Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
18-01-13, 18:37 | #1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Askim
|
Kombinere blodtype dietten og lavkarbo!Jeg har så lyst til å høre alles tanker rundt å kombinere blodtype dietten med lavkarbo. En del av varene stemmer urovekkede godt, i hvert fall med hva som er mine partystoppere! Og kylling, det blir jeg direkte dårlig av. Sist redigert av Stella27 : 18-01-13 kl 20:02. |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (mellom 20 og 50 karber) |
18-01-13, 19:22 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
|
Sv: Kombinere blodtype dietten og lavkarbo!Såvidt jeg vet så er blodtypedietten en lavkarbodiett med en tvist. Du finner jo Blodtypedietten under kostholdsfilosofier her på forumet.
18-01-13, 20:22 | #3 |
Medlem
|
Sv: Kombinere blodtype dietten og lavkarbo!Ja syns dette er et interessant tema. Tror det absolutt det kan være noe i dette altså. Eneste jeg syns er en skikkelig nedtur, er at jeg må kutte ut tomat, jeg elsker tomat! |
18-01-13, 21:18 | #4 |
Medlem
|
Sv: Kombinere blodtype dietten og lavkarbo!Eg er ganske overbevist om at blodtypedietten er noko stort vas, men du er eit fritt menneske.
18-01-13, 21:26 | #5 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
|
Sv: Kombinere blodtype dietten og lavkarbo!
*hehe* Det tenkte jeg også.
18-01-13, 21:33 | #6 |
Seniormedlem
|
Fordi jeg ikke tror at blodtypen har noe å si for hva du bør spise rett og slett.
18-01-13, 21:51 | #7 |
Seniormedlem
|
Det er vel en like god begrunnelse som at du mener den funker fordi mange av matvarene som skal passe for din blodtype stemmer med dine erfaringer.
19-01-13, 15:13 | #8 |
Systemutvikler
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
|
Sv: Kombinere blodtype dietten og lavkarbo!Jeg syns blodtypedietten kan være interessant å se på hvis en allerede spiser riktig og har full kontroll på og oversikt over matinntaket sitt og likevel ikke føler seg helt vel. Det er morsomt når den stemmer, noen ganger gjør den det (akurat som horoskopet); men jeg er ikke kjent med noen vitenskaplig fundamenting av den dietten.
19-01-13, 19:35 | #9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
|
Sv: Kombinere blodtype dietten og lavkarbo!Mente jeg leste at denne dietten baserer seg på at blodtype O er urblodtypen, mens det etter all sannsynlighet er A som er den opprinnelige blodtypen. Alle de 4 forskjellige blodtypene gir en lavkarbodiett som antageligvis fungerer på alle mennesker uavhengig av blodtype.
20-01-13, 12:21 | #10 |
Medlem
|
Jeg er veldig enig i det du skriver her. Selv reagerer jeg sterkt på noen av de produktene som er "nei" produkter for meg. Som jeg nevner over, kylling blir jeg faktisk dårlig av, kjenner meg også svært oppblåst av andre ting på den lista. |
20-01-13, 20:25 | #11 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
|
Sv: Kombinere blodtype dietten og lavkarbo!http://www.tidsskriftet.no/index.php?vp_SEKS_ID=258321
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Kan man kombinere lavkarbo og lavkalori? | lucifine | Lavkarbo generelt | 17 | 25-08-11 13:05 |
Blodtype og lavkarbo | spiren | Spørsmål og svar | 17 | 29-08-10 01:53 |
Kombinere Lavkarbo og Grete Roede? | MarinaC | Lavkarbo generelt | 13 | 03-05-10 08:00 |
Mulig å kombinere noe ala Grete R. og lavkarbo? | Bringebær | Lavkarbo generelt | 33 | 02-03-07 19:20 |
[Slank] Kan jeg kombinere lavkalori og lavkarbo? | Sugarpill | Spørsmål og svar | 30 | 11-09-05 04:43 |