Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
25-08-11, 02:03 | #401 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2011
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Hei! |
Min kostholdsfilosofi: Vet ikke helt enda! |
25-08-11, 10:18 | #402 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?
Du bør få plass i en stor skuff, ta ut mat for to eller tre dager og legg i kjøleskapet til tining |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ |
25-08-11, 19:17 | #403 |
Medlem
|
Det stemmer, en stor skuff er nok jeg får plass til mat for 2 uker i en skuff jeg, men nå er kanskje denne skuffen litt ekstra stor. |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Spis deg slank |
12-09-11, 11:57 | #404 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2011
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Hei |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo |
12-09-11, 12:27 | #405 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?hmmm. bruker sds mye kunstig søtning i maten? i så fall kandet være derfor. |
Min kostholdsfilosofi: lchf |
12-09-11, 12:52 | #406 |
Nytt Medlem
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Ja de bruker mye kunstig søstning.... så det kan være det ja... lurte litt på det.. vet du om det er noe som kan hjelpe mot det, eller må jeg bare kutte det ut for å slippe denne magen..? |
12-09-11, 14:53 | #407 |
Medlem
|
Hvor høy er du, og hvor mye veier du? Det har jo mye å si i forhold til hvor mye du går ned i starten. Jeg har bare gått ned 2 kilo, og har holdt på med SDS i noen uker. I tillegg lurer jeg på om du kun har spist etter SDS sin menyplan, eller om du har spist andre ting ved siden av? (foruten pålegg, kaffe og grønnsaker etc.) Man går nok mer ned om man kjører litt strikt i starten Sist redigert av Kristin81 : 12-09-11 kl 15:48. |
12-09-11, 15:01 | #408 |
Seniormedlem
|
Har du spist lavkarbo før du startet på SDS? Hvis ikke er det en kjent sak at magen blir litt uregelmessig de første ukene på lavkarbokost, SDS eller ikke |
12-09-11, 15:22 | #409 |
Nytt Medlem
|
Ja jeg har spist lavkarbo før jeg startet på SDS, så jeg regner med det er det som gjør at det ikke går fortere nå... |
12-09-11, 15:30 | #410 |
Seniormedlem
|
Kutt pepsimaxen i en uke og se hva som skjer. Jeg drakk IKKE lettbrus i min gode periode på SDS og er overbevist om at lettbrusen påvirker vektnedgang OG magen! Det hjelper ikke å kommentere at SDS har kunstig søtning i maten sin når man drikker store mengder lettbrus i tillegg |
12-09-11, 15:44 | #411 |
Nytt Medlem
|
Kutte ut pepsien har jeg nok ikke verken lyst eller motiasjon til... den har vært min følgesvenn i åresvis, og noe må jeg drikke forutenom vann... drikker ikke kaffe, så pepsi er min "kaffe"... så om det er eneste mulighet, så er vel ikke valget mitt så vanskelig, da får jeg kutte SDS og heller prøve meg videre på egen hånd som jeg gjorde for SDS... funka fint det også, men det jeg sliter med i lengden, er at det går så mye tid og planlegging ang matlagingen... derfor ville jeg prøve dette med ferdigretter, helt genialt å ha ferdige retter i fryseren... |
12-09-11, 17:44 | #412 |
Seniormedlem
|
Hvis du ikke klarer og kutte - reduser ihvertfall litt. Drikker du flere liter om dagen, mener jeg at det er ikke rart at du ikke får helt den effekten du leter etter... feks kan du drikke et glass vann FØR du drikker pepsi-max, så kan du jo se om dette vil hjelpe til med å redusere inntaket. |
13-09-11, 12:27 | #413 |
Nytt Medlem
|
Vet alt omdet å slutte med ting ja... har klart å slutte med røyken jeg og, og har holdt meg borte fra den nå i 6 år og har IKKE tenkt å starte med den igjen nei..! |
13-09-11, 15:27 | #414 |
Seniormedlem
|
|
23-09-11, 14:48 | #415 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Hei, jeg har også et spørsmål om dietten. Jeg har gått på den i 11 dager nå og gikk ned 2.2 kilo første uken. Spent på vekta på mandag. Det jeg lurer på er om man kan spise et lavkarbo-måltid for eksempel på lørdag til erstatning for middagen. Jeg tenker da på Taco med hjemmelaget krydder og salat, ost, litt tacosaus og rømme. Eventuellt lavkarbopizza. Det blir sikkert flere kalorier, men man hopper jo ikke ut av ketose?
23-09-11, 18:55 | #416 |
Seniormedlem
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Ikke tenk kalorier, tenk karbohydrater! Har du lyst på lavkarbo-tacos, spis lavkarbotacos! |
23-09-11, 23:20 | #417 |
Nytt Medlem
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Takker for svar. Så formaningene på spisdegslank.no om ikke å spise noe utenom menyen er myntet på de som ikke har satt seg inn i lavkarbo, eller for å tjene mest mulig penger?
24-09-11, 12:53 | #418 |
Seniormedlem
|
Både ja og nei. For noen vil en kraftig reduksjon av kaloriene være nødvendig OGSÅ på lavkarbo. Jeg ville spist en del uker uten å lage måltider selv ved siden av, hvis du da ikke følger "trenden" fra SDS-maten i porsjon- og karbohydratstørrelse. Du må nesten prøve deg fra - jeg gikk ned mest da jeg spiste ren SDS-mat, når jeg gikk over til å lage maten selv - etter boka fra SDS - gikk vekta saktere ned. Jeg tåler nok veldig lite kalorier dessverre |
24-09-11, 22:57 | #419 |
Medlem
|
Jeg er også veldig glad for at SDS finnes, og synes Foseid gjør en strålende jobb! uten et slikt ferdig-opplegg, tror jeg ikke at jeg ville ha klart å legge om kostholdet, for det krever en del å legge om på egen hånd. Det synes ihvertfall jeg, som ikke er noen kløpper på kjøkkenet |
25-09-11, 17:46 | #420 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2010
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?heisann!jeg har gått på ørten kurer og prøvd så og si alt..til og med camp kilo ok den.men jeg må ha noe og tygge påjeg har også gått på spis deg slank før..og jeg vil begynne en gang til men vil gjerne ha noen med meg denne gangsliter med 25 kilo overvekt veier 94,7 og skal ned til ca 75..jeg valgte først ferdigstilte menyer hos di,og da gikk jeg ned,men så begynte jeg og velge selv og da gikk det galt tror ikke jeg må ha så altfor mye kalorier nei?så nå vil jeg begynne igjen har noen middager igjen fra sist,og spurte trude fosssheim om jeg kunne spise de,det gjorde ingenting sa hun så lenge de lå i fryseren..men har bare 3 brød igjen,,og det er soft basic brød og de synes jeg ikke smaker så godt,likte mest mandelbrød jeg..men nå gir jeg meg en sjanse tilnoen som vil ha kontakt så vi kan støtte hverandre og motivere hverandre?og ikke for og være "frekk"men helst de som skal ned over 20kg!hei og hå alle sammen og lykke til |
Min kostholdsfilosofi: atkins,spis deg slank |
25-09-11, 22:29 | #421 |
Seniormedlem
|
Det skyldes helt sikkert at når du spiser et kosthold med 70% fett og så spiser et eple stanser du opp fettforbrenningen til inntatt karbohydrater fra eple er "oppbrukt" -dvs at mange da må starte litt "på nytt " om et eple inntas. Dette avhenger nok litt av hvor sensitiv man er for karbohydrater. |
27-09-11, 11:43 | #422 |
Nytt Medlem
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Hei, flere spørsmål fra masekråka. Er det dumt å kutte måltider? Jeg går på menyen med 5 måltider pr dag. I helgen rakk jeg bare 4 på lørdag og 3 på søndag uten at det gjorde meg noe.
27-09-11, 12:47 | #423 |
Seniormedlem
|
Jepp, dette er ketogent og ketolysetablettene er laget for ketogene kosthold. Det er litt dumt og skippe måltider, siden det i utgangspunktet er så lite kalorier i menyen. Men av og til er det vel greit, bare det ikke blir mange ganger i uka! Jeg hadde også problemer innimellom med å få i meg alle måltidene... |
29-09-11, 19:38 | #424 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2011
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Hei! Jeg er helt ny her og hentet mitt første lass med mat i dag. Det som slo meg var at alle i køen foran bilen var så slanke! Jeg tenkte "hvorfor spiser de sånn mat, da, som er så slanke" men så kom jeg på; det er vel akkurat derfor de ER slanke. Fikk en liten tankevekker der! |
Min kostholdsfilosofi: Modifisert Spis Deg Slank |
29-09-11, 21:48 | #425 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2011
|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?Er det forresten noen som har oppskrift på Creme Cappuccino?? Fant oppskrift på cappuccinosmoothie men ikke på den andre. SÅ GOD!!! |
Min kostholdsfilosofi: Modifisert Spis Deg Slank |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Vann og vanndrikking | slaskalainen | Generell ernæringsdebatt | 13 | 21-06-10 21:09 |
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 17:56 |
Matvare inntoleranser: Hvorfor hver enkelt trenger en unik diett | HP | Atkins kosthold | 0 | 15-07-04 23:45 |