte på Ketolysekuren 1 juni og har nå tatt av 10 kg Jag har ikke haft noen størrre problemer med å leve med dette kosthold og syns det er helt genialt!!
Målet mitt er ned 4-6 kg til men det begynner å gå veldigt langsomt nå,noe som er normalt eftersom jag närmar mig min "normalvekt"..
Den siste tiden har jag spist en del ting som ikke er lov på ketolyse men er lav-karbo feks Fiber-rik.
Jag prøver å få tillbake motivationen å "bli flink igen" då..Vill ta av litt til,men sedan ska jag gå over till ett mer Lindberg type kosthold

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 15:42   #8
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

Jeg har hatt noen måneders pause, men er nå tilbake på ketolysekuren for fullt.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 15:59   #9
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

Jeg følger også ketolysekuren, og har gjort det i ca 7 uker. Har gått ned ca 11 kilo på disse ukene. Synes ikke det er noe problem å legge om til denne kosten, så til nå trives jeg veldig godt med dette valget!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 20:35   #10
auroraborealis
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 54
Innlegg: 87
auroraborealis er ny på veien

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

Jeg har fulgt ketolysekuren og har gått ned 35 kg på ett år. I dag er det mer en slags "ketolyse light"/ generell lavkarbo eller hva jeg skal kalle det ettersom jeg egentlig ikke har som mål å gå mer ned i vekt,men selvfølgelig så gjør det ikke noe om jeg skulle miste ett kg eller to til...

__________________
auroraborealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 02:52   #11
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

Opprinnelig lagt inn av auroraborealis

Jeg har fulgt ketolysekuren og har gått ned 35 kg på ett år. I dag er det mer en slags "ketolyse light"/ generell lavkarbo eller hva jeg skal kalle det ettersom jeg egentlig ikke har som mål å gå mer ned i vekt,men selvfølgelig så gjør det ikke noe om jeg skulle miste ett kg eller to til...

Flott jobba (mtp vektreduksjonen!), og et fint nick!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 10:53   #12
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

jeg følger også ketolysekuren.gikk ned 20 kg på ca to år,har hatt ei pause nå på 4 mnd og prøver igjen.etter at vekta sto stille leeeeeeeeenge.men nå virker ketolysekuren igjen gudsjelov :0))))))

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 16:40   #13
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

Dere er flinke. Jeg har spist lavkarbo i snart 3 år.Litt opp og ned Begynte med Atkins og gikk ned 19 kilo
Men så opp igjen 5 og ned igjen 5 i alle ferier. Klarer desverre ikke å konsentrere meg helt og fullt lengre,det være seg Atkins eller ketolyse.Men kommer aldri tilbake til max vekt,men klarer å holde meg på medium

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 18:23   #14
finka
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Akershus
Alder: 51
Innlegg: 39
finka er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

Og jeg følger ketolysekuren. Startet med det ca månedsskiften juni/juli og har nå gått ned 11 kg.

__________________
flinke finka

finka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 09:53   #15
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

Jeg "bedriver" ketolyse jeg og
Veiedag var torsdager (startet for 2 og en halv uke siden), men da badevekten enda ikke har vist noen resultater, har jeg bestemt meg for å la den stå i fred på ubestemt tid Jeg vil jo merke resultatene når de kommer likevel, selve vekta er ikke det viktigste for meg, selvom den selvsagt må nedover etterhvert den og da Men det er ikke noe jeg kan bestemme over, og jeg blir bare utålmodig og stressa når vekta ikke er med på opplegget...
Så da lar jeg den stå, mens jeg jobber med det jeg KAN bestemme over: nemlig kostholdet (+litt mosjon..), og så håper jeg ting går min vei etterhvert.

Jeg ønsker dere alle mega-lykke til!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 09:57   #16
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

Har gått ned 18 kilo på Ketolyse.. nå forsker jeg på å øke karbene så tar jeg det derfra

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 12:33   #17
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

Hvor lenge har du holdt på?

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 12:46   #18
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Hvor lenge har du holdt på?


Jeg startet på lavkarbo i slutten av februar, men på ketolyse fra midten av mars tror jeg :-)

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 12:57   #19
Icerus
Medlem
 
Icerus sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Bergen
Alder: 41
Innlegg: 465
Icerus er ny på veien

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

Hei alle sammen.

Jeg går også på Ketolysekuren. Begynte for mindre enn 2 uker siden og har til nå gått ned i overkant av 5 kg. Har planlagt å gå ned ca 20 kg til. Målet ønsker jeg oppnådd innen februar 07.
-icerus-

Icerus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (atkins/ketolyse inspirert) Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 13:14   #20
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

Så flinke vi er!!!...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 13:52   #21
Bea
Medlem
 
Bea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 53
Innlegg: 131
Bea har en fantastisk aura rundt segBea har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

Jeg har også valgt Ketolysekuren Har holdt på et drøyt år, og gått ned noen og tredve kilo.
Har for øyeblikket tatt en liten pause fra ketosen, men spiser ellers omtrent som jeg har gjort det siste året. Har ca 15 kilo igjen, så så snart det er mulig er jeg tilbake i ketose for fullt!

Lykke til alle sammen!!

Bea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 09:31   #22
Melankolibri
Juniormedlem
 
Melankolibri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 43
Melankolibri er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

Jeg er også på ketolysekuren.
Begynte 29.aug. Og har gått ned 2,6 kilo. Gikk opp en kilo på jentetur til Riga. Men er nå på full fart inn i mitt nye liv.
Jeg blir utrolig inspiret av å lese om alle som har gått ned 10+ kilo.
For første gang i mitt liv har jeg tro på at jeg kan gå ned 25 kilo+.
Gleder meg til å se resultatene.

__________________











1.delmål og komme under 100 kilo.
Melankolibri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-kuren Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 11:11   #23
nita58
Medlem
 
nita58 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 55
Innlegg: 424
nita58 har en fantastisk aura rundt segnita58 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

Tenk så mange kg som vi har blitt kvitt på denne tråden............

Kjempebra!!!

__________________









nita58 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse......igjen :o) Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 01:25   #24
Viviann
Juniormedlem
 
Viviann sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Alder: 44
Innlegg: 29
Viviann er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

Jeg starter ketolyse i morgen mandag, og nå skal halve meg vekk.

__________________
På leit etter mine mistete homoner
Noen som har noen til låns? kanske?
Viviann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 07:28   #25
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange er vi som er på Ketolysekuren??

Hei

Wow, halve deg, hvor mye snakker vi om da ?

Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mange karbo og hvor mye fett pila Spørsmål og svar 16 17-11-09 13:13
Ketolysekuren-mange stopp Grovsnus Ketolysekuren 11 19-03-09 22:56
Hvor mange egg pr. dag ? Jollers Lavkarbo generelt 16 25-02-08 22:47
Hvor mange på ketolysekuren? Snøkrystall Ketolysekuren 18 28-01-07 22:37
hvor mange Anitave Induksjonen 4 28-06-04 14:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no