Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
18-08-04, 13:52 | #1 |
Gjest
|
ForvirretNå har det ikke gått meg hus forbi at Atkinsboken inneholder en del feil. Hvilke feil har jeg imidlertid ikke fått med meg. |
18-08-04, 15:01 | #2 |
Systemutvikler
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
|
Om du vil gjøre Atkins etter boka så anbefaler jeg deg å lese noen av trådene som er klistrert i induksjonsforumet: http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=8
19-08-04, 07:43 | #3 |
Gjest
|
Kanskje mitt tidligere spørsmål er irrelevant nå?Jeg registrerte i går at jeg allerede har oppnådd ketose. Det er vel ketosen som fører til vektreduksjon? Med andre ord kan jeg fortsatt flotte meg med ost og drikke min lille kaffeskvett, forutsatt at jeg fortsatt er i ketose? |
19-08-04, 08:40 | #4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
|
Du går ikke ut av ketose av å drikke kaffe, men det kan øke søthungeren slik at du ikke følger dietten godt nok. Klarer du å holde deg til dietten og du går ned i vekt kan du drikke litt kaffe . Når det gjelder ost så tror jeg det er bare noen få som ikke kan spise mye ost når de går på Atkins. For meg så funker det ivertfall med mye ost. |
Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Forvirret av begreper | Dumsi | Generell diskusjon | 5 | 30-05-04 19:55 |