Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvor mange er vi her da?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-02-05, 01:18   #1
lillemy
Medlem
 
lillemy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 98
lillemy er ny på veien

Hvor mange er vi her da?

Lurer bare på hvor mange vi er her som er begynt på ketolyse kuren. Har ikke hørt om den før jeg leste om boken i Hjemmet.
Overtalet her inne sverger vel til atkins og Linberg men forskjellene er vel ikke så veldig store.

Kjekt å se hvem dere er

__________________
lillemy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse kuren Svar med sitat
Gammel 17-02-05, 01:24   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Forskjellene er minimale - alle de ketogene dietten er i bunn og grunn lik Jeg følger ikke kuren selv, men skal igang med å lese boken nå. Kom i posten igår! Så jeg kommer nok til å vie litt tid til ketolysekuren framover

(her er forresten mange som snuser på ketolyse forresten)

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 17-02-05, 17:23   #3
LilNoor
Medlem
 
LilNoor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Ulvik
Alder: 45
Innlegg: 168
LilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snill

Jeg begynte i morges på den. Jeg må si, den første forskjellen jeg merket, var at jeg ikke var sulten før lunsj i det hele tatt. Når jeg spiser brød, så er jeg skrubb sulten rundt kl. 9.30 hver morgen. So far, so good!

__________________
LilNoor
Min dagbok
LilNoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-05, 17:48   #4
Jeannie
Juniormedlem
 
Jeannie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 46
Innlegg: 45
Jeannie er på en erverdig vei

Jeg har kjøpt boken i dag på nettet!!Gleder meg til å lese den.

Jeg er også en av de som har prøvd maaange typer slankekurer, men aldri fått det helt ønskede resultatet. Atkins har hjulpet meg et stykke på vei, men kanskje Ketolysekuren kan hjelpe meg det ønskede stykke til .

Jeannie

__________________







20.12 er delmålet 85 kg...... Skal klare.......
Jeannie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Eat - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-05, 18:43   #5
Nirren
Medlem
 
Nirren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: I hedmark
Alder: 51
Innlegg: 236
Nirren er en juvelNirren er en juvelNirren er en juvel

Hei lillemy!!

Nirren her. Jeg begynte for 2 og en halv uke siden på ketolysekuren og har gått ned 5,4 kg. Det går så greit, ikke sulten og ikke store suget etter søtt. Jeg skal ned minimum 16 kg det neste halve året... så jeg har litt over 10 kg som skal av. Men er ikke i tvil om at det skal gå bra....

LYKKE TIL!!

__________________
Ny kamp mot kiloene
Nirren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-02-05, 23:32   #6
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs


Jeg har gått på Atkins i lengere tid, men etter induksjonen gikk det veldig tregt,- så jeg startet med Ketolysekuren for en uke siden. Tok av over en kilo den uken, - og det er veldig mye for denne gamla!
Lykke til Lillemy!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 18-02-05, 21:50   #7
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

juuuuhuuuu her kommer jeg,og jeg går på ketolysekuren...drivi med den siden midten av april i fjor og har gått ned 17.6 kg,,,og skal ned ihvertfall 6 kg til i første omgang så får vi se om jeg er fornøyd eller ei da en kjempe toppers kur detta herre altså.....


good luck folkens uansett hvilken kur du går på

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-05, 01:15   #8
RAGNA
Medlem
 
RAGNA sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Trondheim
Innlegg: 196
RAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snill

Jeg begynte på ketolysediett torsdag 17. februar. Er i forsøksfasen ennå, men synes jeg begynner å få taket på det. Mye godt man kan spise, men jeg savner skikkelig godt brød. Har tenkt å prøve et par uker til å begynne med, for å se om jeg holder ut med så lite karbohydrat i kostholdet. Tror det skal gå bra!

Lykke til videre!

__________________
Hilsen karboelsker'n Ragna
BMI ved start: 37
BMI nå: 35
Vektnedgang til nå: 6,6 kg
RAGNA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ragnas psyko-lavkarbo diett :-) Svar med sitat
Gammel 19-02-05, 06:04   #9
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Fra Atkins tl Ketolyse

Ikke for at Atkins er noen dårlig diett,men fordi jeg trenger å få nye vibber
Klarer ikke induksjonen på Atkins lengre og fikk akkurat boka om ketolysedietten.

Boka kom i posten i går,og skal leses i løpet av helga.

So here I come.

Ketolyseketolyseketolyseketolyseketolyse.......... .........................

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 22-02-05, 20:23   #10
smily79
Juniormedlem
 
smily79 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 20
smily79 er på en erverdig vei

Jeg startet på kuren nå på mandag, og må vel si jeg er ganske sulten akuratt nå... Håper det går over snart og at jeg kommer inn i ketose.

smily79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse? Svar med sitat
Gammel 22-02-05, 20:55   #11
lillemy
Medlem
 
lillemy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 98
lillemy er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av smily79

Jeg startet på kuren nå på mandag, og må vel si jeg er ganske sulten akuratt nå... Håper det går over snart og at jeg kommer inn i ketose.

Kjøp ketostiks så kan du følge med når du er i ketose. Sultfølelsen vil nok dempes om noen dager. Det er en ganske deilig følelese faktisk. Lenge siden sist jeg har opplevd det.
Lykke til

__________________
lillemy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse kuren Svar med sitat
Gammel 23-02-05, 12:01   #12
LilNoor
Medlem
 
LilNoor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Ulvik
Alder: 45
Innlegg: 168
LilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av lillemy

Kjøp ketostiks så kan du følge med når du er i ketose. Sultfølelsen vil nok dempes om noen dager. Det er en ganske deilig følelese faktisk. Lenge siden sist jeg har opplevd det.
Lykke til

Merkeligt det... Jeg har nesten ikke vært sulten i det hele tatt denne første uken...

__________________
LilNoor
Min dagbok
LilNoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-05, 19:24   #13
lillemy
Medlem
 
lillemy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 98
lillemy er ny på veien

spiser du nok da? Man skal ikke kombinere lav karbo med lav kalori dietter. Man skal spise litt fett. Kanskje har du spist noe som "trigger" blodsukkeret. Når jeg drikker mye light brus merker jeg at jeg blir fortere sulten. Du får se hvordan det går noen dager og om vekten går nedover så gjør du jo alt riktig. Stå på ikke gi opp.

__________________
lillemy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse kuren Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 10:00   #14
Jeannie
Juniormedlem
 
Jeannie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 46
Innlegg: 45
Jeannie er på en erverdig vei

Hei,
jeg har akkurat kommet meg igjennom Ketolyseboka og hadde tenkt å begynne imorgen.
Etter de resultatene jeg har hørt fra en del folk her inne, må det jo bare funke...
Men er det noen av dere som tar de anbefalte Ketolysetablettene, eller tar dere noe annen slags kosttilskudd? For det jeg skjønte ut av boken er det veldig viktig å få i seg det....

Jeannie

__________________







20.12 er delmålet 85 kg...... Skal klare.......
Jeannie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Eat - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 15:09   #15
Torpèrn
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 51
Innlegg: 2
Torpèrn er på en erverdig vei
Talking

Jeg er også i gang...

Halloen!!!
Jeg har startet på den berømmelige Ketolysekuren i dag 24 Februar!!! Håper dette skal funke.. Jeg som er så glad i pasta og brød!! Okay men jeg må gå på en kur som kiloene raser av litt raskere enn på Grete Rode etc... Har prøvd det tidligere og det funker det men det tar jo så lang tid... Håper dere som går på kuren nå er flinke og legger inn innlegg om fremgang, tips etc. Spennende å se om dette funker!!! Men hva med vin?? Kan man kose seg litt med vin?? Jeg skal nå nemlig på tur til Barceorna 17 Mars og da må jeg jo kunne kose meg litt??!?? Noen erfaringer???
Lykke til med kuren!!!!

Torpèrn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 16:15   #16
LilNoor
Medlem
 
LilNoor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Ulvik
Alder: 45
Innlegg: 168
LilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snill

Velkommen begge to!

Jeg kan ikke skrive så mye om alkohol, bare viderefortelle det jeg har lest og blitt fortalt. Det første er at man kan drikke litt alkohol (se i boken for detaljer), men man tåler ikke så mye som før. Så, definitivt drikk med måte!

En annen ting jeg kan sterkt anbefale, er å kjøpe Fun Light. Jeg hadde en krise her i går og dag morges, hvor jeg bare MÅTTE ha noe søtt. 1 glass Fun Light hjalp meg på beina igjen.

Ellers ønsker jeg dere lykke til! Vi skal nok klare dette!

__________________
LilNoor
Min dagbok
LilNoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-05, 02:33   #17
Soelli
Juniormedlem
 
Soelli sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Tønsberg
Alder: 70
Innlegg: 32
Soelli har en fantastisk aura rundt segSoelli har en fantastisk aura rundt seg
Thumbs up

Hei alle sammen!

Jeg begynte på Atkins den 3.jan. i år. Gikk ned 10 kg. de første 7 ukene. Er fornøyd med det, men det er så mange kg som skal av. Regner med å halvere vekta mi omtrent. Skjønner ikke at jeg har vært i en slik situasjon at jeg har tillatt meg å bli såååååå diger. Men NÅ skal altså fettet bort !!
Av forskjellige grunner ønsket jeg å begynne på Ketolysekuren. På søndag bestilte jeg boka, tablettene og stixen på netthandelen til Ketolyse.no. Fikk det i posten på onsdag. Det kaller jeg service! (Flott levert Torkel). Leste boka onsdag ettermiddag og kveld og er nå igang med å veie maten jeg spiser igjen. Det går bra syntes jeg. Har stort sett vært i ketose siden jeg startet etter nyttår, men har hatt et par "sprekker". Tar tid å hente seg inn igjen etter slike sprekker syntes jeg. Har derfor besluttet å ikke ha flere slike sprekk. Det er ikke verd bryet. Så gode er ikke de "ulovlige" sakene Glad jeg har funnet ut det ihvertfall..
Min veie og måledag er søndag, så jeg gleder meg til det imorgen tidlig.
Så vil jeg passe på å takke alle de hyggelige mennesken her på forumet for oppmuntring, støtte og for ikke å glemme alle de gode oppskriftene.
Lykke til videre alle sammen!

__________________

Jippi Vekta mi er på rett vei..... nedover.... gram for gram
Soelli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Begynte med Atkins - Senere over på Ketolyse-kuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no