Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hva slags soyaprotein bruker dere ?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-03-07, 10:16   #1
Pipp
Seniormedlem
 
Pipp sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 51
Innlegg: 13.866
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Hva slags soyaprotein bruker dere ?

Jeg leter på nettet og finner bare med smak.......Det blir ikke godt i pizza vettu........

Hvor mye koster noe sånt da?????

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 10:26   #2
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Hva slags soyaprotein bruker dere ?

Jeg har brukt Ketolysekurens soyaprotein tidligere, men bruker nå Ketolysekurens bakemix. Det er bare enda bedre! Begge deler kan kjøpes på www.ketolyse.no sin nettbutikk eller utsalgsstedene som er oppført på samme link.
Prisen er bare 99 kr for 400g i nettbutikken men du må betale frakt i tillegg. Bestiller du fra nettbutikken er det derfor lurt å bestille flere ting samtidig,- (fraktprisen blir det samme).

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 10:46   #3
Isalien
Medlem
 
Isalien sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 47
Innlegg: 312
Isalien er ny på veien

Sv: Hva slags soyaprotein bruker dere ?

Kjøper fra samme som komkari. Ketolyse. Jeg kjøpte noe annet på helsekost først og det ble FEIL faktisk, og gikk ikke ann å bake med.

Isalien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 10:51   #4
Pipp
Seniormedlem
 
Pipp sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 51
Innlegg: 13.866
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Hva slags soyaprotein bruker dere ?

Opprinnelig lagt inn av komkari, her.

Jeg har brukt Ketolysekurens soyaprotein tidligere, men bruker nå Ketolysekurens bakemix. Det er bare enda bedre! Begge deler kan kjøpes på www.ketolyse.no sin nettbutikk eller utsalgsstedene som er oppført på samme link.
Prisen er bare 99 kr for 400g i nettbutikken men du må betale frakt i tillegg. Bestiller du fra nettbutikken er det derfor lurt å bestille flere ting samtidig,- (fraktprisen blir det samme).

Jeg kan bestille derfra selv om jeg ikke følger ketolysekuren ????

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 11:05   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva slags soyaprotein bruker dere ?

Jeg og bruker bakemixen fra ketolyse. Helt topp!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 11:43   #6
Pipp
Seniormedlem
 
Pipp sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 51
Innlegg: 13.866
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Hva slags soyaprotein bruker dere ?

Da får jeg kanskje bestille den jeg da......gjøre det når jeg kommer hjem
Hvor mye bruker dere til en pizza f.eks da?

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 11:44   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva slags soyaprotein bruker dere ?

Jeg bruker samme forhold

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 11:45   #8
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hva slags soyaprotein bruker dere ?

Jeg bruker Vege Fuel, som jeg kjøper i helsekostbutikker. ingen smak og drøy i bruk. er veldig fornøyd med den!!

lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva bruker dere sjokoladesirup og karamellsirup til?? Iset Atkins kosthold 7 19-07-06 12:51
Hva synes dere om utrensingskurer? mam Lavkarbo generelt 16 11-07-05 13:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no