Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 27-10-04, 09:12   #776
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Blir helt mo i knærne av tanken på hvor stor makt du tror jeg har jeg, Ryli! Dette ble forresten en fryktelig setning... Men atte jeg kan ikke gå inn i andre sine innlegg jeg skjønner du. Selv om jeg fsjempli hadde hatt lyst til det av og til da fsjempli....

Hvis jeg hadde kunnet gjort det - så skulle jeg gått inn i innleggene til ALLE sammen og skrevet hvor FANTASTISK jeg er Også skulle jeg gått inn i innleggene til kranglefanten på NM og skrevet alt det jeg syns hun BURDE si.......

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 27-10-04, 09:13   #777
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

FSJEMPLI så fikk dere meg nå til å sprute kaffe utover hele veggen framfor meg .... og den er gul..... fsjempli gjett om det ble lekkert eller ?? Ble fsjempli egentlig fint mønster ... kansje Carbokiller kan bruke det til korta sine
Humørspredere sånn på morrakvisten er dere! Fsjempli må jeg vaske nå eller ??? Fsjempli har jeg lyst til det eller?

FSJEMPLI ikke !!!

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-10-04, 09:27   #778
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Noen ganger kan man bli beskyldt for de utroligste ting, ikke sant? Ja har dere opplevd det eller? Jeg blir så frustrert jeg - når noen beskylder meg for noe jeg HELT KLART ikke har gjort. Særlig hvis det er beskyldninger som forutsetter at jeg må ha vært fysisk til stede på et sted som jeg virkelig ikke har vært. DA blir jeg frustrert da!

Som nå fsjempli: Nå blir jeg beskyldt for å ha fått Musti til å sprute kaffe på veggen sin!! Kjære vene Jeg har jo ikke vært i nærheten av henne - ikke så mye som bitte-litte-granne kiling engang. Har bare sitti her jeg fsjempli.

Har aldri anbefalt noen å søle med kaffe heller. Har vi forresten ikke en egen kaffe-tråd???? Kanskje du kan gå til den og søle med kaffe din i stedenfor??

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 27-10-04, 09:35   #779
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Sitat:

Noen ganger kan man bli beskyldt for de utroligste ting, ikke sant?

Stakkars Fedonisten vår ... ble du lei deg nå eller ... du griner ikke å sånt vel ... trøste trøste ... var jo bare et hint om at du skulle komme å vaske litt sammen med meg ... og dele resten av kaffen ..... hint hint ...

Sitat:

Humørspredere sånn på morrakvisten er dere!

Så du ikke denne eller ..... briller er fint ....det må vist jeg skaffe meg nå å

Sitat:

Har vi forresten ikke en egen kaffe-tråd????

Drikker de kaffe i kaffentråden a??
Trukke det ..

Ellers så lurer meg på om arbeidsgiveren til Ryli skal ansette noen flere snart,- må være et ypperlig arbeidssted for meg

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-10-04, 09:39   #780
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

.....nå skinner sola i vinduskarmen.... Men har jeg lyst til å gå ut fordet? NOPE! Jeg har en "jeg-vil-være-inne-og-kose-meg"-innstilling i hodet kjenner jeg. Og det er dumt - for om noen ganske få uker kommer jeg til å være av de første som savner sola og gleder meg til sommeren igjen.

Så! Ut med seg!! *Fedonisten jager seg selv rundt på kontoret, men passer seg så hun ikke skumper borti kaffe-koppen til Musti...*

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 27-10-04, 09:40   #781
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Fedonisten er FANTASTISK!

- eh det er noen som

Fedonisten er FANTASTISK!

snikskriver i

Fedinisten er FANTASTISK!

meldingen min

FEDONISTEN ER FANTASTISK!

hele tiden. Hva

FEDONISTEN ER FANTASTISK!

skal jeg gjøre med det?

FEDONSITEN ER FANTASTISK!

Foresten tror jeg det må

FEDONISTEN ER FANTASTISK!

være ledig jobb

FEDOMISTEN ER FANTASTISK!

på Rylis arbeidsplass. De trenger vel

FEDONISTEN ER FANTASTISK!

noen som kan jobbe litt også!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 27-10-04, 09:49   #782
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

GURO! Det æ'kke meg altså! Kors på halsen, ti fingre i - nok om det!

*gapskratter*

Det er bare du som kan finne på å plukke opp tråden på denne måten , og takk for at du gjør det. For en trøtt Fedonist som ikke her helt på samme lag som kroppen sin er dette helt ypperlig kost.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 27-10-04, 09:50   #783
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Sitat:

FEDOMISTEN ER FANTASTISK!

Og jeg som fikk kjeft for at jeg kalte henne FEDO ........


Sitat:

Foresten tror jeg det må

FEDONISTEN ER FANTASTISK!

være ledig jobb

FEDOMISTEN ER FANTASTISK!

på Rylis arbeidsplass. De trenger vel

FEDONISTEN ER FANTASTISK!

noen som kan jobbe litt også!

Jobber de der .... da har nok jeg missforstått Da er nok ikke det stedet for meg heller nei

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-10-04, 10:01   #784
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Og mens vi venter på at Musti tar en runde i tørketrommelen, får vi skrive litt her. Jeg ler meg skakk og tårene triller, mens jeg løper fra tråd FEDONISTEN OG MUSTI OG RYLI ER FANTASTISKE til tråd, 1000 tråden, julebordtråden og så en tur innom Musti i tørketrommelen. Her er så mye deilig humor. Jeg kan dessverre ikke noe for at den dyslektikeren snek seg in i den forrige meldingen. Det er altså ikke min skyld.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 27-10-04, 10:06   #785
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Jeg ELSKER vorspiel på formiddagen!! Det er jo så utrolig deilig å sitte her i slumre-klær med håret til alle kanter og gapskratte og skravle med gode venner - uten at jeg trenger å være redd for å få kuppelhue i ettermiddag eller i morgen!!

....hva var vel livet uten deg.... tralalala - får si som Musti sa før hun hoppet inn i tørketrommelen; Dette kjenner jeg kommer til å bli en fin dag!!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 27-10-04, 10:26   #786
ryli
Danseløve
 
ryli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 46
Innlegg: 890
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

Nå har jeg vært borte i ti minutter og er allerede helt ute. Har noen idiotiske kolleger som ikke skjønner at jeg har andre ting å gjøre enn å jobbe. Derfor ringer de og forstyrrer meg midt i vorspielet vårt. Derfor er det fint hvis dere kan begynne å søke jobb her snart. Vi trenger flere som kan sitte her og tulle i arbeidstiden. De andre er så kjedelige atte, bare jobber de.
Og det er fint hvis du kan søle ut litt av kaffen i kaffetråden, Musti. Det er ikke sunt for de, stakkar. Men hold deg unna pepsi max'en min. Det er mye av den i kaffetråden ogå, men den skal jeg ha for meg selv. Så det så!

ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende...
Gammel 27-10-04, 10:40   #787
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Sitat:

Nå har jeg vært borte i ti minutter og er allerede helt ute. Har noen idiotiske kolleger som ikke skjønner at jeg har andre ting å gjøre enn å jobbe. Derfor ringer de og forstyrrer meg midt i vorspielet vårt. Derfor er det fint hvis dere kan begynne å søke jobb her snart. Vi trenger flere som kan sitte her og tulle i arbeidstiden. De andre er så kjedelige atte, bare jobber de.



Skjønner ikke at du kan jobbe sammen med sånne folk jeg Ryli .... stakkars deg!!

Gi meg bare et lite hint om hvor du holder til så skal jeg sende min fantastiske CV og vips så får du en koselig arbeidsplass du også .... ei jeg jobber sammen sier at "du er så sosial du Musti"... vet ikke helt om det er med positivt fortegn men .... ikke mitt problem det eller ... at hu ikke liker sosiale folk?

Sitat:

Og det er fint hvis du kan søle ut litt av kaffen i kaffetråden, Musti. Det er ikke sunt for de, stakkar. Men hold deg unna pepsi max'en min. Det er mye av den i kaffetråden ogå, men den skal jeg ha for meg selv. Så det så!

Søle kaffe i kaffetråden til Marianne??? Tøkke jeg det vel!!!

Skal vi spleise på en 4-pakk PepsiMax
Neivel, nei .... kan kjøpe min egen PepsiMax jeg .... kansje du får smake LITT, men bare litt altså!!

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-10-04, 10:41   #788
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Folk som jobber er skikkelig pyton ja! Ødelegger og demper gleden for oss som har viktigere ting å gjøre. Hvis folk har så fryktelig mye jobb de skal ha unnagjort, så kan de vel jobbe overtid da?? Da får man jo gjerne bedre råd også, og da blir man enda mer glad og fornøyd, og da blir det ENDA morsommere å være med i forum generelt - og på forum-vorspiel spesielt!!

Burde gått inn i politikken jeg vettu......

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 27-10-04, 10:48   #789
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Sitat:


Burde gått inn i politikken jeg vettu......

Og jeg som hele tiden har trodd at du var politiker da ... at det går ann å ta så feil a gitt ..
Du som er såå særiøs og har så velformulerte korrekte innlegg!! Akkuratt som oss andre dødelig her uten fallskjerm og høy pensjons (husker pokker ikke hva det heter jo) etter eller annet med pensjon som er bra da ..
Nei, nå ble jeg skuffa gitt
Verden skal bedras sier nå jeg!

Arbeidsmoral ... pføyt ... hva er det for noe ..
Men, overtid er smart da "SparepengertilKarboetterjulstreff"

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-10-04, 13:36   #790
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Får dere egentlig gjort noe i dag? Jeg har kost meg masse her inne. Gått en liten tur, spist lunch og satt på en klessvask - og sikkert en tromling også - uten pupper . Men nå er jeg litt bekymret for den telefonregningen igjen - har ikke bredbånd vi også sitter jeg så mye på nett likevel - men det er fordi jeg har sån utbytte av det, nyttig og koselig og morsomt og ..

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 27-10-04, 13:45   #791
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

HA! JEG har fått gjort mye i dag jeg! Jeg har fsjempli tatt kosttilskuddene mine. Også har jeg laget grøt til Hi Ho Silver og Andrea. Og kjørt Andrea i barnehagen. Og spist frokost og lunsj. Og hørt på lydbok MENS jeg lagde noen kort (som ble helt ko-ko!). Og så har jeg studert! ....her på forumet fsjempli....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 27-10-04, 14:00   #792
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg har hatt en litt travel formiddag.

Startet hjemme; når jeg skulle dra i morges, så fant jeg ikke bilen min Bare en isskulptur som lignet litt på bilen min. Må kjøre til toget
Sambo dro på jobb veeeeldig tidlig i dag, så da sto jeg der da...hva nå? Hadde han vært hjemme kunne vi tatt hans bil som står i garasjen...jeg har ofret min garasjeplass for å ha et sted å sette sykler osv.....

Jeg fikk ikke inn bilnøklen i låsen, så jeg hentet et par poser med varmt vann og la på. Fikk nå nøklen inn, men ikke rundt. Varmet nøkkel og lås litt til, men nei. La nå på et pledd og ventet et kvarter. Prøvde igjen og låsen gikk opp, men ikke døra. Ingen av dørene. .En negl brakk
Hentet mer varmt vann i pose (Har ikke vifteoven ellers hadde jeg brukt den) og legger på forskjellige steder rundt på døra.På med pledd igjen. Venter 10 min.Prøver igjen. Simsalabim. Døra går opp Puh
*Skrape-skrape*

Kom meg omsider på jobb. Endelig så hadde det nye nettverkskortet til printern min kommet. Garantisak Fiklet med dette i sikkert en time. Måtte laste ned driver og installere og masse skitt og tull som jeg slett ikke liker å drive med.
Etter det har jeg skrevet ut masse rapporter jeg ikke har fått tatt fordi printern min ikke har virket.....samtidig som jeg har vært inne og lest 200 moroinnlegg fra morgenfriske Karbojunkier Det gjorde dagen min mye bedre.
Takk takk venner

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 27-10-04, 22:21   #793
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Melodi: Pepperkakebakesangen (fra Hakkebakkeskogen)

Denne må synges litt "kreativt" tror jeg...

Når en Fedonist skal kose seg
så setter hun på lydboka
og koker seg en kopp med te
og setter seg godt ned...
Mens hun filer negler, leser forum,
klipper, stempler, vasker opp...
Og så plutselig har tiden gått
- hva var det jeg sku' gjort?

Jeg sku' vaske masse klær
og ta en tur på treningssent'ret
redd opp sengene og ryddet i
prinsessens fylte skap.
Laget mat og vasket kjøleskap
og tørket støv og vinduer...
Men plutselig så skjer det no'...
et "vindu" popper opp!

Det er MHM og Lise
som vil tandemrydde huset
det er effektive damer som
vet hvordan det skal vær'
Så hva gjør vel da en Fedonist
hun prøver jo å delta....
Men hun strekker ikke til
- og samma f... kan det vær'

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 28-10-04, 10:56   #794
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg vil ha ny bil. Golf er noe d.. om vinteren. Og nå har vinteren begynt. Det er dørene som er problemet. Enten så får jeg dem ikke opp, eller så får jeg dem ikke igjen. I dag ville ikke døren på sjåfør siden igjen. Det går greit å kjøre rett fram og svinge til venstre, men i hver eneste høyresving eller høyreavkjøring fyker døren opp - om jeg har glemt å holde fast i den. Og når jeg endelig parkerte da ville den ikke opp, heldigvis var det nok å rulle ned vinduet å åpne den fra utsiden i dag. Men ofte må jeg da krabbe inn og ut gjennom en dør i baksete. Se for deg 'lille Guro', 180 høy, kraftig overvektig (ikke nå lenger ) og høygravid (aldrig mer ) snirkle seg inn gjennom bakdøren over barneseter, mellom seteryggene i framsete og ned forann rattet. Kjempegøy - jeg elsket det!!!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 28-10-04, 11:21   #795
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av guro

Det går greit å kjøre rett fram og svinge til venstre, men i hver eneste høyresving eller høyreavkjøring fyker døren opp - om jeg har glemt å holde fast i den. Og når jeg endelig parkerte da ville den ikke opp,

Et lite tips fra en EX Fiat Uno eier (moi - eller "moa", som Marianne ville sagt)
Jeg måtte øse bilen hver gang det regnet. Skrape vinduene på både ut og innside når det var frost. OG hadde samme problem som deg med døren. Mange ganger jeg trodde døren var igjen fikk jeg meg noen småsjokk i rundkjøringene. Jeg har krabbet mye - både frem og tilbake !! Men som regel kom jeg ut av døren på den andre siden .... !

Men altså, tipset:

  1. Bind et langt skjerf i håndtaket på bildøren på innsiden. Sett deg inn i bilen. Bind skjerfet rundt låret, slik at det er begrenset hvor mye døra kan svinge opp. Evt. bruke et langt belte. Skjerfet kan også festes rundt livet !! (dette måtte jeg gjøre hver vinter - tror jammen jeg solgte den med skjerfet i jeg ! )
  2. Kjøp ny bil ! Det gjorde jeg til slutt..... Aldri mere Fiat i vinter Norge !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 28-10-04, 13:38   #796
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Polo, rundkjøringer og blindtarmbetennelse, gjen-isede dører og dører som ikke holder seg igjen. Joda, temaet er kjent.

Min verste historie om det var når sønn min(den gang 14 år) fikk blindtarmebetennelse og det hastet veeeedldig. Måtte dra rett fra legen til Ullevål sykehus i min bil.....
Fikk jo døra opp men den ville ikke holde seg igjen. Ved siden av meg satt en gutt med voldsomme smerter, spøy og jamret seg..... Jeg holdt en hånd på døra og en på rattet.
Det gikk i 100...og vel så det. I rundkjøringa på Sinsen krysset roper sønn min: Ta en runde til 'a mutter'n Nå sprakk blindtarmen!

Det gikk bra til slutt, men blindtarmen hadde sprukket.
No more Polo ...
Nå har jeg Toyota...og den er visst ikke så myyye bedre

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 28-10-04, 14:02   #797
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Jeg hadde også en bil som dørene gikk opp på - begge bakdørene. Mannen min bandt dem fast i hverandre med et tau .

Den samme bilen sleit jeg litt med når eldstemann var liten. I en venstresving i en rundkjøring i byen, stoppet den flere ganger. PÅ SAMME STED I RUNDKJØRINGA HVER GANG! Det er kjedelig å stoppe og ikke komme seg vekk fra rundkjøringer, kan jeg bare fortelle. Særlig med babyer i bilen. Det viste seg at det var en ledning eller et eller annet som spratt av når man svingte veldig til venstre og det var den første ordentlige venstresvingen fra jeg dro hjemmefra.

Vi bodde på gård den gangen og vi hadde stadig besøk i bilen. En gang mannen min startet bilen om morgenen (HAN er trøtt om morgenen han) - kjente han en hånd på skulderen og trodde at hjertet skulle stoppe. Det var naboens katt som hadde ligget i baksetet om natten (for døra hadde jo stått åpen, må vite!).

En annen gang skulle jeg rygge ut av gården og så ser jeg DEN kjempedigre gårsedderkoppen i baksetet. Jeg hoppet ut, men selvsagt var den forsvunnet når jeg fikk lukket opp bakdøra (godt at bakdøra ikke var bundet fast da). Jeg virkelig HATER edderkopper, så jeg turte ikke kjøre på jobben på ei uke, men gikk til en kollega som bodde i nærheten og satt på med ham. De flirte godt av det - gutta på lageret...

Ennå et dyrebesøk hadde vi i en av bilene på gården - av mus! (Huff da Fedonisten). Den bodde et eller annet sted foran i bilen. Greit nok det, men en dag når mannen min startet bilen føk det masse hår opp frontruta! Stakkars lille musa hadde nok forvillet seg inn i vifta. Det var jo litt trist, da.

Og før det hadde jeg en bil som det var et eller annet i veien med starteren på. Sånn at noen ganger bare skjedde det ingenting når jeg vrei om nøkkelen. Men mannen min hadde vist meg at jeg kunne koble to ledninger i motoren, slik at det gnistret - og så startet den . Jeg syntes det var like stas hver gang jeg med miniskjørt og høye hæler åpnet panseret på bilen som sto på den store parkeringsplassen midt i byen - og en gubbe kom bort og ville være kar og hjelpe. Så koblet bare lille meg et eller annet i motoren så det gnistret - og så startet bilen. Herlig å se uttrykkene deres da - slo aldri feil. Og jeg som er så utrolig dårlig på bil da - kan ikke skifte dekk engang (kan og kan).

Nå har jeg bare en gammel bil som ikke har noe særlig til varmeapparat, som dogger inni og som varmetrådene i ruta ikke virker, og varmetrådene i setet, og intervallen på vinduspusseren, og låsen på bagasjerommet. Men det er en helt annen historie...

marianne

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 28-10-04, 15:10   #798
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Flere bilhistorier, men ikke kvyttet til is og kulde.

Jeg hadde hund for noen år siden. Den spiste opp bilen min innvendig for 30.000,-
Alle knotter og spaker og ratt var helt taggete, hvis de var der i det hele tatt. Nakkestøtta hadde smakt knallgodt og taket var visst desserten.....

En venn av meg som lånte bilen en gang, lurte på om jeg hadde angst når jeg stoppet på rødt lys eller noe... Trodde giret mitt var en mine.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 28-10-04, 15:23   #799
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Tusen takk for gode tips, Nille! Og for gode historier Anne og Marianne! Det er da godt jeg ikke er den eneste som opplever ting i og med bilen!

Jeg ønsker meg en ny Passat stasjonsvogn - dørene skal vist nok ha blitt bedre på folkevognene siden jeg kjøpte bil sist. Den har bedre plass til bena i baksetet, slik at det faktisk blir plass til en hel familie i bilen. Også skal jeg ha 4 hjuls trekk - det er i hvertfall drømmen. Og hengerfeste, og aircondition, og en god stereo, og skinnseter og ..
*drømme*

Skal bare vinne i tipping først!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 28-10-04, 15:30   #800
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg vil også ha ny bil snart. Den skal ha bakdører, det har ikke den jeg har nå. Også skal den ha håndtak til å ta igjennom ikke oppi...skjønner? Foratte da brekker neglene når håndtaket glipper når døra er frosset igjen. Ikke kvinnevennlig med sånne håndtak. Også vil jeg ha skikkelig stereoanlegg. Gjerne firehjulstrekk, men ikke en nødvendighet. Dører og håndtak er viktigst....sambo synes jeg bør ha automatgir Skjønner ike hvorfor. Det er da så greit å kjøre på et gir hele tida

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn

Sist redigert av Anne : 28-10-04 kl 15:57. Årsak: skriveleif....
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no