Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Tilbehør fiskegrateng

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-09-12, 09:06   #1
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Tilbehør fiskegrateng

Får besøk i helgen og har tenkt å "vise" de at man trenger ikke potet til hvert måtlid

Skal lage fiskegrateng med blomkål og kokosmelk men hva skal jeg servere ved siden av?

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 20-09-12, 09:10   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Tilbehør fiskegrateng

Jeg pleier å ha brokkoli til jeg. Ungene mine vil ikke ha revet gulrot, så vi holder oss til kun brokkoli. Men mulig gjestene dine vil ha det til?

Også smeltet smør da( om du klarer det så slippe du melkeproteinet, om det er bra nok for deg da).

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 20-09-12, 09:14   #3
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Tilbehør fiskegrateng

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg pleier å ha brokkoli til jeg. Ungene mine vil ikke ha revet gulrot, så vi holder oss til kun brokkoli. Men mulig gjestene dine vil ha det til?

Også smeltet smør da( om du klarer det så slippe du melkeproteinet, om det er bra nok for deg da).

Jeg bruker det samme som Imse. Og så liker jeg fargen grønt siden retten i seg selv ofte blir litt blek. Eller en god salat med rødt og grønt, vi spiser jo litt med blikket også?

Lykke til!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-09-12, 09:27   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Tilbehør fiskegrateng

Opprinnelig lagt inn av Qlio, her.

Jeg bruker det samme som Imse. Og så liker jeg fargen grønt siden retten i seg selv ofte blir litt blek. Eller en god salat med rødt og grønt, vi spiser jo litt med blikket også?

Lykke til!

Der sier du noe, den grønne fargen er jo helt herlig ved siden av fiskegrateng! Men en fargerik salat er sikkert fint til!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 20-09-12, 09:34   #5
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Tilbehør fiskegrateng

Enig med de over. Før var raspet gultrot fast tilbehør, men ikke nå lenger. Du kan jo servere det til gjestene sammen med det andre tilbehøret, og bare la vær å ta selv hvis du ikke spiser gulrøtter

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 20-09-12, 19:34   #6
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Tilbehør fiskegrateng

Da blir det brokkoli

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fiskegrateng Dane Middag 0 22-07-11 11:28
Fiskegrateng mamma87 Middag 0 16-05-10 18:27
Fiskegrateng Smiline Middag 4 26-01-09 21:20
Damitas fiskegrateng Damita Middag 1 16-01-09 16:14
Fiskegrateng? HøyOgMørk Middag 10 08-09-08 13:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no