Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Jeg lurer så veldig!!!!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-03-05, 12:44   #1
blomkarse
Medlem
 
blomkarse sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 86
blomkarse har en fantastisk aura rundt segblomkarse har en fantastisk aura rundt seg

Jeg lurer så veldig!!!!

Kan dere VÆÆÆR så snill å kommentere dagens måltider for meg, har lagt den ut i dagboka mi også, men lite aktivitet der nå..

Opprinnelig lagt inn av blomkarse

Jeg sliter litt med å få helt grepet på hvilke matvarer og mengder som er ok... Så derfor spør jeg dere om denne lunshen og frokosten er OK..

  • FROKOST: 75 gram med All Bran frokostblanding, 1 kiwi, 1 biola youghert og ca 1 dl tjukkmelk

  • Lunch: 2 små avocado, 2 kokte egg, 1 tomat, litt rød paprika og purre + kaviarmix...
Kjempeglad hvis noen kan kommentere dagen min så langt.. Har også trent 1 time med aerobic på formiddagen idag..




__________________


blomkarse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 14:53   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

hvor er proteinene i frokosten din?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 15:57   #3
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av blomkarse

Kan dere VÆÆÆR så snill å kommentere dagens måltider for meg, har lagt den ut i dagboka mi også, men lite aktivitet der nå..

HMM
Skal dette liksom være en lavkarbododiett??????????????????????????????????? ???????????

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 16:03   #4
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Ok skal svare litt mer fornuftig nå,all bran frokost blanding er jo full av karbo,så jeg trodde du tulla rett og slett.Men det jeg egentlig vil si er: at skal du spise lavkarbo og forstå det du gjør,må du rett og slett kjøpe en bok.Atkins,Ketolyse eller Lindberg.

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no