Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Jeg forstår det ikke? Men glad til!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-07-12, 10:18   #1
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Jeg forstår det ikke? Men glad til!

I sommer, (altså, ruffly de 3-4 siste ukene) har ting virkelig gått skeis! Jeg har ikke turt å trø på vekta, å har blindt lukket øynene for det jeg har puttet i meg. Jeg har vært flink! Bare at jeg HAR unnet meg litt potetsalat til grillmaten, å en IKKE så fult lavkarbo øl (En av disse ikke-lavkarbo øllene ganske mye, faktisk) Jeg vet jeg var ute av ketosen, så det orket jeg ikke sjekke en gang. Jeg har en gang hatt brød til frokost, å spist litt potetgull en annen kveld.

Altså, levd halvveis slik jeg gjorde før. Både brød og potetgull var oppskrytt. Men jeg har ikke spist godteri og drukket brus. etc.

I nesten 4 uker holdt jeg meg unna vekta. På mandag ble jeg og mannen min streng igjen! Å jeg veide meg i går, å står på akkurat det samme som for 4 uker siden. Hakeslep. Jeg vet vekta surrer av og til hvis gulvet er skjevt der den står, så jeg flyttet den rundt over alt. Å endte ute på verandaen i trusa og singlet å veide meg. Joda, veier det samme som siste veiedag som var for ca 4 uker siden.

Men så tenkte jeg at det var karbohydratene som lurte meg! At de bare lokker meg med stillestående vekt, også plutselig BAM. For det har skjedd før, så om ikke annet er jeg enda mer streng nå, enn før. For nå skal jeg vise min takknemlighet for at jeg fikk leve "Litt digg" i sommer, uten at vekta rikket seg. Å i dag har den gått enda mer ned, første delmål er straks nådd! Må si jeg er ganske fornøyd så langt

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 10:21   #2
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Jeg forstår det ikke? Men glad til!

Å min mann har forresten gått ned masse også Mindre mage, innerst hakk på belte, å jobb-buksa går han bare å drar opp! For den er for stor! Så han syns det er kjempestas.

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
det er noe jeg ikke forstår tigerjenta Spørsmål og svar 8 31-07-11 14:24
Han forstår det ikke helt.. kamp Lavkarbo generelt 0 04-11-10 15:04
Jeg forstår ikke dette... minna Lavkarbo generelt 40 23-03-10 18:05
Forstår ikke noe! Teaser Ketolysekuren 22 13-08-08 08:46
Jeg forstår ikke dette Flisa Ketolysekuren 6 07-08-08 11:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no