Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 30-12-04, 20:28   #926
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Så koselig mofe!

Min svoger og svigerinne husker jeg stivpyntet seg skikkelig et av de første årene de var sammen på nyttårsaften. Han i dress eller smoking og hun i sid kjole og oppsatt hår!
Gøy å gjøre noe utenom det vanlige uansett. Regner med at kalkun ikke er hverdagsmat hos dere?

Stjerneskudd har alltid jeg likt også, har aldri vært så veldig glad i rakettene, men stjerneskudd er kjempefint synes jeg! Skikkelig pingle vættu

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 30-12-04, 20:32   #927
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Ja, vi skal pynte oss begge to, men det blir bukse på meg da.. men den er litt fin iallfall! Selv om jeg tenker at jeg må kneppe opp når jeg inntar slutten av måltidet..

Vi spiser bare kalkun en gang i året ja, på nyttårsaften. Lager maten sammen, og det er veldig hyggelig.

Forresten, vi tenkte å lage kalkunen på svak varme i ovnen.. Den er 5,5 kilo, og vi tenkte å steke den på 100 grader, så den blir myk og saftig og flott. Noen som aner hvor mange timer jeg må beregne? Hvis vi skal spise rundt 2000 f.eks, når må jeg sette den inn da?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 30-12-04, 20:44   #928
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

For stor kalkun (4-5 kilo) står det at steketiden er ca. 4 timer i den smårutete kokeboka mi. Kanskje du i hvert fall skal beregne 4 og en halv da...
Altså inn i ovnen halv fire?

Åh, kalkun er så godt! Restene dagen derpå er minst like gode, synes jeg. Og tenk alt som kan fryses ned til lunsjer og lettvintmiddager! Vi skal også spise kalkun i morgen hos noen naboer som vi skal til. På fest for store og små - altså barn og voksne.

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 30-12-04, 20:50   #929
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Det er egentlig helt latterlig.. Kjæresten kjøpte en kalkun på 5,5 kg.. og det er nok til 11 personer!!! Så vi har mat til langt uti januar jah... Men restene er noe av det bedre synes jeg, også kan jeg kanskje fryse ned også?

Nå har jeg laget urte-krydder-marinade på kjøkkenet.. Rapsolje med knust sitronmelisse, tørket rosmarin, bittelitt hvitløk, bittelitt gressløk, pepper, salt (for mye tror jeg) og.. hmmm.. jo litt estragon Håper det blir bra!

Sitat:

For stor kalkun (4-5 kilo) står det at steketiden er ca. 4 timer i den smårutete kokeboka mi. Kanskje du i hvert fall skal beregne 4 og en halv da...
Altså inn i ovnen halv fire?

Og det er på hundre grader eller? Jeg leste et sted at det var halvtime pr. kilo om man stekte på 160.. så det høres jo kanskje logisk ut..?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 30-12-04, 20:55   #930
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Det blir sikkert kjempegodt, mofedilla!

Det står 160 grader forvarmet ovn i kokeboka ja. Det følger vel med "bruksanvisning" også, og der bør det stå. Hvis ikke du har kastet den som vi pleier å gjøre for å plass til kalkunen uten esken i fryseren...

I dag har vi kjøpt bursdagspresanger på tilbud i lekebutikken til minstemann og jeg har ryddet i klesskapet mitt. Det trengtes, jeg har ett skap og normalt MYE klær...
Nå har jeg fått servert rødvin foran pc'n og onga ser på tegnefilm.

Godt med fri altså!

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 30-12-04, 22:17   #931
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne

Det blir sikkert kjempegodt, mofedilla!

Det står 160 grader forvarmet ovn i kokeboka ja. Det følger vel med "bruksanvisning" også, og der bør det stå. Hvis ikke du har kastet den som vi pleier å gjøre for å plass til kalkunen uten esken i fryseren...

I dag har vi kjøpt bursdagspresanger på tilbud i lekebutikken til minstemann og jeg har ryddet i klesskapet mitt. Det trengtes, jeg har ett skap og normalt MYE klær...
Nå har jeg fått servert rødvin foran pc'n og onga ser på tegnefilm.

Godt med fri altså!

Det står halvtime pr. kilo på 160 grader. 5,5 kilo blir altså 2 timer og 45 minutter om jeg steker på 160 grader.

Men vi tenkte at vi skulle steke den på 100 grader i stedetfor, så den blir saftigere.. hvor lenge skal den steke da mon tro?

160 grader.. 100 grader er ca. 2/3 av 160 grader.. (om man kan regne på slikt da, mulig det ikke blir det samme)..

Så da må man kanskje steke det 1/3 lengre enn 2 timer og 45 minutter? Og det bliiiir.. omtrent en time.

Så da blir vel kanskje svaret at jeg skal steke den på 100 grader i fire timer?

Som du sa, marianne...

Tror jeg setter den inn kl. 14 jeg.. på 100 grader, også får den termostat-saken sprette ut sånn rundt 18 en gang.. Den kan jo stå og kose seg litt for seg selv også da.. for jeg må jo lage saus og poteter også

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 30-12-04, 22:35   #932
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

gleder meg masse til nyttårsaften!! skal treffe en venninne som jeg ikke har sett på kjempe- kjempe lenge!!!!

skal gå til innkjøp av stjerneskudd imorgen og jeg skal ha med meg nøtter til kvelds-snacks!

også må jeg tilslutt beklage at jeg ikke har skrevet her på lenge!!!!! nå er det bare å stå på til imorgen!!!!

bare 67 innlegg igjen!!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 30-12-04, 22:37   #933
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Heheei aline!

Jeg er ikke så flink lavkarbomessig sett nå nyttår.. (eller, eh.. ikke i det hele tatt de siste to-tre ukene egentlig..) - det blir poteter og vin og godteri og potetgull og.. ja, i det hele tatt.

Men det skal bli godt da!

Også får vi bli flinkere over nyttår, iallfall jeg har planlagt det.. Selv om lavkarbomat har en tendens til å invadere lommeboka mi..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 30-12-04, 22:46   #934
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

løsning på lommeboksinnvasjon!!!! :

svensketur!!!!! en stor fryser er selvsagt nødvendig!!!
problemet mitt har pleid å være å klare å huske på å bruke de fryste varene (jeg prøver å sette rekord i antall å'er i en setning )
men nå, så må jeg jo bruke av kjøttet!!!!

godt nytt år!!! (snart )

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 30-12-04, 22:49   #935
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Var litt i tvil om det siste innlegget ditt der var langt nok aline, men så telte jeg, og det var akkurat 50 ord! Du er flink altså

Ja, svensketur er jo en genial ide det.. hadde det ikke vært for at bilen vår (eller kjæresten sin da) er helt manisk-depressiv for tiden.. Nå har vifta slutta å virke, så det er så mye dogg, og det varer de første fem minuttene vi kjører.. I tillegg er den sånn halvveis vrak både når det gjelder det ene og det andre.. så idag sa jeg til darlingen at jeg ikke vil på langkjøring med den mere.. Men det blir nok svensketur så fort vi får ny bil! (Eller han da, jeg har ikke råd)

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 30-12-04, 22:53   #936
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

buss, buss, buss, buss ,buss, buss, buss!

husker ikke prisen , men det er ikke så veldig dyrt! husk trillekoffert til alle de tunge varere

noen burde finne opp svinesundtrillekofferten!!! en koffert med kjølerom og fryserom!!! pluss flaskeholdere

tilslutt må jeg tilføye at jeg selvfølgelig sjekker hvor mange ord jeg skriver!!!!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 30-12-04, 22:56   #937
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Buss til Svinesund? Tja.. kanskje det ikke er en så dum ide som det først høres ut som? Men jeg må kanskje dele sete med masse minstepensjonister?

Kan jo reise med venninne f.eks, det er jo ikke så dumt.. Hm, dette skal jeg jammen tenke på.. Får ta med meg den svære sekken min da, fjellsekken.. og fryseposer og anna smarte ting..

Lurer på om det går buss fra Ås? Eller Ski eller Moss ellernoe..

*forske på*

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 30-12-04, 22:59   #938
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

E'kke så sikker på at det er lurt å steike på 100 istedet for 160 grader, mofe!
Jeg veit ikke men tror det ikke...

På nyttårsaften tror jeg at jeg skal ha på meg et sort skjørt og en sort flerfarget "selskaps"poncho. Er ikke så stivpyntet selskap vi skal i. Ellers så har jeg vel noen kjoler å velge mellom, men tror jeg går for skjørt og poncho. Sider jeg har ryddet i klesskapet mitt i dag, har jeg jo oversikt! Alle jakkene mine (og forsåvidt alt annet) er igjen ordnet etter farge. Jeg kjøper alltid jakker jeg: cordblazere, olajakker, dressjakker osv. Og så mangler jeg alltid bukser og gensere. Kjøper ALLTID jobbeklær/penklær før hjemmeklær/fritistøy/casual wear. Hvorfor? Liker å pynte meg da vel!

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 30-12-04, 23:07   #939
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

bussen stopper helt sikkert i enten ski eller moss!! oi!! e6 ekspresse stopper i korsegården, ås!! kr 130 hver vei for studenter til strømstad og kr 120 til svinesund svensk side!!

kan være greit å reise med noen, senker kanskje harry-følelsen et par hakk...??

fem ord til, så er jeg på femti!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 30-12-04, 23:17   #940
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Jeg kommer ilende til, for jeg er kalkunekspert!

Kalkunen blir kjempegod ved å steke den på lav varme. Bruk 90 grader og varmluft. Men ikke stek den så lenge som til den røde proppen spretter ut, for da blir den tørr. Den spretter ut ved 82 grader, og kalkunen er best når steketermometeret viser 65 grader.... Hvor mange timer det tar vet jeg ikke, men jeg synes fire timer høres fornuftig ut. Men om du setter den inn klokka 14, og den er ferdig klokka 18, så er det bare å sette ovnen på 60 grader, åpne ovnsdøra på gløtt, og så er den perfekt til middagen.

Lykke til!

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?
Gammel 30-12-04, 23:21   #941
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

mmmmmmm! kalkun!!! aner ikke hva menyen er der jeg skal imorgen og det er litt spennende! håper det er masse grønt til, lenge siden jeg har smakt noe nytt, nå!

nå skal jeg gå å legge frem klærne for imorgen, kanskje prøve de på for å se om de ikke har blitt for trange siden igår...??

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 30-12-04, 23:22   #942
Gir
Seniormedlem
 
Gir sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 610
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

Vi skal lage skinkestek med masse grønnsaker og god saus. *Sikle*
Så har vi besøk av mine søstre som skal være med oss på festen i morgen. En kompis og et vennepar kommer også på festen.
I dag kjøpte min kjære Ingo alkoholfri chamagne til meg sånn at jeg kan late som jeg drikke så vi slipper å avsløre at jeg er gravid enda

__________________
Folk som sier de sover som et barn, er som regel barnløse

Delmål:


Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke
Gammel 30-12-04, 23:43   #943
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

Jeg kommer ilende til, for jeg er kalkunekspert!

Kalkunen blir kjempegod ved å steke den på lav varme. Bruk 90 grader og varmluft. Men ikke stek den så lenge som til den røde proppen spretter ut, for da blir den tørr. Den spretter ut ved 82 grader, og kalkunen er best når steketermometeret viser 65 grader.... Hvor mange timer det tar vet jeg ikke, men jeg synes fire timer høres fornuftig ut. Men om du setter den inn klokka 14, og den er ferdig klokka 18, så er det bare å sette ovnen på 60 grader, åpne ovnsdøra på gløtt, og så er den perfekt til middagen.

Lykke til!

Genialt råd MHM, tuuuusen takk! Nå har jeg endelig en unnskyldning ovenfor kjæresten til å kjøpe steketermometer også Har prøvd hver gang vi har vært på rimi, men han har bare sagt "neida, vi har ikke bruk for det"

Men hvor skal dette termometer settes da? Låret? Brystet? Eller kanskje ved siden av der det andre termometeret er?

Åh, gleder meg til maten imorra, altså! Kjæresten har kjøpt en dyr 14 år gammel champagne, så dette blir supert, tror jeg

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 31-12-04, 12:49   #944
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Hei igjen mofedilla. Svarer i 1000-tråden jeg, i.o.m. temaet nå er nyttårsaften.... Jeg setter inn steketermometeret i brystet. Prøver å få spissen midt i kjøttstykket, for det er der det blir sist stekt. Ulempen med å steke en hel kalkun er at lår og bryst blir litt ulikt ferdig, men det er nå engang slik vi liker å servere det på nyttårsaften da!

Jeg skal lage elggryte i dag, etter at selskapet vi egentlig skulle i ble avlyst pga syk vertinne. Kanskje fruktsalat til dessert om jeg ikke finner på noe annet. Vi inviterer våre beste venner (min manns søster og min bestevenninne), for de er så lette å omgås, og de har barn på samme alder som våre. Det er så koselig at barna også er bestevenner med hverandre! Gleder meg.

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?
Gammel 31-12-04, 12:53   #945
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

wow, nå har vi 945 innlegg i 1000 tråden vår!

Nei, ni hundre og førtiseks med mitt innlegg!
Vi rekker nok 1000 til treffet, men ikke til nyttår..., - med mindre noen kjeder seg mye i kveld da...
Noen som blir med på tusentrådparty i kveld??? [img]images/gulesmilier/happybday.gif[/img] (sånn gratulerer med dagen til det nye året smiley! )

Neivel... da så.....

Takk for det gamle folkens!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 31-12-04, 14:19   #946
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

bare 53 innlegg "to go" etter dette...

kanskje vi klarer det, kanskje ikke...?? ok, jeg tror ikke det går før kl 24 ikveld, men vi kunne ha klart det!!!! hvis ikke det hadde vært så labert her inne i romjula

godt nytt år til alle !!! og takk for det gamle!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-12-04, 14:51   #947
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Godt nyttår alle sammen!

Jeg kan godt gjøre en innsats for at 1000-tråden skal bli en ordentlig 1000-tråd før kl. 12, men jeg skal bort kl. 19 i kveld. Før det er jeg med!

Vi skal også til noen hvor barna har andre barn og være sammen med og ha det gøy med. Er for så vidt glad vi ikke skal være her, for det blir høy lyd og masse barn. De gleder seg enormt da.

Husk å ta på parfyme, da det blir mye klemming i kveld

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 31-12-04, 14:58   #948
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Hallo alle sammen!

Ikke klare tusen før 12 inatt???? SPRØYT!!

Hvor vanskelig kan det være, liksom?

Jeg sto opp nå jeg.. og darlingen er på butikken og kjøper stangselleri... og jeg tenkte å ringe og si at han måtte kjøpe termometer også.. men mobilen hans ligger her, så da blir det nok bare kalkuntermoen ikveld.. OI HERREGUD... KLOKKA ER JO TRE!!! jeg må jo sette inn kalkunen!!! UÆÆÆÆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 31-12-04, 15:02   #949
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

jeg skal ikke noe sted før kl 17 (inkludert tid til dusjing og pynting )
forresten burde vel egentlig begynne med det halv fem , for sånnt tar alltid myyyyye lengre tid enn man først tror. og jeg pleier å få dårlig tid....! merkelig hvordan det samme skjer gang på gang på gang uten at man gjør noe med det...?

men idag skal jeg ikke stresse!!!! (he,he,he... )

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-12-04, 16:04   #950
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

DRAMA PÅ KJØKKENET!!!

Nå skal jeg altså fortelle om hva som skjedde etter mitt siste innlegg... Jeg løp på kjøkkenet i truse og bh, og tok ut kalkunen fra kjøleskapet.. Og hva skjedde? Sylteagurkglasset deiset rett ned i bakken og knuste... IIIK!

Så jeg vasket opp og gjorde klar langpanne, og nå har vi bundet den opp og laga stuffing..
Men nå skriver kjærestenpå hjelp..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no