Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-08-09, 00:55   #101
StoreLilleMeg
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 50
Innlegg: 230
StoreLilleMeg er på en erverdig vei

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Opprinnelig lagt inn av Skautrollet, her.

Disse var jo fantastiske!
Nå har jeg forsøkt med vanlig gulost og krydret med masse forskjellig, men høydaren var taffelost med tomat. Funker gull som knekkebrød.
Takk og takk igjen Bee!

Jeg har også prøvd taffelost med tomat. Namminammi....
Dette redder lørdagene mine

__________________


StoreLilleMeg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 09:18   #102
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Opprinnelig lagt inn av alvepiken, her.

Er det bare jeg som er totalt dust siden det bare blir "grøt"/"gugge"? Tok den ut etter 1,5 min, da boblet det og kokte av guggen i microen. Hva gjør jeg feil??

Du må nok ha dem inne litt lengre, ja.

Og det skal boble og koke når du tar dem ut!
Stivner fort og blir namnam!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 09:20   #103
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Alvepiken: Du må micre de lenger:

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Legg osten på bakepapir i microen i 3-4 min med ønsket krydder på. da blir de både sprø og luftige.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 20:08   #104
alvepiken
Seniormedlem
 
alvepiken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Troms
Alder: 34
Innlegg: 536
alvepiken har en fantastisk aura rundt segalvepiken har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Alvepiken: Du må micre de lenger:

Jeg er bare litt redd for å ha ting lenge i microen for tiden, jeg satte nesten fyr på psykiatrisk for noen uker siden vedhjelp av microen der nemlig Jeg tenkte at knekkebrød med brunost burde da være godt varmt, men etter 20 sek så var det røyk i hele kjøkkenet og det luktet mindre godt Måtte jo lage litt action når man først var innlagt

__________________

Start 3.januar: 131.0 kg

This is not a diet, it's a lifestyle
alvepiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bulimiker som har klart å dra hodet opp av doskåla Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 20:10   #105
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Opprinnelig lagt inn av alvepiken, her.

Jeg er bare litt redd for å ha ting lenge i microen for tiden, jeg satte nesten fyr på psykiatrisk for noen uker siden vedhjelp av microen der nemlig Jeg tenkte at knekkebrød med brunost burde da være godt varmt, men etter 20 sek så var det røyk i hele kjøkkenet og det luktet mindre godt Måtte jo lage litt action når man først var innlagt

Uff da
Neida, ingen fare. De må få dampa ut fuktigheta Du ser det på de at de blir tørre på en måte
Jeg går ikke fra microen når jeg har de i. Følger med hele tiden

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 20:16   #106
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Opprinnelig lagt inn av alvepiken, her.

Jeg er bare litt redd for å ha ting lenge i microen for tiden, jeg satte nesten fyr på psykiatrisk for noen uker siden vedhjelp av microen der nemlig Jeg tenkte at knekkebrød med brunost burde da være godt varmt, men etter 20 sek så var det røyk i hele kjøkkenet og det luktet mindre godt Måtte jo lage litt action når man først var innlagt

Hehe, knekkebrød med brunost kan ikke ligge inne lenge. Heller ikke brødskiver med brunost. Brunosten smelter utrolig fort.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 21:23   #107
Maimor
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 108
Maimor er på en erverdig vei

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Prøvde brunost til barna her forleden da barna gjerne ville prøve. De ble svartsvidd etter 20 sek! Det er jo nesten bare sukker i den så det er ikke så rart.

__________________
Maimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 22:01   #108
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Argh! Nå har jeg røyklagt hele nabolaget. Brettet stod 2-3 minutter for lenge, hehe, så nå spiser jeg lett brente chips.
For å si det sånn, det knaser jo, så det glir ned. Sammen med masse vann!

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 22:12   #109
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Laget du dem i ovnen? Blir absolutt ikke like bra som i mikroen. Been there, done that, hehe.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 22:45   #110
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Laget du dem i ovnen? Blir absolutt ikke like bra som i mikroen. Been there, done that, hehe.

Jeg har ikke mikro, så det er ikke noe alternativ. Hehe, men jeg har laget dette flere dager, og det har blitt knallgodt. Jeg var nok litt tøff i trynet i dag, satt og surfet på Lavkarbo.no i stedet for å se etter hva jeg hadde i stekeovnen.

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 03:22   #111
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Jeg har funnet ut følgende:

Taffelost - funker aller best! Ferdig skivet er så lettvint atte. 3 min i min mikro, helt utrolig bra. Alle sorter taffelost i skiver er sykt godt.

Norvegia eller jarlsberg i skiver - sprøtt og deilig. Nøytralt i grunnsmak, her kan man legge på en del smak i form av krydder. Blir KJEMPESPRØTT! i min mikro i alle fall. Men jeg må bruke litt mindre tid til dette enn til taffelosten. Ikke mer enn 2,5 min her.

Nøkkelost! For de som liker det, er dette fantastiske chips! Deilig smak! Mindre tid enn til taffelost. 2,5 min her også.

Ridderost, eller Kavli osteskiver - NEI NEI NEI NEI NEI! Funker overhodet ikke.

Dette er HELT klart en av de mer geniale oppskriftene jeg har sett på lavkarbo. Kinobesøkene mine er nå reddet for all framtid - det funker så sykt bra. Dessuten er det nå GREIT å spise chips, liksom. . . I alle fall hvis man er bare sånn LITT sulten!

Dette burde noen fått en medalje for!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 03:29   #112
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Oj, glemte . . . Det jeg EGENTLIG skulle si, var at mikroen er et problem samtidig som den er en velsignelse.

Et problem at jeg bare får plass til fire-fem skiver ost samtidig i mikroen, og det tar mer tid å legge dem opp på bakepapiret enn det tar å nuke dem.

Et problem at det er så utrolig godt og så veldig tillatt . . Så du klarer nesten ikke lage nok mens du spiser. Kan fort spise veldig mye her. Det finnes sikkert en grense for når det er greit og når det er usunt, bortsett fra at jeg ikke ser den for meg akkurat nå. Muligens er den grensen på GR. . .

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 09:39   #113
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Opprinnelig lagt inn av Karin, her.

Kavli osteskiver

Jeg syns den med vårløk funket, men måtte bruke bare 1,5-2 min. Ble kjeksaktig, godt med rømme på

Gräddost funker IKKE
Men Tine Edamer er kjempegod! Jarsberg går også, smaker mye, men litt for søt for meg.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 14:44   #114
Tictac
Medlem
 
Tictac sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Svingen
Alder: 53
Innlegg: 72
Tictac er på en erverdig vei

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Jeg prøvde akkurat nå, hadde bare gräddost i huset, var litt dum for jeg krydret dem og det ble nok litt vel mye siden de er salte nok i seg selv. Regner med at det hadde hjulpet med litt dipp til. Fikk bare 6 osteskiver nå, må jo ta en evighet å lage til en festkveld! hehe

__________________
Mål: Ned 10 kilo, så får det ta den tid det tar! (men gjerne 5 kilo til St.Hans)



Sist redigert av Tictac : 15-08-09 kl 14:45. Årsak: skriveleif...
Tictac er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbo enn tidligere, myyye mindre.... Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 15:26   #115
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

ostechipsa var nydlige med dip ass!

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 16:05   #116
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Opprinnelig lagt inn av Tictac, her.

Fikk bare 6 osteskiver nå, må jo ta en evighet å lage til en festkveld! hehe

Vi var 12 lavkarbo- jenter på hyttetur i mai. Ikke bare tok det lang tid å lage nok ostechips, mikroen gikk varm og luktet nesten svidd etter en stund.
Måtte ta pauser for å få laget alle vi skulle ha!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 17:12   #117
dani
Juniormedlem
 
dani sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 33
dani er på en erverdig vei

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Herremin så sabla godt... 5-åringen her sa "har vi mer super-potetgull mamma?" mens 3-åringen bare sa "namm!"

Men jeg har et spørsmål og, når jeg lagde dette så ble bakepapiret fullt av...fett? en væske, så ut som fett. Var det jeg som la for tykt lag av ost på? en skive ble liksom så tynt...

__________________




Wii fit er gøy
dani er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-ish ;) Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 17:22   #118
Elinengelen
Medlem
 
Elinengelen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 255
Elinengelen er på en erverdig vei

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Har testa de. gooode. men liker ikke ettersmaken av ost, så må se om jeg finner noe dip.

__________________




Elinengelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tar en liten pause fra ketolyse, og snuser litt på South Beach Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 19:11   #119
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Har flere enn meg erfart at TINE sine taffeloster "hever" mer en Kavli sine, samt at de blir sprøere??

TINE med tomat blir tykke, lubne og megasprø selv med bare en skive. Når jeg lager til av Kavli sine må jeg ha to skiver oppå hverandre for å få samme resultatet.

Har dessuten hatt osten i en silikonform størrelse stor muffins. Da blir det en sprøøø osteform som kan fylles med ymse saker og ting.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 23:08   #120
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Såg om ostechips i omnen tidlegare ein dag, men det var liksom litt meir pes å lage, så har ikkje fått prøvd det enno. Men så fann eg denne tråden no i kveld. I microen var berre knall! Har prøvd berre med vanlig gouda så langt, men det var nammmm!
Takk for denne! Dette kjem til å bli mykje brukt!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 09:40   #121
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Har fått blod på tann, så i dag har eg testa med Babybel. Delte den i to sidan osten er ganske tjukk, og nuka den i 2 minutt i mikroen. Goudaen eg prøvde i går trengde 3, men denne byrja å vise litt brent på ein plass etter 2, så neste gong skal eg prøve i underkant av 2 minutt. Men resultatet vart elles bra! Laga dei utan noko krydder, og det smakte NAM!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 09:47   #122
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Har dessuten hatt osten i en silikonform størrelse stor muffins. Da blir det en sprøøø osteform som kan fylles med ymse saker og ting.

Så smart! Det må jeg prøve i dag!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 23:36   #123
alvepiken
Seniormedlem
 
alvepiken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Troms
Alder: 34
Innlegg: 536
alvepiken har en fantastisk aura rundt segalvepiken har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Dette hadde jeg egneltig gitt opp, men jeg måtte bare prøve og det gikk bra Nam

__________________

Start 3.januar: 131.0 kg

This is not a diet, it's a lifestyle
alvepiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bulimiker som har klart å dra hodet opp av doskåla Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 14:45   #124
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Med fare for å gjenta meg selv,

DETTE ER BARE HELT GENIALT!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 00:50   #125
lilja74
Nytt Medlem
 
lilja74 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 5
lilja74 er på en erverdig vei

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Dette var en bra oppskrift..nam!

__________________



lilja74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar

Emneord
chips, ost


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sprøe peanøttkjeks Aadi Bakst 25 15-12-11 01:40
Ostechips i microbølgeovn Thomasina Annen mat 5 23-06-11 13:14
Ostechips Skippy Kake/dessert og snacks 0 01-09-08 22:06
Ostechips Toots Ketolysekuren 15 20-11-07 15:59
Ostechips cilemora Ketolysekuren 3 02-09-07 12:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no