Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

3 uker på ketolyse og ned en kilo

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-02-09, 19:56   #1
amidela
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 8
amidela er på en erverdig vei

3 uker på ketolyse og ned en kilo

Har nå gått tre uker på ketolyse kuren,og gikk ned 2 kilo første uka. De to siste ukene har jeg gått opp en kilo. Skjønner ikke helt hva jeg gjør feil jeg!
Jeg går vært i ketose hele tiden!

En typisk dag ser slik ut:
Frokost, noe kjapt (dårlig tid så morgenen :P) feks agurk eller noen ostebiter.
Lunsj, salat med agurk, fetaost, purre, rapidsalat, paprika, noe kjøtt. Heller litt olje fra fetaosten over salaten. .
Middag, kjøtt (som regel svinekjøtt, kylling eller kjøttdeig. Har ofte brokkoli og purre til. Dette steker i masse smør.
Kvelds,ostebiter,brieost.. Har spist sukkerfri sjokolade og litt bacongull innimellom.

De siste to ukene går jeg altså gått opp en kilo. Noen som kan ha noen god idé om hvorfor? Har kuttet ut sukkerfri sjokolade og fløte i ett par dager nå,for å se om det kunne være det,men merker ingen forskjell enda hvertfall.

amidela er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 20:06   #2
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: 3 uker på ketolyse og ned en kilo..


jeg pleier å gå opp før jeg skal ha besøk av Tante Rød ELLER hvis jeg har spist noe salt kvelden før jeg veier meg..

Ellers kan man lett få i seg litt mye energi hvis man spiser mer enn en neve baconcrisp/nøtter per dag...

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 21:23   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: 3 uker på ketolyse og ned en kilo..

Baconcrisp er salt, som binder mye vann.
Eksempel fra egen erfaring: Drakk pepsi max, og spiste bacon crisp i helga (ganske mye av begge deler), gikk opp 1,5 kg...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 22:37   #4
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: 3 uker på ketolyse og ned en kilo

Hei,
Drikker du nok vann?
Tar du Ketolyse-tablettene?
Ikke gi opp

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 23:39   #5
amidela
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 8
amidela er på en erverdig vei

Sv: 3 uker på ketolyse og ned en kilo

jeg drikker masse vann. Drikker kun vann. Jeg tar tablettene også. Har ikke planer om å gi opp,men kjenner jeg begynner å bli litt utålmodig!

amidela er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 08:25   #6
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: 3 uker på ketolyse og ned en kilo

Har du gått ned noe før du begynte på ketolyse, hva spiste du i ukene før du begynte?
Og hvor mye vil du ned, og hvor mye veier du?

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 08:55   #7
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: 3 uker på ketolyse og ned en kilo

Jeg opplevde nøyaktig det samme, men begynte å gå ned igjen da jeg kuttet ost, fløte og rømme.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 10:58   #8
amidela
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 8
amidela er på en erverdig vei

Sv: 3 uker på ketolyse og ned en kilo

Jeg gikk ikke ned noe før jeg begynte på ketolyse. Gikk heller litt opp, fikk ny jobb for noen mnd siden,og var før veldi aktiv i jobben,mens den jobben jeg har nå er veldi stillesittende. Jeg hadde ett vil jeg si normalt kosthold,med unntak av at jeg spiste litt for mye sjokolade :/ jeg veier 99 kilo og vil helst ned til hvertfall 65 kilo.

amidela er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 11:08   #9
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: 3 uker på ketolyse og ned en kilo


For å vite hvor mye du egentlig spiser kan det være lurt å plotte det inn på www.diett.no. Da ser du hvor mye kalorier du får i deg også, i tillegg til karber, fett og proteiner...

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 12:37   #10
Min@
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 1
Min@ er på en erverdig vei

Sv: 3 uker på ketolyse og ned en kilo

Rart at du har gått opp.. men trener du eller er aktiv? i tillegg er masse vann veldig viktig.Jeg har vært i ketolyse i 4 uker og har gått ned 10 kg.. Men jeg trener,går turer og har brukt kosterstattere.Det funket for meg

Min@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 00:49   #11
Kristina S
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 24
Kristina S er på en erverdig vei
Smile

Sv: 3 uker på ketolyse og ned en kilo

Opprinnelig lagt inn av Min@, her.

.Jeg har vært i ketolyse i 4 uker og har gått ned 10 kg.. Men jeg trener,går turer og har brukt kosterstattere.

Helt fantastisk! Godt jobbet. Hvor mye veier du? Lurer på dette fordi jeg lurer på om det er mulig at jeg kan gå ned så mye også, så fort!

Kristina S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins introduksjonsdiett/ ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
"10 uker - 10 kilo (selv gikk jeg ned 14! Ola)" Eva Lavkarbobøker 3 18-07-11 20:00
Har bare gått ned 3 kilo på 3 uker - hvorfor ? Morradi Ketolysekuren 29 03-10-07 09:11
3 uker på ketolyse ... cilemora Ketolysekuren 4 17-09-07 11:52
12 uker= - 4,5 kilo manikken Spørsmål og svar 10 05-06-06 10:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no