Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Bildetråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-02-12, 18:19   #901
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Fantastisk alle sammen

Og senorita: Du ser ikke ut som samme jenta!! Du ser mange år yngre ut nå

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 18:22   #902
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Senorita: Det ser ut som to forskjellige damer! Wow!
CecVik: LITT forskjell! Utrolig! For en inspirasjon!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 18:24   #903
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Hehe jo takk for det er jo 2 år eldre på siste bildet men hehe

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 22:30   #904
madamode
Seniormedlem
 
madamode sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund - innflytta..
Innlegg: 1.533
madamode er en juvelmadamode er en juvelmadamode er en juvel

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Jeg la ut bilder på den andre bildetråden, men legger de ut her også jeg... Syns selv det er veldig motiverende å se bilder av dere!!!! Så takk til alle som deler! Jeg ser på de ofte, og de bildene hjelper meg til å fortsette!!!

Jeg har gått ned 22,7 kg nå, på 4 1/2 mnd. Her er noen før og etter bilder

holy smoke, dægern for ei fantastisk forandring, Marella!! Du ser smashing ut

madamode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 34 kg takket være lavkarbo og ikke for mye fett! Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 23:22   #905
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av madamode, her.

holy smoke, dægern for ei fantastisk forandring, Marella!! Du ser smashing ut

Tusen takk snille deg

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 23:40   #906
CecVik
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 52
CecVik er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Tusen takk =D

__________________




CecVik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 08:32   #907
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Inspirerende tråd! Wow - så flinke dere har vært alle sammen, jeg ser stor forskjell på alle! Motiverende

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 10:01   #908
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Tusen takk Timich

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 11:52   #909
Disen
Medlem
 
Disen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østlandet
Innlegg: 222
Disen er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Skal jeg tørre, hm alle andre gjør det jo. Første bildet er tatt når jeg var på mitt største januar 2008. Da viste vekta ca.100 kg. Jeg hadde en slanke periode med piller etter dette og gikk ned ca 15 kg, men gikk opp igjen til 96 kg etter et år eller to.
Så startet jeg på lavkarbo 1 januar i år (96 kg)og dette er bilde av med forrige uke. På dette bilde er vekta på 87 kg, det ca - 13 kg fra bilde nr 1.

Trur jeg ser litt forskjell selv iallfall, skal se om jeg finner noen bilder i helfigur også.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 196_12241180700_726800700_919331_8774_n.jpg (47,4 KB, 159 visninger)
Filtype: jpg IMG_1288.jpg (518,8 KB, 158 visninger)
__________________


Midtsommermål - 7 kilo
Disen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/atkins innspirert. Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 13:14   #910
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Det er veldig stor forskjell Disen, ingen tvil om det
Du er flott, og har vært skikkelig flink

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 13:55   #911
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Stor forskjell Disen!! Du er veldig søt

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 14:52   #912
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Disen, her.

Skal jeg tørre, hm alle andre gjør det jo. Første bildet er tatt når jeg var på mitt største januar 2008. Da viste vekta ca.100 kg. Jeg hadde en slanke periode med piller etter dette og gikk ned ca 15 kg, men gikk opp igjen til 96 kg etter et år eller to.
Så startet jeg på lavkarbo 1 januar i år (96 kg)og dette er bilde av med forrige uke. På dette bilde er vekta på 87 kg, det ca - 13 kg fra bilde nr 1.

Trur jeg ser litt forskjell selv iallfall, skal se om jeg finner noen bilder i helfigur også.

Du er ei skikkelig søt jente! Gratulerer med vektnedgangen

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 18:31   #913
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

takk alle Og Disen, man ser stooor forskjell Kjempeflink!!

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 01:42   #914
fa3850
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Vest Telemark
Alder: 48
Innlegg: 13
fa3850 er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Fantastisk innsats folkens!!!

Det motiverer veldig med bildene, en gang i fremtiden kommer man forhåpentligvis til en status som gjør att man er klar for legge ut bilde også

__________________


fa3850 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 01:24   #915
sivmaria
Medlem
 
sivmaria sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Telemark
Alder: 44
Innlegg: 80
sivmaria er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av fa3850, her.

Fantastisk innsats folkens!!!

Det motiverer veldig med bildene, en gang i fremtiden kommer man forhåpentligvis til en status som gjør att man er klar for legge ut bilde også

Ja sier det samme! Det er utrolig motiverende å se disse bildene!

__________________
*** Min Dagbok ***


sivmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 08:35   #916
Disen
Medlem
 
Disen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østlandet
Innlegg: 222
Disen er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Tusen takk for alle koselige kommentarer for bildene, det motiverer skikkelig.

__________________


Midtsommermål - 7 kilo
Disen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/atkins innspirert. Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 08:16   #917
pappaegøyen
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 184
pappaegøyen er virkelig snillpappaegøyen er virkelig snillpappaegøyen er virkelig snillpappaegøyen er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

steike kan jeg bare si , flinke dere er :

pappaegøyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 20:22   #918
Miominmarte00
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12
Miominmarte00 er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Dere ser helt fantastiske ut alle sammen Blir helt imponert over hvor flinke dere er!

__________________
Min blogg
Miominmarte00 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 20:38   #919
Notabella
Medlem
 
Notabella sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Aksdal
Alder: 33
Innlegg: 124
Notabella er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

her er mine før bilder og et etter bilde .

__________________

Bloggen
Notabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 14-40 kh til dagen Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 20:41   #920
Jaudaa
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 422
Jaudaa har en fantastisk aura rundt segJaudaa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Notabella, her.

her er mine før bilder og et etter bilde .


Du ser 20år yngre ut! Sexbombe! Du ser rett og slett helt fantastisk ut

Jaudaa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 20:44   #921
madamode
Seniormedlem
 
madamode sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund - innflytta..
Innlegg: 1.533
madamode er en juvelmadamode er en juvelmadamode er en juvel

Sv: Bildetråden 30+

Notabella...du vet at du skal legge ut bilder av samme person, ikke sant?
wow...du er ikke til å kjenne igjen!! SMASHING!

madamode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 34 kg takket være lavkarbo og ikke for mye fett! Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 21:19   #922
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av madamode, her.

Notabella...du vet at du skal legge ut bilder av samme person, ikke sant?
wow...du er ikke til å kjenne igjen!! SMASHING!

Signerer denne jeg
Også moro å se hvordan du har gått fra å bare bruke svart, til å kle deg i farger

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 21:30   #923
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Blir så imponert av deg Notabella!! Herlig å gå ned ja? Du er råsøt btw

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 21:30   #924
Notabella
Medlem
 
Notabella sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Aksdal
Alder: 33
Innlegg: 124
Notabella er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Signerer denne jeg
Også moro å se hvordan du har gått fra å bare bruke svart, til å kle deg i farger



Så raske dere er

Tusen takk for så fine kommentarer

Dette er de verste bildene jeg fant fra tidligere og ikke noen jeg har tatt vare på, jeg slettet alle jeg fik tak i. Disse har samboeren hatt på dataen.
Er veldig missfornøyd med å bli tatt bilde av så det er nok derfor jeg ser eldre ut på før bildene mine.


Haha, ja det er ganske stor forskjell siden jeg har forandret hele meg, ikke bare vekten hår, stil, vekt har blitt forandret .

__________________

Bloggen
Notabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 14-40 kh til dagen Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 21:32   #925
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Notabella, her.

Så raske dere er

Tusen takk for så fine kommentarer

Dette er de verste bildene jeg fant fra tidligere og ikke noen jeg har tatt vare på, jeg slettet alle jeg fik tak i. Disse har samboeren hatt på dataen.
Er veldig missfornøyd med å bli tatt bilde av så det er nok derfor jeg ser eldre ut på før bildene mine.


Haha, ja det er ganske stor forskjell siden jeg har forandret hele meg, ikke bare vekten hår, stil, vekt har blitt forandret .

Kjappere enn lynet

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Inspirert av bildetråden Vimpane Ketolysekuren 9 18-08-10 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no