Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hjem-is med sukkerfri-pakke

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-06-07, 20:25   #1
Snikende Saccosekk
Medlem
 
Snikende Saccosekk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 118
Snikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt segSnikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt seg

Hjem-is med sukkerfri-pakke

Syklet tilfeldigvis forbi en hjem-is-bil i dag og siden han sto stille så tenkte jeg å sjekke om det egentlig hadde noe lett-utvalg. Jaggu hadde de ikke det! En egen pakke med flere forskjellige iser som er uten sukker (men med polydextrose++ såklart).

Eneste jeg tror mangler er lett-saftis, men de hadde kanskje noen andre alternativer. Og jeg som var redd jeg skulle sprekke helt på is nå i sommervarmen!

Tror isene lå på ca 11g karb per 100g, men usikker på hvor mange net-carbs det er per 100g, eller per is for den saks skyld. Vil påstå du trygt kan unne deg en is om dagen, med standard Nille-forbehold om at noen opplever stagnasjon i vektnedgang pga søtstoffer såklart. :-)

__________________

startvekt: 165kg - mars 2011
Snikende Saccosekk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank + egen Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 21:07   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Hjem-Is kjører ikke her. :sur:
Men jeg liker uansett best saftis, hvorfor lager de aldri sukkefrie saftiser?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 21:09   #3
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hjem-Is kjører ikke her. :sur:
Men jeg liker uansett best saftis, hvorfor lager de aldri sukkefrie saftiser?

DET må jo være lett å lage selv!?

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 21:31   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

DET må jo være lett å lage selv!?

Det blir ikke det samme. Jeg lager ofte is av smoothies og sukkerfri saft, har hatt pisket eggehvite oppi også, og da blir det ikke så hardt, men det blir overhodet ikke det samme som butikkjøpt saftis! Dessuten vil jeg kunne kjøpe saftis ute når andre kjøper is, og ikke være nødt til å gå hjem og hente. Skulle ønske de kunne lage sukkerfrie versjoner av feks. Columboegg med mangosorbet, Sorbetto osv.

Det er MYE lettere å lage hjemmelaget fløteis enn god hjemmelaget saftis med den rette konsistensen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 21:37   #5
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Okei, jeg ser og skjønner den!!

Men det kommer vel om noen tiår, når myndighetene endrer litt tankegang... Hoff, vi skulle hatt skikkelige lavkarbo-butikker rundt om!! Jeg skjønner ikke at det ikke er marked for det....

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 22:07   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Ja, frister nesten å flytte til Los Angeles, DER er det masse lavkarbobutikker. :sutre:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 00:20   #7
eriksen
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Alder: 38
Innlegg: 120
eriksen er på en erverdig vei

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Hennig Olsens nye "Frosty Fruits" (fås i pakker med 10 stk), har i det minste 20 % mindre sukker, 13 g pr. stk. De er veldig gode,bare 59 kcal pr stk.

eriksen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vitenskapen Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 00:29   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Oj de kan jeg jo kanskje ha i frysen. Problemet da er at jeg gjerne spiser 5 stk daglig, og om vesla vet det er is i frysen er det fader ikke lett å holde henne unna heller. :knegg:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 00:48   #9
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Her er typene som selges og karboinnhold osv.: http://www.hjem-is.no/Default.aspx?ID=1513
Dette er forresten supert! Jeg tenkte på dette forrige uke HjemIS var her, tenkte jeg skulle sjekke om de hadde noe sukkerfritt, men jeg tenkte det hadde de sikkert ikke og gadd ikke sjekke.
Nå har jeg klart meg for det meste uten godteri og slikt i et halvt år (bortsett fra en Atkins-bar en sjelden gang) men det er vel bare fordi tilgjengeligheten av slikt er så lav.. Frykter at det blir mer av dette nå ja :O
Jeg har lagd isen til en eller annen her (Iset?), det ble godt, men det er veldig tidkrevende og dyrt å lage, så det er ikke noe jeg gidder å gjøre ofte, hehe..

__________________
Startet (06.01.2007): 119,1 kg
Nå: 89,3 kg
Mål: 80 kg
tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 00:57   #10
Dolphin
Seniormedlem
 
Dolphin sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.884
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Men det var jo veldig mye karber i da...... sikkert ikke i frohold til vanlig is men dog....får vente til jeg har vært hos legen igjen iaf og høre med henne.

__________________
Dolphin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Ketogen Kost Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 01:25   #11
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Noen som vet hva jordbærisen med philidelphiaost som ligger her er på per 100g? Så man har noe å sammenligne med

__________________
Startet (06.01.2007): 119,1 kg
Nå: 89,3 kg
Mål: 80 kg
tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 02:08   #12
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Noen som såg Brimi/Lian på tv2 i dag. Der lage Lian bl.a. en italiensk halvfrosset is med Grappa (semifreddo). Herregud den så gooood ut. Den skal jeg lage en gang. Men nå er jeg kanskje i feil tråd ja.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 09:25   #13
MonicaA
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 64
MonicaA er ny på veien

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Jeg spiser den delight ett-eller-annet med lilla papir som de har overalt nå for tiden, fløteis med bær og mørk sjokolade. Mmm. Jeg tror den har 22 gram karber om jeg ikke husker feil, litt mye for meg, men jeg synest at det går an av og til. Og så er den bare SÅ god!!

MonicaA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen variant av Atkins/Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 10:37   #14
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

men dumle isen har bare 13 khd ..... og den er jo så god

(sier ikke at den er sunn altså...)

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 11:16   #15
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Den norske isbilen selger både Lindberg-is og en annen lett-is. Noen som har prøvd disse?



Fløteis sjokolade
Nettoinnhold: 50 g (95ml)
Ingredienser: Melk, fløte, kakao rippel (9 %), polydextrose (fiber) (5 %), glycerin, kakaopulver, aspartam, aceculfam k, emulgator/stabilisator (melkesyreestere av mono- og diglyserider av fettsyrer, gelatin, mono- og diglyserider av fettsyrer, natriumkarboksymethylcellulose, johannesbrødkjernemel, guarkjernemel, karragenan, natriumalginat), aroma (vanillin), farge (anattoekstrakt).

Næringsinnhold pr. 100g. vare: ca 532KJ (127kcal), 4g protein, 9g karbohydrat, 7g fett, 4,5g kostfiber

Inneholder en fenylalaninkilde. Kan inneholde spor av nøtter


Finnes også i bringebær:



Og med fersken:




http://www.isbilen.no/?id=1&title=iskrem


__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 11:55   #16
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Opprinnelig lagt inn av nøtta, her.

men dumle isen har bare 13 khd ..... og den er jo så god

(sier ikke at den er sunn altså...)

Hæ? Er du sikker på det? Den er jo stappfull av sukker, trodde jeg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 19:37   #17
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hæ? Er du sikker på det? Den er jo stappfull av sukker, trodde jeg.

ja , den inneholder 26g per hundre gram også veier den bare 55 g genialt

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 21:50   #18
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

I dag kom Hjem-is hit, jeg kjøpte den med vanilje og sjokoladesaus. Det som står på nettsiden om næringsinnhold er feil.
Boksene er på 69g, 12 karber per 100g, dvs 8.28g. Så man kan greit spise en boks en dag i blant.

__________________
Startet (06.01.2007): 119,1 kg
Nå: 89,3 kg
Mål: 80 kg
tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 23:05   #19
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Ååhh det er så fristende! Lager is på maskin av 2egg..et fløtehus...litt flytende natrena som jeg pisker i kjøkkenmaskin før jeg heller i ismaskinen. Når isen er nesten er klar tilsetter jeg en atkinssjokolade...den med crisp. Dette gir to porsjoner og ca 5,5 carb pr stk

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 23:37   #20
Isalien
Medlem
 
Isalien sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 47
Innlegg: 312
Isalien er ny på veien

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Jeg skjønner heller ikke dette at det ikke fins lett-saftis. Det er jo ørten varianter av lettbrus uten sukker, og folk drikker jo Pepsi Max i store mengder. Hvorfor finnes ingen sukkerfri is?

Og ja, jeg lager selv men er jo ikke alltid hjemme!

Isalien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 00:02   #21
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Opprinnelig lagt inn av sma, her.

Og med fersken:




http://www.isbilen.no/?id=1&title=iskrem



Jeg har prøvd denne med fersken, men syntes den smakte noe kunstig.

Derimot synes jeg denne gamle typen med sjokoladeis er veldig god. Håper bare ikke de skal slutte å produsere den siden den er på tilbud.

http://www.isbilen.no/?id=36&title=s...olade---tilbud

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 01:45   #22
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Opprinnelig lagt inn av Gamla, her.

Jeg har prøvd denne med fersken, men syntes den smakte noe kunstig.

Derimot synes jeg denne gamle typen med sjokoladeis er veldig god. Håper bare ikke de skal slutte å produsere den siden den er på tilbud.

http://www.isbilen.no/?id=36&title=s...olade---tilbud



Nå står det ikke hvor mye is dette er, men 20 g karbo på 100 gram is syns jeg var mye. Men tipper den er god!

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 09:40   #23
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Opprinnelig lagt inn av sma, her.

Nå står det ikke hvor mye is dette er

70 gram er den!!
Dvs 14 KH i en slik is.

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 11:13   #24
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Opprinnelig lagt inn av sma, her.

Nå står det ikke hvor mye is dette er, men 20 g karbo på 100 gram is syns jeg var mye. Men tipper den er god!

Ja, den innholder 20g KH pr 100g, men derav er 12,5g polydextrose som er kostfiber og skal ikke regnes med. Det blir derfor bare 7,5 pr 100g eller 5,25 pr enhet. Det synes jeg går godt ann en sjelden gang!
Se ellers denne linken. Nytt søtningsstoff til baking m.m.

http://www.aponor.no/page/5970/#sukkerfrie%20drops

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 11:31   #25
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

70 gram er den!!
Dvs 14 KH i en slik is.

Må lære meg å lese.. Jeg lette og lette, men jeg fant det ikke.

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 21:09
noen som vet noe.. sommerfugl Fysisk og mental helse 31 02-07-05 18:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no