Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Hva snasker du på?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-01-11, 18:00   #1
Debbie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 34
Debbie er på en erverdig vei

Hva snasker du på?

Når dere skal kosespise eller trenger en oppmuntring i løpet av dagen, hva snasker dere på da? Grønnsaker? Hva slags? Og hvilket triks for å få i seg nok vann? Tenkte vi kunne legge inn snaske-forslag her

NB: Her følger KOPI fra senere svar i tråden, og forespørsel on andre forslag

Det er jo bare å tenke igjennom hvorfor man føler trang til å spise ting. Er man sulten? OK, spis ordentlig mat. Er man deppe? Hvorfor? Er mat/snop løsningen? Nei. Repeter!

Nei, ok-så er ikke mat og snop løsningen. Helt enig. MEN:
Vel så viktig; istedet for å pugge negative statements, med ikke og nei, tror jeg på dette med å finne løsninger, pugge statements med hva jeg KAN, og hva jeg TRENGER ISTEDEN, altså erstatninger. Bedre vaner, som erstatter tidl dårlige vaner. Ideelt sett kan man sikkert finne det egentlige problemet, gå inn og bearbeide, og litt etter litt få bukt med problemet. Dr Phil sa i et program en gang at man begynner å overspise av EN grunn, og fortsetter an en ANNEN. Det tror jeg på. Siden de fleste av oss har begrensede muligheter til å få bukt med alle lik i lasten sånn på en knips, kunne man kanskje i en overgang tygge selleri istedetfor sjokolade, drikke en tekopp istedetfor en cola. Som neste skritt på veien, finne NOE ANNET til å belønne seg med. Altså, lære seg til at mat ikke er belønning og trøst, men all den tid man fortsatt føler behov for belønning og trøst:
SÅ: Hva kan en sette ISTEDETFOR mat? HÅPER PÅ GODE FORSLAG SOM IKKE KOSTER SKJORTA ; )


Sist redigert av Debbie : 29-01-11 kl 16:31.
Debbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 18:37   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva snasker du på?

Kjedelig svar, men Knasker ikke så mye egentlig. Er jeg sulten mellom måltidene tar jeg noen ost og skinkeruller eller mandler.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 18:48   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva snasker du på?

Og jeg spiser når jeg er sulten. Har egentlig ikke faste måltider, men pleier planlegge et par av dem. De andre er mer spontane.. Jeg snasker/snåsser faktisk ikke. Eller dvs jeg kaller dem måltid.
Det er sjelden jeg spiser opp alt jeg har på tallerkenen sånn med en gang.. Jeg småspiser av tallerkenen gjennom dagen slik at når kvelden er der er tallerkenen tom.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 18:49   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva snasker du på?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Og jeg spiser når jeg er sulten. Har egentlig ikke faste måltider, men pleier planlegge et par av dem. De andre er mer spontane.. Jeg snasker/snåsser faktisk ikke. Eller dvs jeg kaller dem måltid.

Hun spurte vel egentlig om hva du gjorde når du skal kosespise eller trenger oppmuntring da Ikke når du er sulten.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 18:51   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva snasker du på?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hun spurte vel egentlig om hva du gjorde når du skal kosespise eller trenger oppmuntring da Ikke når du er sulten.

ÅÅh, men da blir svaret som over.. Jeg spiser rester av det jeg hadde på fatet.. Ikke noe utenom det som allerede er laget. Bortsett fra NØTTER! DET kan jeg ta en neve av innimellom!

Nellie, svaret er NØTTER

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 18:52   #6
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva snasker du på?

Og jeg spiser ikke for å bli oppmuntret! Jeg dusjer, pynter meg og har på den beste godlukta mi! Oppmuntring er mer enn mat.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 18:52   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva snasker du på?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

ÅÅh, men da blir svaret som over.. Jeg spiser rester av det jeg hadde på fatet.. Ikke noe utenom det som allerede er laget. Bortsett fra NØTTER! DET kan jeg ta en neve av innimellom!

Nellie, svaret er NØTTER

Endelig svar avgitt?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 18:53   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva snasker du på?

Jeg tar forresten en Atkinsbar i ny og ne hvis jeg føler for det. Ellers så lager jeg noe lavkarbosnacks

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 18:53   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva snasker du på?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Endelig svar avgitt?

Nja.... Kanskje et glass rødvin??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 18:55   #10
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva snasker du på?

Her kommer det frem..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 18:55   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva snasker du på?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg tar forresten en Atkinsbar i ny og ne hvis jeg føler for det. Ellers så lager jeg noe lavkarbosnacks

Jeg ser på det som et lite måltid hvis jeg ikke har noe annet, ikke som snask. Men det er sjelden, kanskje 1 gang annenhver måned. OST er jeg derimot en kløpper på! Smeltet ost! Med hvitløkspulver på.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 18:56   #12
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva snasker du på?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Her kommer det frem..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 18:56   #13
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva snasker du på?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg ser på det som et lite måltid hvis jeg ikke har noe annet, ikke som snask. Men det er sjelden, kanskje 1 gang annenhver måned. OST er jeg derimot en kløpper på! Smeltet ost! Med hvitløkspulver på.

Jeg kjøper en bar, samboern kjøper 2 liter is og en pose potetgull. Er umulig å forholde seg til denslags uten noe å ty til

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:01   #14
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva snasker du på?

F.eks: grønnsaker som rå blomkål,stangslleri,staver av agurk,paprika med en god rømmedip spekemat med dip, for og nevne noe

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:38   #15
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva snasker du på?

Har egentlig ikke det store snaske-behovet når jeg ikke spiser sukkersaker til daglig. Men det hender jeg tar en liten bit mørk sjokolade. Eller en blanding av div. nøtter + litt jarlsbergost i små terninger, det er godt. Er jeg riktig vågal så kan jeg finkutte et par tørkede aprikoser og hive oppi også, men det er sjeldent.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:43   #16
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva snasker du på?

Jeg var kriminell til å småspise før.. men det var nok bare en vane og hadde ingenting med hverken sult eller sug å gjøre.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 00:24   #17
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Hva snasker du på?

Smoothie er gudd! Ellers syntes jeg det er farlig godt å høvle av noen skiver gräddost

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 00:28   #18
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva snasker du på?

Det varierer veldig. Noen ganger ostechips (med rømme ), andre ganger skyr med fløte. Eller tyrkisk youghurt med bær. Eller spekeskinke med majones....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 00:45   #19
nonta
Medlem
 
nonta sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
Innlegg: 270
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva snasker du på?

Jeg er en sjokoholiker så jeg koser meg med lavkarbokakao, da blander jeg valhrona kakaopulver ut i kokende vann sammen med søtstoff (suketter el sukrin) og har i en fløtedæsj. (luksusvarianten for dager jeg har spist ekstra lite har jeg litt piska krem i) Har tenkt å gå over på rått kakaopulver, blir sunnere da.....
Ellers så spiser jeg en (liten) bit hjemmelagd cocosa konfekt med nøtter og råsjokolade. Regner disse som måltider...

__________________




Min blogg: http://purefoodlifestyle.blogspot.no/
nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 15:30   #20
Debbie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 34
Debbie er på en erverdig vei

Sv: Hva snasker du på?

Opprinnelig lagt inn av nonta, her.

Jeg er en sjokoholiker så jeg koser meg med lavkarbokakao, da blander jeg valhrona kakaopulver ut i kokende vann sammen med søtstoff (suketter el sukrin) og har i en fløtedæsj. (luksusvarianten for dager jeg har spist ekstra lite har jeg litt piska krem i) Har tenkt å gå over på rått kakaopulver, blir sunnere da.....
Ellers så spiser jeg en (liten) bit hjemmelagd cocosa konfekt med nøtter og råsjokolade. Regner disse som måltider...

Skal du ha full effekt av den dyrere raw-kakaoen, så ikke bland den i kokende vann-da forsvinner mye av næringen. Jeg vet ikke hvordan man lager dette ellers, men det er jo litt bortkastede penger hvis du betaler for ikke-varmebehandlet mat(hvor næringstoffene er bedre bevart)og så varmebehandle den selv? Hvor kjøper du valhrona kakao?

Debbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 15:47   #21
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Hva snasker du på?

Jeg er nybegynner i gamet, og opplever egentlig ikke noe behov for å snaske mellom måltidene, men i går hadde jeg en veldig merkelig opplevelse. Jeg hadde så enormt behov for å Putte Noe i Munnen. Men jeg var langtfra sulten, og hadde ikke lyst på hverken søtt eller salt. Var rett før jeg knasket isbiter bare for å Ha Noe i Munnen. Sært.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 16:04   #22
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva snasker du på?

Har fått dilla på ostechips av kavli, med rømme og kjøttpålegg

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 16:17   #23
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Hva snasker du på?

Nøtter, atkins bar, noen få biter sukkerfri melkesjokolade fra cloetta(aldri mer enn en rad), mørk sjokolade, ost, skinkerull, etc etc.. men holder dette til en gang iblant i helgene dog..!!

Så hender det at jeg drikker ett glass pepsi max.. Også kun i helgene.. Farris med litt fun light i i ukene hvis jeg bare MÅ:.. Men det går bare i vann sånn generelt..

Har alltid vann med meg, Har en flaske i kjøleskapet, en i veska, en i bilen, en på jobb.. Pass på å alltid ha med deg vann, så drikker du og mer. Jeg drikker mellom 3 og 4 liter for dagen på vane. aldri noe pes..

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 16:25   #24
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva snasker du på?

Frukt som eple, pære eller plommer. Er jeg sulten spiser jeg i tillegg ost. For å drikke nok kan jeg tipse om store glass te med litt soyamelk i. Nesten ikke karbo i, slik at man kan drikke masse av det.Og vann må være iskaldt for å smake godt.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 16:36   #25
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hva snasker du på?

Et glass Pepsi Max nesten hver kveld. Mørk sjokolade og salte nøtter i helgene, og noen ganger baconcrisp. Blir desverre fort for mye for jeg har en tendens til å spise til det er tomt, så jeg jobber med å trappe ned. Vil liksom ikke kutte helt ut heller, egentlig mest for å lære meg litt selvkontroll. Har en drøm om å kunne ha mørk sjokolade og salte peanøtter liggende i skapene og så bare spise bittelitt en gang i blant, men foreløpig forsvinner det ganske fort

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no