Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-07-11, 09:39   #401
emilita
Medlem
 
emilita sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Manchester
Innlegg: 62
emilita er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Da har jeg 1,6 kilo igjen så melder jeg meg ut :-D yiiippi

emilita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 09:54   #402
stormann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 143
stormann er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

5,4 kg første uken Dette er jo selvsagt et unntak, men uansett er det fantastisk kjekt! Motiverer til å stå på videre!

__________________
Besøk bloggen min på http://locarb.tumblr.com!


stormann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 10:05   #403
stormann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 143
stormann er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Måtte skrive noen tanker på bloggen min

http://locarb.tumblr.com/post/803650...0-6-kg-ned-5-4

__________________
Besøk bloggen min på http://locarb.tumblr.com!


stormann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 10:21   #404
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 47
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Hei på dere.
Har vært på "weekend" og spist så alt for lite...eller galt. Men fortsatt ketolysemat. Sukk.... Er sulten og hoven og dritt.
MEN jeg veier 99,4!! Er bare så innmari glad for hver uke jeg ikke går opp. Er liksom litt paranoid nå når jeg har kommet under 100....tror hele tiden at jeg blir over igjen. Veier meg så alt for ofte (hver morgen) og da vaker jeg jo opp til 100 sånn annenhver dag.
Så nå MÅ jeg bli like flink som dere som veier dere bare en gang i uka! Må vel igjennom en avvenning.Kanskje sette på et plaster?

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 10:22   #405
emilita
Medlem
 
emilita sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Manchester
Innlegg: 62
emilita er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av GretheH, her.

Hei på dere.
Har vært på "weekend" og spist så alt for lite...eller galt. Men fortsatt ketolysemat. Sukk.... Er sulten og hoven og dritt.
MEN jeg veier 99,4!! Er bare så innmari glad for hver uke jeg ikke går opp. Er liksom litt paranoid nå når jeg har kommet under 100....tror hele tiden at jeg blir over igjen. Veier meg så alt for ofte (hver morgen) og da vaker jeg jo opp til 100 sånn annenhver dag.
Så nå MÅ jeg bli like flink som dere som veier dere bare en gang i uka! Må vel igjennom en avvenning.Kanskje sette på et plaster?


Grattis ! Jeg må seriøst gjemme vekta eller noe. eventuelt si til de jeg bor med at de må låse den inn ett sted jeg ikke vet om og kun ta den ut en gang i uka... er nok eneste måten å få slutt på denne veinga

emilita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 10:43   #406
Kassiana
Juniormedlem
 
Kassiana sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 25
Kassiana er ny på veien

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Jeg har bare 1 kg til jeg kan melde meg ut!

__________________





Kassiana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 19:37   #407
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av stormann, her.

Måtte skrive noen tanker på bloggen min

http://locarb.tumblr.com/post/803650...0-6-kg-ned-5-4

Gratulerer med flott nedgang, Stormann! Det er kjempebra! Jeg hadde noe tilsvarende nedgang første uken - deretter litt og litt mindre. Men kostholdet er behagelig - selv om det nå går litt saktere.

Lykke til videre!

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 12:33   #408
Kathja
Medlem
 
Kathja sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 104
Kathja er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

det oser av himla flinke folk her!! Grattis til hver og en.Dere gir inspirasjon!!!

Nå ,vekta min stoppet på 99.8 kg i dag tidlig,så da vipper jeg nesten ut av klubben...

Da har jeg nåd mitt første mål,å komme meg under 100 -Totalt mistet 8.2kg !

__________________
Jeg elsker brød og gjær,derfor jeg har blåst opp...
Kathja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-Tror jeg??? Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 13:14   #409
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av stormann, her.

5,4 kg første uken Dette er jo selvsagt et unntak, men uansett er det fantastisk kjekt! Motiverer til å stå på videre!

Grattis stormann Sjøk gikk jeg opp 600 gram denne uka Men jeg er litt hormonell om dagen, så regner med at det har samlet seg en del vann.
Stå på videre

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 13:27   #410
stormann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 143
stormann er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Grattis stormann Sjøk gikk jeg opp 600 gram denne uka Men jeg er litt hormonell om dagen, så regner med at det har samlet seg en del vann.
Stå på videre

Takk skal du ha. Det er mange ting som spiller inn, men så lenge vi går inn i dette med et langt perspektiv, betyr en enkelt uke litt mindre! Selv om det tærer på motivasjon. Uansett, stå på videre! Dette blir bra!

__________________
Besøk bloggen min på http://locarb.tumblr.com!


stormann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 13:35   #411
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av stormann, her.

Takk skal du ha. Det er mange ting som spiller inn, men så lenge vi går inn i dette med et langt perspektiv, betyr en enkelt uke litt mindre! Selv om det tærer på motivasjon. Uansett, stå på videre! Dette blir bra!

Jadda Har ikke tenkt å gi meg enda. Jeg er fryktelig sta, serru

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 13:51   #412
Tulla1966
Medlem
 
Tulla1966 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 60
Tulla1966 er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Tulla1966, her.

Nærmer meg "under hundre" raskere enn jeg trodde, bare 4,6 kg igjen.
(Startvekt 114,6 kg, vekt i dag 104,5)

Vekten idag viser 103,5 kg.......enda et skritt nærmere

__________________


Tulla1966 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 15:58   #413
stormann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 143
stormann er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Tulla1966, her.

Vekten idag viser 103,5 kg.......enda et skritt nærmere

Går så det suser! Grattis!

__________________
Besøk bloggen min på http://locarb.tumblr.com!


stormann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 17:00   #414
fettnurket
Medlem
 
fettnurket sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fauske
Innlegg: 194
fettnurket er ny på veien

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Jeg har kommet meg ut av denne eksklusive klubben, og er fornøyd med å være ei dundre på litt under hundre. *fnis* Det var godt å se at det var tosifret, for første gang på ... Ja, på veldig VELDIG lenge! Gratulerer til alle andre som er kommet under, og alle som er på god vei!

__________________


fettnurket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 08:38   #415
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Velkommen til alle nye og gratulerer til dere som har forlatt klubben

Jeg har hatt en ukes ferie fra fettfestivalen. Jeg har spist ketogent hele veien, men jeg har generelt spist mye mat og vært jevnt over ganske stappmett Vekta i løpet av ferien har vist en oppgang på drøyt en kilo, men etter oppstart av runde 2 i fettfestivalen i går viste vekta i dag bare et par hundre gram over minstenoteringa så det får jeg vel si meg fornøyd med. Regner selvsagt med at de nesten 2 kiloene som gjenstår før jeg kan melde meg ut av denne klubben forsvinner i løpet av August

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 08:53   #416
emilita
Medlem
 
emilita sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Manchester
Innlegg: 62
emilita er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

LEI ! Jeg har spist litt mer lavkarbo brød enn det jeg skulle troro jeg. Og føler at jeg har gått opp selvom jeg ikke har veid meg... :-( Buhu

emilita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 12:34   #417
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Så herlig for alle dere som har klart å komme dere så langt ned Håper jeg klarer den bragden også
Da jeg veide meg på mandag så ble jeg litt småsur fordi jeg hadde gått opp 600 gram. Men så prøvde jeg bukse i str 54 i går, etter at 56 har vært trang det siste året.. Trodde ikke jeg skulle få den over låra engang, men så fikk jeg t.o.m igjen knappen Glidelåsen ville ikke helt samarbeide, men jeg er storfornøyd likevel jeg Også er det samme modellen som den jeg har, så veit det ikke er merke og str forskjell også. Så nå er humøret litt bedre igjen

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 12:42   #418
stormann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 143
stormann er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Så herlig for alle dere som har klart å komme dere så langt ned Håper jeg klarer den bragden også
Da jeg veide meg på mandag så ble jeg litt småsur fordi jeg hadde gått opp 600 gram. Men så prøvde jeg bukse i str 54 i går, etter at 56 har vært trang det siste året.. Trodde ikke jeg skulle få den over låra engang, men så fikk jeg t.o.m igjen knappen Glidelåsen ville ikke helt samarbeide, men jeg er storfornøyd likevel jeg Også er det samme modellen som den jeg har, så veit det ikke er merke og str forskjell også. Så nå er humøret litt bedre igjen

Kanon. Dette kostholdet merkes fort på magemålet. Jeg fikk kommentarer etter 5-6 dager på kostholdet. Stå på!

__________________
Besøk bloggen min på http://locarb.tumblr.com!


stormann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 12:51   #419
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av stormann, her.

Kanon. Dette kostholdet merkes fort på magemålet. Jeg fikk kommentarer etter 5-6 dager på kostholdet. Stå på!

Takk Du og

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 08:13   #420
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Fredager er dagen jeg oppdaterer tickeren (dersom jeg har gått ned, oppgang overser jeg bare glatt ), og vekta i dag viste 101.2 kilo og altså 300 gram ned siden forrige tickeroppdatering for 2 uker siden. Ergo var det nok mest vann som kom på i ferieuka mi, som jeg jo hadde en mistanke om Håper fettfestivalens andre runde gir like gode reultater som runde 1, for da kan jeg si opp mitt medlemskap i denne klubben innen relativt kort tid

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 13:52   #421
Ellep
Medlem
 
Ellep sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oppland
Innlegg: 101
Ellep er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Hei alle
Dette er dessverre klubben for meg. Etter utallige forsøk prøver jeg igjen. Prøver å ta det litt mere med ro denne gangen, bruke bedre tid og være mere tålmodig.
Hver gang før har det vært full rulle fra dag en, kiloene har rast av, men så stopper det opp og jeg blir deppa, så ruller det på igjen.
Men er optimist og prøver igjen.....

__________________


Ellep er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-07-11, 13:15   #422
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Ellep, her.

Hei alle
Dette er dessverre klubben for meg. Etter utallige forsøk prøver jeg igjen. Prøver å ta det litt mere med ro denne gangen, bruke bedre tid og være mere tålmodig.
Hver gang før har det vært full rulle fra dag en, kiloene har rast av, men så stopper det opp og jeg blir deppa, så ruller det på igjen.
Men er optimist og prøver igjen.....

Bedre lykke denne gang Det er ikke første gang jeg prøver meg heller. Har gått ned både 20, 40 og 50 kg før jeg... Men aldri på lavkarbo, så dette er nytt for meg. Men bare positivt foreløpig

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 30-07-11, 13:20   #423
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Cyan !!!

Så utrolig bra! Det slipper !!!

Men da jeg var på vekta i dag morges etter en ukes herregårdsferie i Sverige, viste vekta 96,7 !!! IKKE bra i det hele tatt. Myyyye vin og ellers vet jeg hva det skyldes. Mokkamousse med krem, blant annet. Og fruktsalat. Med ditto. To spiseskjeer potetsalat, til og med. Æsj !

Jeg tror jeg holder meg i nærheten her en stund til, jeg. Utenfor, dog. Men jeg skal holde meg unna den sprudlende champagnen og jordbærene her ute. En stund, i alle fall.

Lykke til alle. Jeg HAR vært her, men er UTEEEEE ! Følelsen kan vanskelig beskrives.

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 07:54   #424
stormann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 143
stormann er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Da var jeg enda et steg nærmere! Deilig!

-1,7 kg og 4 cm mindre over magen Det er verdt å feire

Les mer: http://locarb.tumblr.com/post/833018...ng-1-7-kg-4-cm

  1. 18. juli 2011 - 126 kg
  2. 25. juli 2011 - 120,6 kg (-5,4) Midjemål: 119cm
  3. 1. august 2011 - 118,9 (-1,7) Midjemål: 115cm
  4. 8. august 2011 - ?

__________________
Besøk bloggen min på http://locarb.tumblr.com!


stormann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 08:14   #425
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Godt jobba, stormann!

Jeg samler mer vann enn en kamel i denne varmen Jeg holder meg klokelig unna vekta på slike dager

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 7 31-05-09 12:26
Hvordan melde seg ut? valleygirl Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 02-04-09 13:18
Den skal tidlig krøkes som god kvinne skal bli Albertine Livets lyse side 0 31-10-05 08:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no