Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Trenger kommentarer på kostplanen min ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-12-10, 21:48   #1
Debbie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 34
Debbie er på en erverdig vei

Trenger kommentarer på kostplanen min ...

Da er jeg i gang.
Har laget et opplegg som jeg håper vil holde meg lavt i karbo, og ha nok fett. Skal prøve å ikke komme ned i ketose, jeg tålte litt for dårlig den overgangsfasen før det stabiliserer seg. Ønsker meg innspill på denne. Håper jeg har lagt den riktig sted på forumet?
Ok, her er planen:



10: Hemp-protein som jeg shaker m hvetegress og spirulina og litt lecitin i vann m stevia og 2-3 ts raw-kakao.
3 riskaker m tunefisk og olivenolje


12: Nøtter


14: 2 knekkebrød m makrell og litt olivenolje på. (eller evt. salat)


16: 2 halve avokado m salt.


18: Middag: Kalkun, fisk eller lammekjøtt m grønnsaker (etter oppskrift, Rømertopf eller stekepose er favoritt)


20: Nøtter


Lørdag: Diett-gele m agavesirup

Drikke: Et par flasker vann, Farris, et par kopper te eller kokt vann og en kaffekopp eller to m H-melk(greier ikke fløte)

Faste spisetider: 10, 12, 14, 16, 18, 20

Skal ned ca 20 kilo før sommeren. Tror dere jeg greier det på denne dietten? Evt hva bør byttes ut?

TAKK for kommentarer!!


Sist redigert av Debbie : 07-01-11 kl 15:59.
Debbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 10:42   #2
mama67
Seniormedlem
 
mama67 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund
Innlegg: 813
mama67 har en fantastisk aura rundt segmama67 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trenger kommentarer på kostplanen min...

Nå er jeg ingen ekspert, men jeg syns det ser ut som lite mat. Og veldig lite fett der, så vidt jeg kan se. Du skriver egenkomponert på kostholdsfilosofi. Hva med å finne en retning innen lavkarbo som du syns passer deg, og starter der. Så kan du heller gå mer over på egenkomponert etter en stund.

mama67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 10:49   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trenger kommentarer på kostplanen min...

Hei! Jeg synes at dette så litt stusslig ut kanskje? Hvis du ikke ønsker å være i ketose - kan det være greit for deg å finne ut hvor grensen DIN går - det gjøres ofte ved å starte på minimum og øke med 5 gram pr uke, men jeg forstår det slik at du ikke ønsker overgangsfasen igjen. Du KAN også gjøre overgangsfasen lettere ved å bruke flere uker på å redusere karbomengdene du spiser - reduser litt hver uke - og overgangsfasen bør gå lettere.

Jeg vet ikke hvor store mengder du spiser - så jeg ville regnet ut fordelingen av karbo, protein og fett på menyen din - da vil du få en pekepinn om du ligger ok an, regn også ut kcalorier så du er sikker på at du spiser NOK mat.

Holder du deg under 72 gram karbo pr dag sier Lutz at du ikke trenger å redusere fettinntaket - så det kan kanskje være en start-verdi for deg.

Ellers er jo fedon lindberg kanskje et bedre alternativ i starten for deg - av erfaring vet jeg at det er vanskelig å spise "riktig" på en ny måte hvis man ikke har mye kunnskap

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 12:21   #4
Debbie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 34
Debbie er på en erverdig vei

Sv: Trenger kommentarer på kostplanen min...

Opprinnelig lagt inn av mama67, her.

Nå er jeg ingen ekspert, men jeg syns det ser ut som lite mat. Og veldig lite fett der, så vidt jeg kan se. Du skriver egenkomponert på kostholdsfilosofi. Hva med å finne en retning innen lavkarbo som du syns passer deg, og starter der. Så kan du heller gå mer over på egenkomponert etter en stund.

Hei sann,
Jeg har forstått det slik av det jeg har lest at hvis man skal følge filosofien med mye fett, bør man holde seg unna karber. Siden jeg har lagt opp til litt karber, tenkte jeg at hvis jeg pøser på med fett, vil jeg gå OPP i vekt, og ikke ned. Stemmer ikke det? Derfor tenkte jeg å holde meg til FÅ karber, men ikke SÅ mye fett heller, utav det jeg har lest. Er jeg helt på bærtur?

Debbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 14:13   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trenger kommentarer på kostplanen min...

Opprinnelig lagt inn av Debbie, her.

Hei sann,
Jeg har forstått det slik av det jeg har lest at hvis man skal følge filosofien med mye fett, bør man holde seg unna karber. Siden jeg har lagt opp til litt karber, tenkte jeg at hvis jeg pøser på med fett, vil jeg gå OPP i vekt, og ikke ned. Stemmer ikke det? Derfor tenkte jeg å holde meg til FÅ karber, men ikke SÅ mye fett heller, utav det jeg har lest. Er jeg helt på bærtur?

Neida, du er ikke helt på bærtur

Sitat:

Holder du deg under 72 gram karbo pr dag sier Lutz at du ikke trenger å redusere fettinntaket - så det kan kanskje være en start-verdi for deg.

som jeg sier tidligere - en startgrense for deg å begynne med kan være rundt 70 karber pr dag - da trenger du ikke tenke på fettet. Alle er individuelle, du må nesten bare prøve deg fram

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 16:00   #6
Debbie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 34
Debbie er på en erverdig vei

Sv: Trenger kommentarer på kostplanen min...

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Neida, du er ikke helt på bærtur

som jeg sier tidligere - en startgrense for deg å begynne med kan være rundt 70 karber pr dag - da trenger du ikke tenke på fettet. Alle er individuelle, du må nesten bare prøve deg fram

Da tror jeg at jeg havnet på litt Lindberg-ish kostplan?

Debbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 20:37   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trenger kommentarer på kostplanen min...

Opprinnelig lagt inn av Debbie, her.

Da tror jeg at jeg havnet på litt Lindberg-ish kostplan?

Lindberg er fint for de som ikke ønsker å være i ketose.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 08:08   #8
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Trenger kommentarer på kostplanen min...

Jeg ville ha droppet fruktosen og agavesirupen da. Bruk heller sukrin eller stevia, og begrens mengden søtningsmiddel du bruker, til ikke hver dag kanskje?

Ellers har jeg ingenting konstruktivt å komme med annet enn bittelitt mer fett og herregud...HAMP og HVETEGRESS? Høres ufattelig usmakelig ut

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 17:20   #9
Debbie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 34
Debbie er på en erverdig vei

Sv: Trenger kommentarer på kostplanen min...

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg ville ha droppet fruktosen og agavesirupen da. Bruk heller sukrin eller stevia, og begrens mengden søtningsmiddel du bruker, til ikke hver dag kanskje?

Ellers har jeg ingenting konstruktivt å komme med annet enn bittelitt mer fett og herregud...HAMP og HVETEGRESS? Høres ufattelig usmakelig ut

Meget, meget sundt og med meg som skal spise bittelitt karber tror jeg deg går greit å blande vann og litt ananasjuice å ha det i. Smaker faktisk slett ikke verst, og hemp er protein

Debbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 17:42   #10
drodla
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger kommentarer på kostplanen min...

Opprinnelig lagt inn av Debbie, her.

Meget, meget sundt og med meg som skal spise bittelitt karber tror jeg deg går greit å blande vann og litt ananasjuice å ha det i. Smaker faktisk slett ikke verst, og hemp er protein

Den ananasjuicen høres ut som veldig mye karber for lite glede. Eller tar jeg feil?

(resten høres mest ut som hestefor, men tviler ikke på at det er sunt)

  Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 18:01   #11
Debbie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 34
Debbie er på en erverdig vei

Sv: Trenger kommentarer på kostplanen min...

Opprinnelig lagt inn av drodla, her.

Den ananasjuicen høres ut som veldig mye karb+er for lite glede. Eller tar jeg feil?

(resten høres mest ut som hestefor, men tviler ikke på at det er sunt)

Kanskje jeg må avstå fra vaniljekesamen, eller bruke vann m stevia....?
Snakk om en halv dl...
Skal jo følge Lindberg, da, så litt karber går kanskje?

Hemp-protein er grønt pulver, finnes også som olje og frø, altså ikke hamp som til hester

Debbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 18:08   #12
drodla
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger kommentarer på kostplanen min...

Opprinnelig lagt inn av Debbie, her.

Kanskje jeg må avstå fra vaniljekesamen, eller bruke vann m stevia....?
Snakk om en halv dl...
Skal jo følge Lindberg, da, så litt karber går kanskje?

Hemp-protein er grønt pulver, finnes også som olje og frø, altså ikke hamp som til hester

Vet ikke hvor mye det er i hverken ananasjuice eller vaniljekesam (nam) jeg. Og egentlig kan jeg ikke Fedon heller, så hvorfor jeg blander meg inn her vet jeg strengt tatt ikke Skylder på at jeg er syk, og kjeder meg enormt

  Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 18:24   #13
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trenger kommentarer på kostplanen min...

Opprinnelig lagt inn av drodla, her.

Vet ikke hvor mye det er i hverken ananasjuice eller vaniljekesam (nam) jeg. Og egentlig kan jeg ikke Fedon heller, så hvorfor jeg blander meg inn her vet jeg strengt tatt ikke Skylder på at jeg er syk, og kjeder meg enormt

LOL - ikke til at du er syk - men at du plutselig kommer på at dette ikke er noe du kan så mye om (det gjør jeg av og til også - men vanligvis sletter jeg da kladden til innlegget hehe). GOD BEDRING!

Ellers anbefaler jeg TS å kjøpe bøkene til Fedon Lindberg og lese seg litt opp. Han teller ikke karber - det er GI som gjelder. Jeg har gått kurs i Fedon Lindberg - og det kan kanskje være en grei måte å lære seg basicen på? Ellers er bøkene gode og informative synes ihvertfall jeg.
Til info gikk jeg ikke ned et gram på de ukene jeg gikk kurs enda jeg fulgte planen til minste detalj... God mat da!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 15:07   #14
Debbie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 34
Debbie er på en erverdig vei

Sv: Trenger kommentarer på kostplanen min...

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

LOL - ikke til at du er syk - men at du plutselig kommer på at dette ikke er noe du kan så mye om (det gjør jeg av og til også - men vanligvis sletter jeg da kladden til innlegget hehe). GOD BEDRING!

Ellers anbefaler jeg TS å kjøpe bøkene til Fedon Lindberg og lese seg litt opp. Han teller ikke karber - det er GI som gjelder. Jeg har gått kurs i Fedon Lindberg - og det kan kanskje være en grei måte å lære seg basicen på? Ellers er bøkene gode og informative synes ihvertfall jeg.
Til info gikk jeg ikke ned et gram på de ukene jeg gikk kurs enda jeg fulgte planen til minste detalj... God mat da!

Takk for innspill. Har prøvd Fedon kurs før, og også en ukes seminar. Det seminaret er mange år siden,før han ble kjendis, så kanskje jeg skulle melde meg på igjen. Var ikke helt nøye sist, har tatt frem bøkene. Urovekkende at du ikke gikk ned i vekt.


Sist redigert av Debbie : 18-12-10 kl 23:00.
Debbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 19-12-10, 20:00   #15
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trenger kommentarer på kostplanen min...

Opprinnelig lagt inn av Debbie, her.

Takk for innspill. Har prøvd Fedon kurs før, og også en ukes seminar. Det seminaret er mange år siden,før han ble kjendis, så kanskje jeg skulle melde meg på igjen. Var ikke helt nøye sist, har tatt frem bøkene. Urovekkende at du ikke gikk ned i vekt.

Ble nok for mye karbo for meg... har nok kjørt kroppen litt de siste årene så hadde dårlig forbrenning også. Med ekstremt høyt fettinntak da jeg begynte på lavkarbo tror jeg at jeg fikk kick-startet mye i kroppen min igjen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 19-12-10, 21:23   #16
Debbie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 34
Debbie er på en erverdig vei

Sv: Trenger kommentarer på kostplanen min...

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Ble nok for mye karbo for meg... har nok kjørt kroppen litt de siste årene så hadde dårlig forbrenning også. Med ekstremt høyt fettinntak da jeg begynte på lavkarbo tror jeg at jeg fikk kick-startet mye i kroppen min igjen


Hørtes smart ut!

Kanskje det holder å kickstarte etpar uker?

Debbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-12-10, 10:52   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Trenger kommentarer på kostplanen min ...

vaniljekesam inneholder sukker, det er bedre å bruke vanlig kesam med vaniljeessens og litt søtning evt. Eller tyrkisk youghurt.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-12-10, 11:37   #18
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Trenger kommentarer på kostplanen min ...

Men - hvor er maten?! Du har jo bare ett måltid med skikkelig mat (middagen), ellers går det jo i shaker, nøtter og avokado... Høres ut som et pussig kosthold i min ører, men hvis det funker for deg så er det jo det som er hovedsaken. Selv hadde jeg savnet _mat_ om jeg skulle spist sånn. Hvor er f.eks. egg, salater, bacon, fisk?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 22:24   #19
Debbie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 34
Debbie er på en erverdig vei

Sv: Trenger kommentarer på kostplanen min ...

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Men - hvor er maten?! Du har jo bare ett måltid med skikkelig mat (middagen), ellers går det jo i shaker, nøtter og avokado... Høres ut som et pussig kosthold i min ører, men hvis det funker for deg så er det jo det som er hovedsaken. Selv hadde jeg savnet _mat_ om jeg skulle spist sånn. Hvor er f.eks. egg, salater, bacon, fisk?

Må hive inn ett eller to knekkebrød eller riskaker m fisk til frokost, kanskje, og olivenolje over.... skal ikke i ketose...


Sist redigert av Debbie : 31-12-10 kl 12:06.
Debbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 16:04   #20
Debbie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 34
Debbie er på en erverdig vei

Sv: Trenger kommentarer på kostplanen min ...

Opprinnelig lagt inn av Debbie, her.

Da er jeg i gang.
Har laget et opplegg som jeg håper vil holde meg lavt i karbo, og ha nok fett. Skal prøve å ikke komme ned i ketose, jeg tålte litt for dårlig den overgangsfasen før det stabiliserer seg. Ønsker meg innspill på denne. Håper jeg har lagt den riktig sted på forumet?
Ok, her er planen:



10: Hemp-protein som jeg shaker m hvetegress og spirulina og litt lecitin i vann m stevia og 2-3 ts raw-kakao.
3 riskaker m tunefisk og olivenolje


12: Nøtter


14: 2 knekkebrød m makrell og litt olivenolje på. (eller evt. salat)


16: 2 halve avokado m salt.


18: Middag: Kalkun, fisk eller lammekjøtt m grønnsaker (etter oppskrift, Rømertopf eller stekepose er favoritt)


20: Nøtter


Lørdag: Diett-gele m agavesirup

Drikke: Et par flasker vann, Farris, et par kopper te eller kokt vann og en kaffekopp eller to m H-melk(greier ikke fløte)

Faste spisetider: 10, 12, 14, 16, 18, 20

Skal ned ca 20 kilo før sommeren. Tror dere jeg greier det på denne dietten? Evt hva bør byttes ut?

TAKK for kommentarer!!

Heisann!
takk for kommentarer. Har prøvd å forenkle planen, endelig igang. Mange flinke her inne, hvordan greier dere å motivere dere uten kurs? Gjennom forumet? Hvordan bruker dere forumet for å holde motivasjonen? Hvilke tråder sjekker dere? Hvor ofte veie seg? Synes det er vanskelig å lete..... fantastisk mye fint her inne, men hvordan finne det viktigste for å holde motivasjonen oppe?

Debbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 17:12   #21
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Trenger kommentarer på kostplanen min ...

jeg blir veldig motivert av og lese andre som har mye og gode erfaringer.
og det og kunne spørre om ting som man ikke skjønner alt av.
+ blir motivert av hygglige og trivlig mennesker som har forståele om hvordan det er og slite med overvekt. og respektere deg for den man er

alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger litt råd på kostplanen min! pingwin Spørsmål og svar 3 07-12-09 06:02
Kommentarer i bloggene Sugarpill Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 0 24-09-07 17:50
Ønsker kommentarer... ajn Lavkarbo generelt 3 16-07-05 22:19
Kommentarer til denne? hede Lavkarbo generelt 3 16-06-05 00:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no