Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
06-03-05, 20:52 | #1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Bergen
|
Blodtypediett, noe i det?Har flere i familien som har gåttt på blodtypedietten og her hatt veldig bra resultater. Men de jeg kjenner som har gått på den har blodtype O. Kosten blir jo da ganske lik en lavkarbo diett.
06-03-05, 23:09 | #2 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
|
Tror nok det er rett at blodtype A har noe "tyngre" for det på en lavkarbo diett, men om man følger lavkarbodiettens retningslinjer samtidig som man skjeler litt til blodtypedietten er det ikke noe problem.
07-03-05, 01:21 | #3 |
Medlem
|
Det var jo det jeg ville se. At noen med A hadde god effekt av lavkarbo diett. Det jeg tenker litt på er jo at vi med A er mer utsatt for å utvikle visse typer kreft. Det jeg er redd for er at jeg trigger kroppen når jeg spiser det stikk motsatte av det jeg burde (ifølge blodtypedietten)
07-03-05, 21:31 | #4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
|
hm...jeg er blodtype A, og jeg synes lavkarbo funker for meg. Riktignok gikk det fort i starten og nå går det sakte, men det er vel fordi det nå er de siste seige kg som skal av..? ned går jeg nå, og magen funker og formen er bra. men det tok nesten en mnd tid før det ble sånn! Var uvel, svimmel,dårlig i mgane etc i starten..
08-03-05, 09:44 | #5 |
Livsdesigner
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
|
Jeg orker ikke oversette nå, men her er litt stoff om utskillere/ikke-utskillere:
Ca. 80 % av befolkningen er utskillere, og de har antistoffer i alle kroppsvesker.
08-03-05, 23:59 | #6 |
Medlem
|
Tusen takk marianne. Dette har jeg ikke lest om før. Tror nok at sammenhengen mellom sykdom, kropp og matinntak er større en man aner.
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Har svart en journalist i VG idag jeg.... | Nille | Nyheter / media | 9 | 20-09-04 18:02 |